• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Stockholms

Ietsje uit centrum

erik en sjouk
    26-10-2017

Om er de eerste keer te komen is even zoeken. Metro lijn 14 tot Vastertorp. Daarna 800 meter lopen. Ver buiten het centrum van Stockholm. We verbleven hier drie nachten. We waren in bezit van een SL kaart voor het openbaar vervoer voor 3 dagen. Die heb je ook wel nodig! Net hotel met prima sanitair. Ontbijt was prima geregeld.

Voor herhaling vatbaar (met kanttekening)

Sonja
    19-10-2017

Mooie ruime kamer, wij hadden een extra 3e bed. Schoon, fris, verzorgd.

Uitgebereid ontbijt, incl. glutenvrije mogelijkheden, apart gepresenteerd op een klein buffetje.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Locatie is goed, vlakbij metro (enkele minuten). Supermarkten, diverse restaurants, de mac donalds, winkels etc in nabije omgeving.

Minpuntjes: wij hadden een kamer op de begane grond aan de straatkant. Het was wel iets gehorig mbt straatgeluiden van buitenaf. Geen geluiden van binnen van buren oid.

De badkamer staat op de nominatie om gerenoveerd te worden. Dat is ook nodig. Nadat drie personen gedoucht hebben, is het er behoorlijk nat op de grond.

Al met al toch positief, al zou ik volgende keer vragen om een andere kamer ivm badkamer.

Algemene tip: hotel is goed bereikbaar met het reguliere openbaar vervoer. Het duurt iets langer, maar is veel goedkoper dan de Arlanda bus etc.

Prima plek in Stocholm

Tamara
    10-8-2017

3 overnachtingen in Biz Gardet gehad. Mooie studio met, voor ons, voldoende ruimte. Goed gesorteerd ontbijt met ruime keuze. Vanuit het appartement 15 minuten lopen naar metrostation Gardet. Vanuit dit metrostation zit je binnen no time bij de bezienswaardigheden. Prima plek. Minpuntje is de temperatuur in de studio. Wij vonden het ' nachts vrij benauwd. Groot minpunt vonden wij de parkeerkosten deze zijn bizar hoog. 300 SEK per 24 uur. Het appartementencomplex heeft zelf een paar parkeerplekken onder in de parkeergarage. Kosten hiervoor zijn 350 SEK per 24 uur.

Goede camping voor bezoek aan Stockholm

Gre
    19-9-2016

Groot open veld met veel doorgangers. Heel veel dagjesmensen die langs de camping lopen en aan het meer bivakkeren.

Verder wel een nette camping, goed toiletgebouw etc.