Sorteren

Reviews over accommodaties in Stockholms

Heerlijk!

Maaike Haeren
    17-6-2018

Vriendelijk personeel, heel toegankelijk. Kamers zijn prachtig schoon en worden iedere dag netjes gemaakt. Optie voor een snack in de avond zou leuk zijn. Locatie is fantastisch en middenin het centrum met alles dichtbij, echter is het nadeel daarvan dat slapen met het raam open veel rumoer met zich mee brengt: paar oordoppen in en het is helemaal prima!!!

Prima hotel

Manon
    3-5-2018

Het hotel is zeer goed onderhouden en netjes. De kamer is niet heel groot, maar ruim genoeg. Ook goed schoon en een ruime badkamer.

Het ontbijt was simpel, maar prima. Keuze uit verschillende soorten brood en beleg.

De ligging van het hotel is erg goed. Het hotel ligt op 5 minuten lopen van het metrostation Fridhelmsplan, dit station is twee haltes vanaf het centrale station van stockholm. In een kwartiertje sta je dus in hartje Stockholm. Rustig gelegen hotel, maar genoeg winkels, eetgelegenheden, etc. in de buurt.

Voor herhaling vatbaar (met kanttekening)

Sonja
    19-10-2017

Mooie ruime kamer, wij hadden een extra 3e bed. Schoon, fris, verzorgd.

Uitgebereid ontbijt, incl. glutenvrije mogelijkheden, apart gepresenteerd op een klein buffetje.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Locatie is goed, vlakbij metro (enkele minuten). Supermarkten, diverse restaurants, de mac donalds, winkels etc in nabije omgeving.

Minpuntjes: wij hadden een kamer op de begane grond aan de straatkant. Het was wel iets gehorig mbt straatgeluiden van buitenaf. Geen geluiden van binnen van buren oid.

De badkamer staat op de nominatie om gerenoveerd te worden. Dat is ook nodig. Nadat drie personen gedoucht hebben, is het er behoorlijk nat op de grond.

Al met al toch positief, al zou ik volgende keer vragen om een andere kamer ivm badkamer.

Algemene tip: hotel is goed bereikbaar met het reguliere openbaar vervoer. Het duurt iets langer, maar is veel goedkoper dan de Arlanda bus etc.

geweldig hotel, rustig gelegen aan rand centrum

Jan
    20-9-2017

Kleinschalig hotel, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Heerlijke kamer, fijne bedden, prima badkamer.

In rustige straat gelegen.

Goede uitvalbasis voor stedentrip.

Ongeveer 15 minuten lopen vanaf station.

Supergoed hotel voor een midweekje Stockholm!

Steven
    27-8-2017

Dit hotel was echt goed. Het personeel was om te beginnen zeer vriendelijk en niets was teveel om even voor ons uit te zoeken. Verder is het hotel ruim opgezet en de kamer was ook zeer OK! In de kamer was een eethoek, klein keukentje inclusief magnetron, je had zelfs een strijkijzer en strijkplank (waar heb je dat nou?). Het ontbijt is ook heel goed (lekker vers brood!!), ruime keuze. De locatie is iets buiten het drukkere centrum van Stockholm, maar het is een mooi stukje lopen langs het water. Een aanrader!!