• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over accommodaties in Stockholms

Voor herhaling vatbaar (met kanttekening)

Sonja
    19-10-2017

Mooie ruime kamer, wij hadden een extra 3e bed. Schoon, fris, verzorgd.

Uitgebereid ontbijt, incl. glutenvrije mogelijkheden, apart gepresenteerd op een klein buffetje.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Locatie is goed, vlakbij metro (enkele minuten). Supermarkten, diverse restaurants, de mac donalds, winkels etc in nabije omgeving.

Minpuntjes: wij hadden een kamer op de begane grond aan de straatkant. Het was wel iets gehorig mbt straatgeluiden van buitenaf. Geen geluiden van binnen van buren oid.

De badkamer staat op de nominatie om gerenoveerd te worden. Dat is ook nodig. Nadat drie personen gedoucht hebben, is het er behoorlijk nat op de grond.

Al met al toch positief, al zou ik volgende keer vragen om een andere kamer ivm badkamer.

Algemene tip: hotel is goed bereikbaar met het reguliere openbaar vervoer. Het duurt iets langer, maar is veel goedkoper dan de Arlanda bus etc.

Voor ons een ideale uitvalsbasis

Kukatje
    15-8-2017

Het hotel ligt erg rustig en dus wel wat buiten het centrum maar de wandeling naar alle bezienswaardigheden was aangenaam. We hadden een kamer in het hostelgedeelte met eigen badkamer. Leuk buitenterras. Voor het ontbijt kan je kiezen uit het hostelontbijt (90 kronen) of het hotelontbijt (140 kr). Ze waren allebei erg lekker. Prima (jong) personeel. Het was redelijk druk maar 's avonds en 's nachts erg rustig. Gevarieerd publiek (jongeren, gezinnen, ouderen). Ontspannen en leuke sfeer. Ik zou hier terugkomen.

Prima plek in Stocholm

Tamara
    10-8-2017

3 overnachtingen in Biz Gardet gehad. Mooie studio met, voor ons, voldoende ruimte. Goed gesorteerd ontbijt met ruime keuze. Vanuit het appartement 15 minuten lopen naar metrostation Gardet. Vanuit dit metrostation zit je binnen no time bij de bezienswaardigheden. Prima plek. Minpuntje is de temperatuur in de studio. Wij vonden het ' nachts vrij benauwd. Groot minpunt vonden wij de parkeerkosten deze zijn bizar hoog. 300 SEK per 24 uur. Het appartementencomplex heeft zelf een paar parkeerplekken onder in de parkeergarage. Kosten hiervoor zijn 350 SEK per 24 uur.

Goede camping als je Stockholm wilt bezoeken

Familie van Os
    3-9-2016

Het is een echte stadscamping, kleine plaatsen en iedereen staat dicht op elkaar. Geen aanrader dus als je hele dagen op de camping wilt verblijven. Voor kleine kinderen is er niks te doen en je moet goed uitkijken omdat er de hele dag mensen komen en gaan met campers en caravans. Als je de stad wilt bezoeken is het een prima camping, je kan lopend naar het metro station en vanaf daar ben je zo in de stad. Het sanitair is schoon, alleen niet heel erg handig. Er zijn 2 douches met alleen een douche in het hok, je kan alleen nergens je spullen droog neerleggen. De bij de andere 2 douches zit een wastafel en wc in het hokje.

Stockholms scoort een 7,4 uit 10, op basis van 276 reviews