• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over accommodaties in Stockholms

Voor ons een ideale uitvalsbasis

Kukatje, 15-8-2017
    Het hotel ligt erg rustig en dus wel wat buiten het centrum maar de wandeling naar alle bezienswaardigheden was aangenaam. We hadden een kamer in het hostelgedeelte met eigen badkamer. Leuk buitenterras. Voor het ontbijt kan je kiezen uit het hostelontbijt (90 kronen) of het hotelontbijt (140 kr). Ze waren allebei erg lekker. Prima (jong) personeel. Het was redelijk druk maar 's avonds en 's nachts erg rustig. Gevarieerd publiek (jongeren, gezinnen, ouderen). Ontspannen en leuke sfeer. Ik zou hier terugkomen.

Prima plek in Stocholm

Tamara, 10-8-2017
    3 overnachtingen in Biz Gardet gehad. Mooie studio met, voor ons, voldoende ruimte. Goed gesorteerd ontbijt met ruime keuze. Vanuit het appartement 15 minuten lopen naar metrostation Gardet. Vanuit dit metrostation zit je binnen no time bij de bezienswaardigheden. Prima plek. Minpuntje is de temperatuur in de studio. Wij vonden het ' nachts vrij benauwd. Groot minpunt vonden wij de parkeerkosten deze zijn bizar hoog. 300 SEK per 24 uur. Het appartementencomplex heeft zelf een paar parkeerplekken onder in de parkeergarage. Kosten hiervoor zijn 350 SEK per 24 uur.

Heerlijk verblijf!

bianci27, 31-1-2017
    Alles was eigenlijk TOP, super lekkere bedden en het was er goed schoon, ook het ontbijt is erg uitgebreid en vers! Ook de ligging is erg gunstig, je loopt zo naar het Centraal Station en het centrum. De mensen in het hotel zijn erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Strak en sfeervol design in de kamer en badkamer, goede handdoeken. Het hotel is echt een aanrader voor iedereen, ook zeker met kinderen. Wij waren met onze dochtertje van 3, en niets was moeilijk of een probleem. Zou graag nog eens terug gaan.

Mooie camping

edwin, 18-8-2016

Mooie camping als uitvalsbasis voor bezoek aan Stockholm

Er is een nieuw toiletgebouw, zeer schoon en modern.

Mooi strand en zonneweide, waar bij mooi weer ook gebruik van gemaakt wordt door niet campingbezoekers. De campingplaatsen waar wij gestaan hebben zijn eenvoudig maar ruim. Vriendelijk geholpen bij de receptie.

Voor herhaling vatbaar.

Stockholms scoort een 7,4 uit 10, op basis van 273 reviews