vakanties Oostelijke Kaap

Reviews over accommodaties in Oostelijke Kaap

Tessa,
    21-6-2018

Een heerlijke plek, echt een aanrader! Met als grootste plus de zeer vriendelijke, enthousiaste, Nederlandse eigenaar die naast allerlei tips ook voor een heerlijk avondmaal zorgde. Vanuit hier is het Addo NP goed te bezoeken.

Gastvrije en overweldigende accommodatie en servic

Bram Wagemans,
    13-6-2018

De accommodatie is goed bereikbaar vanuit Port Elizabeth en ligt vlak bij het Addo Elephant National Park. Een ontzettend vriendelijk en gastvrij ontvangst. De eigenaren zijn zeer zeker bereidt om je te helpen met activiteiten en andere vragen. Het ontbijt is zeer goed en het avondeten (indien mogelijk) is van geweldige kwaliteit. Echter koken zij alleen bij een grote bezetting. De eigenaar blijkt een waar natuurtalent te zijn op het gebied van koken. De kamers zijn zeer ruim, met een goed bed een heerlijke badkuip en een buiten douche. Er is een klein zwembad aanwezig voor de verkoeling op warme dagen.

Activiteiten: Het Addo Elephant National Park is een must do. Schotia Game Reserve viel ons tegen. Alleen doen als je veel dieren in korte tijd wilt zien, is zeer commercieel.

Zou graag nog evens terugkomen hier!

Monique,
    12-4-2018

Vlakbij het ado elephant park , leuke kleine lodge, persoonlijke benadering .

Leuke Afrikaans aangekleede kamers met een bad en mooie watervaldouche buiten in de openlucht. In de omgeving weinig te doen qua restaurants maar je Kent gezellig in de lodge eten met de andere gasten. We hebben een dag een safari gemaakt met een echtpaar die het echt heel goed doen, veel informatie en niets is teveel om de dieren te zoeken en te vinden, wij hebben zelfs leeuwen en leeuwinnen gezien

Een geweldige plek

Frank en Marijke Kleijn,
    13-1-2018

Een mooie rustige omgeving. Mooie kamers, een prachtig uitzicht, gezellige mensen en heerlijk eten.

Grote kamers, prachtige ligging

Ton,
    9-3-2017

Mooi complex met leuke grote kamers. Restaurant verzorgde smakelijke maaltijden. Fijne zwembaden.