Sorteren

vakanties Krugerpark (en omgeving)

Reviews over Krugerpark (en omgeving)

Super park maar overnacht in het merlotpark

Marian robbesom
    9-2-2018

Op weg naar het krugerpark , zelfs al als je de luchthaven van Johannesburg uitrijdt kom je al in aanraking met corrupte politie . Word je aangehouden voor een overtreding en vragen ze je kontant te betalen zeg dan dat je net aangekomen bent en nog geen geld hebt gepint.wordt je onderweg aangehouden voor een overtreding vraag dan om bewijs ; video /foto maakt niet uit . Ga met TWEE personen met de agent mee om te kijken .vaak hebben ze het mis , te vaak . Vragen ze geld geef niets zeg ze de rekening op te sturen naar het autoverhuurbedrijf . Geef nooit je rijbewijs af , je krijgt die pas terug als je betaald hebt maar zorg voor een internationaal rijbew.die je bij de Anwb kunt halen .

Zoek je overnachting in het krugerpark , niet doen veel te duur ga er buiten iets zoeken vlakbij een gate. Het merlotpark (gate krokodilbridge )is geweldig er loopt wild om je huisje, vele buitenlanders hebben er een huis die je goedkoop kunt huren.

Is wel een hele grote Beekse Bergen

Ron Dijks
    23-11-2017

Is echt leuk om de dieren in het wild te zien. Je kan niet zeggen dat het een park is ........... omdat het groter dan Nederland is.

Je moet er echt ruim de tijd voor nemen.

De prjjs van alles is bijna gelijk met buiten het park.

Wat tegen valt is dat je niet een meer daagse kaart kan kopen. Nu sta je als je buiten het park overnacht vaak in een lange rij om naar binnen te gaan.

Natuur op zijn best

EdP
    28-7-2017
    Je kunt in het Krugerpark prima zzelf rijden en naar wild speuren. Prima bewegwijzering, zodat je niet kunt verdwalen. Hier kun je op eigen gelegenheid en eigen tempo van ontmoetingen met wilde dieren genieten. Het park heeft voldoende slaapgelegenheid en mogelijkheden om te recreëren (lodges, zwembaden, restaurants etc.). Het kan soms redelijk druk zijn. Vermijd daarom lokale vakantiedagen (er is dan ook een bezoekersquotum en wachtrijen voor de gates). Ideale periode om te gaan in de winter (onze zomer). Veel zon en gematigde temperaturen (overdag zo'n 25-30, 's nachts zo'n 15 graden)

fantastisch 4 van the big 5 gezien

gaea
    10-4-2017
    1 volle dag in het park geweest. er kunnen maximaal 9 achterin en 1 voor zitten in de wagens. een paar stukken asfaltweg, maar voornamelijk zandwegen. De gamedriver deed zijn best om alles te laten zien. Op eens vol gas en ja hoor leeuwen. Later weer vol gas en het luipaard gezien. We bleven een kwartier staan en konden de luipaard goed bekijken. Nog vele vogels en hert-achtige gezien. Een mooie ervaring en ik zou er best nog een keer naar toe willen.

riek
    4-3-2017

In het krugerpark hebben we de big five niet gezien, Wel de big four,

Luipaard hebben we niet kunnen spotten.

Krugerpark (en omgeving) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 102 reviews