Krugerpark (en omgeving)

We hebben een aantal aanbieders voor Krugerpark (en omgeving) voor je op een rij gezet:

Travel Smart

vakanties Krugerpark (en omgeving)

Travel Smart

Reviews over Krugerpark (en omgeving)

Dit hadden we veel eerder moeten doen!

Els Wilschut,
    7-11-2018

Op safari in het Krugerpark is voor ons een hoogtepunt geweest . Hoewel wij in ons lange reizende leven heel wat gezien hebben, zijn wij diep onder de indruk van ons 5-daagse verblijf in het Krugerpark.

Er waren zó veel dieren te zien en in zo een overvloed, het was net of we in het paradijs waren. In september is het nog droog, de bomen zijn vnl kaal, maar er worden al wel overal kleintjes geboren. Iets wat onze ervaring nog een extraatje gaf. We zagen jonge luipaardjes, leeuwtjes, hyena-babys en peuters, olifantjes en nog veel meer.

Wij zijn 60 en 70 en denken maar 1 ding: dit hadden we veel eerder moeten doen! Neem de tijd, 1 dag doet geen recht aan fit inmense park zo groot als Nederland. Wij waren erg blij met een goeie gids.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Super park maar overnacht in het merlotpark

Marian robbesom,
    9-2-2018

Op weg naar het krugerpark , zelfs al als je de luchthaven van Johannesburg uitrijdt kom je al in aanraking met corrupte politie . Word je aangehouden voor een overtreding en vragen ze je kontant te betalen zeg dan dat je net aangekomen bent en nog geen geld hebt gepint.wordt je onderweg aangehouden voor een overtreding vraag dan om bewijs ; video /foto maakt niet uit . Ga met TWEE personen met de agent mee om te kijken .vaak hebben ze het mis , te vaak . Vragen ze geld geef niets zeg ze de rekening op te sturen naar het autoverhuurbedrijf . Geef nooit je rijbewijs af , je krijgt die pas terug als je betaald hebt maar zorg voor een internationaal rijbew.die je bij de Anwb kunt halen .

Zoek je overnachting in het krugerpark , niet doen veel te duur ga er buiten iets zoeken vlakbij een gate. Het merlotpark (gate krokodilbridge )is geweldig er loopt wild om je huisje, vele buitenlanders hebben er een huis die je goedkoop kunt huren.

Gereisd met vrienden in april 2017

Is wel een hele grote Beekse Bergen

Ron Dijks,
    23-11-2017

Is echt leuk om de dieren in het wild te zien. Je kan niet zeggen dat het een park is ........... omdat het groter dan Nederland is.

Je moet er echt ruim de tijd voor nemen.

De prjjs van alles is bijna gelijk met buiten het park.

Wat tegen valt is dat je niet een meer daagse kaart kan kopen. Nu sta je als je buiten het park overnacht vaak in een lange rij om naar binnen te gaan.

Gereisd met partner in november 2017

Natuur op zijn best

EdP,
    28-7-2017

Je kunt in het Krugerpark prima zzelf rijden en naar wild speuren. Prima bewegwijzering, zodat je niet kunt verdwalen. Hier kun je op eigen gelegenheid en eigen tempo van ontmoetingen met wilde dieren genieten. Het park heeft voldoende slaapgelegenheid en mogelijkheden om te recreëren (lodges, zwembaden, restaurants etc.). Het kan soms redelijk druk zijn. Vermijd daarom lokale vakantiedagen (er is dan ook een bezoekersquotum en wachtrijen voor de gates). Ideale periode om te gaan in de winter (onze zomer). Veel zon en gematigde temperaturen (overdag zo'n 25-30, 's nachts zo'n 15 graden)

Gereisd met partner in mei 2017

fantastisch 4 van the big 5 gezien

gaea,
    10-4-2017

1 volle dag in het park geweest. er kunnen maximaal 9 achterin en 1 voor zitten in de wagens. een paar stukken asfaltweg, maar voornamelijk zandwegen. De gamedriver deed zijn best om alles te laten zien. Op eens vol gas en ja hoor leeuwen. Later weer vol gas en het luipaard gezien. We bleven een kwartier staan en konden de luipaard goed bekijken. Nog vele vogels en hert-achtige gezien. Een mooie ervaring en ik zou er best nog een keer naar toe willen.

Gereisd met vrienden in maart 2017
Krugerpark (en omgeving) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 103 reviews