Sorteren

vakanties Krugerpark (en omgeving)

Reviews over Krugerpark (en omgeving)

Een top accommodatie!!

Tamara
    22-10-2018

Wat een prachtige accommodatie!! Heerlijk kleinschalig en gezellig. Heerlijk eten in het restaurant met uitzicht over de Sabie River met daarin een stel Nijlpaarden die dit als hun vaste verblijf hebben gekozen. Wij zaten in de luxury river frontage log cabin 1. Beter kan gewoon niet. Ruim, schoon en compleet. Eigen terras aan de Sabie River. Ochtend en Dag safari's gaan vanaf het resort. Het resort boekt ook avondsafari's, maar die gaan vanuit Paul Kruger Gate (nog geen 30 min. langs 1 rechte weg vanaf resort.) 's Avonds met medelanders aan het kampvuur reiservaringen delen. En met de kids nog even lol met de minigolf. Met kids is Perry's Bridge in Hazyview ook leuk voor een middag (klimpark, reptielencentrum, restaurants etc.) zeker in afwachting van de avondsafari die dag.

Zeer aan te raden!

Rianne
    13-10-2018

Wat hebben wij genoten van ons verblijf in dit huis! Zoals genoemd is het van alle gemakken voorzien, de kamers en badkamers zijn ruim, je kunt alle spullen goed kwijt en er heerst een rustige, Afrikaanse sfeer. De natuur-en vogelgeluiden in de ochtend zijn heerlijk om mee wakker te worden en een kop koffie op de prachtige, ruime veranda smaakt nog beter met dit geluid op de achtergrond. Op het resort voel je je welkom en veilig. De huishoudster is zeer vriendelijk, maakt schoon, doet de afwas en ruimt dagelijks alles netjes op, meestal op momenten dat je zelf niet thuis bent. Leeuwen, luipaarden en olifanten kun je op 5 min van het huis, in het Krugerpark, tegenkomen. De eigenaren van dit vakantiehuis zijn bijzonder gastvrije mensen, geven uitgebreide tips voor de vakantie en leveren, zo nodig, zeer goede service.

Mooi gelegen.

Elvira
    29-12-2017

Mooie lokatie. Maar een enorme kater dat het restaurant langdurig gesloten is (wegens onenigheid tussen verhuurder en uitbater!). Daarom niet geschikt om meer dan 2 dagen te verblijven.

goede locatie, wel druk

Trudy
    9-11-2017

We hadden een bungalow met buitenterras, het is een groot druk kamp waar veel te doen is, met een restaurant waar je lekker kunt eten, je moet wel een zaklamp meenemen als je buiten wilt eten. de bungalow was oud maar wel met airco en goed ingericht, de douche was goed.

Een safari boeken moet je wel van te voren doen als je er maar 2 nachten verblijft anders zit alles vol.

Een ware belevenis om in een Tent lodge te slapen!

Gerda
    25-10-2017

Een echte verrassing om in een tent in het Kruger Nat, Park te kunnen slapen. Het restaurant is perfekt, heel sfeervol en het buffet s avonds was geweldig. Voldoende warm en ook veel koude gerechten.

Ook het ontbijt was uitgebreid en heerlijk!

Krugerpark (en omgeving) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 103 reviews