vakanties Mpumalanga

Reviews over accommodaties in Mpumalanga

Voor herhaling vadbaar

Hans van Gaalen,
    6-1-2019

Compleet ingericht huis om heerlijk tot rust te komen tussen de (wilde) dieren.

G e w e l d i g

Carla,
    4-1-2019

Voor mij de derde keer in dit geweldige huis wat van alle gemakken is voorzien en met een prachtige ligging zo vlak bij de grens met het Krugerpark.

Wederom ontzettend genoten ondanks dat er dit keer niet zo heel veel dieren in de tuin kwamen, waarschijnlijk was er genoeg te eten na een paar geweldige regenbuien waardoor alles prachtig groen was. Volgende keer beter 😉

Ik kan dit huis op deze plek echt aanraden aan iedereen en dat zal ik ook zeker doen 😀

Niet twijfelen maar boeken!

Jacqueline en Peter,
    2-1-2019

TOP locatie voor mensen die van de Afrikaanse natuur en dieren houden. Uitzicht op het Krugerpark op een paar honderd meter. Het huis is van alle gemakken voorzien.

prima

Chiel Barends,
    30-12-2018

dicht bij ingang Kruger (om de hoek )

Aanrader!

Jacco steendam,
    18-12-2018

Prachtige plek en heel veel dieren rond het huis! Goede voorzieningen en sfeervol ingericht huis. Langs de rivier dieren van het Krügerpark: neushoorns, nijlpaarden, olifanten en leeuwen.