Sorteren

Reviews over accommodaties in Mpumalanga

Super verblijf

Inge Mohlman
    16-11-2018

Het zijn prachtige huisjes op een afgesloten terrein met wilde dieren het personeel is heel vriendelijk

En het eten is heel goed en divers

Mhofu is een geweldig fijn vakantiehuis!

Ine
    12-11-2018

Wij zijn al meerdere keren in vakantiehuis Mhofu geweest. Het is elke vakantie zo genieten. De bezoeken aan Kruger Nationaal Park was wederom zo mooi. Deze periode ook de Botanische tuinen in Nelspruit bezocht. Afrikaanse regenwoud. Het weer was lekker warm. De relaxstoelen zijn fijn. Heerlijk met een boek of gewoon de dieren bewonderen. Veel vogels gespot die er anders niet waren. We komen gewoon weer! Aan de rivier heel veel leeuwen gezien, hoe gaaf! Zelfs met welpen. En dat is zo geweldig aan Mhofu, even lopen en je kan zomaar de BIG 5 spotten. Dank voor de goede zorgen en voor het verblijf in dit tophuis.

Fantastische locatie.

Quinten en Elly
    28-10-2018

Na twee weken wild speuren in de diverse parken was het fijn om een paar dagen in Mhofu te verblijven. De dieren komen vanzelf langs en je loopt in vijf minuten naar de rivier in het Kruger park. Het huis is van alle gemakken voorzien. Een toppertje!

Een heerlijk rustmoment na of juist voor de vlucht

Tamara
    22-10-2018

Misty Mountains is een heerlijk verblijf. Een rustmoment tussen de nachtvlucht naar Johannesburg en onze reis door het noord-oosten van Zuid Afrika. En daar was het perfect voor. Ongeveer 4 uur rijden vanaf Johannesburg Airport . Een heerlijk vers gemaakte lunch met prachtig uitzicht. 's Middags even pret met de Long Tom Toboggan. Op het terrein van het hotel zijn diverse wandelpaden uitgezet. In "hun" winter is het zwembad ijskoud. 's Avonds opnieuw lekker vers bereid eten in het restaurant en heerlijk geslapen in de bungalow (prachtig uitzicht vanuit de bedden in de woonkamer. De volgende ochtend het begin van onze reis, via de Panorama route naar Hoedspruit. Ga je dit ook doen, vertrek op tijd, er is erg veel te zien onderweg en in juli-aug is het vroeg donker. Houd ook rekening met een evt. roadblok, wij troffen er een ter hoogte van de Rondavels. Dan moet je weer helemaal terug naar Graskop en langs Bosboksrand opnieuw "omhoog".

Zeer aan te raden!

Rianne
    13-10-2018

Wat hebben wij genoten van ons verblijf in dit huis! Zoals genoemd is het van alle gemakken voorzien, de kamers en badkamers zijn ruim, je kunt alle spullen goed kwijt en er heerst een rustige, Afrikaanse sfeer. De natuur-en vogelgeluiden in de ochtend zijn heerlijk om mee wakker te worden en een kop koffie op de prachtige, ruime veranda smaakt nog beter met dit geluid op de achtergrond. Op het resort voel je je welkom en veilig. De huishoudster is zeer vriendelijk, maakt schoon, doet de afwas en ruimt dagelijks alles netjes op, meestal op momenten dat je zelf niet thuis bent. Leeuwen, luipaarden en olifanten kun je op 5 min van het huis, in het Krugerpark, tegenkomen. De eigenaren van dit vakantiehuis zijn bijzonder gastvrije mensen, geven uitgebreide tips voor de vakantie en leveren, zo nodig, zeer goede service.