Sorteren

vakanties Mpumalanga

Reviews over accommodaties in Mpumalanga

Hotel Numbi een sfeervol hotel in Hazyview.

Gerda
    25-10-2017

Wij verbleven eind sept 2017 2 dagen in Hotel Numbi. Een heerlijk rustig hotel. De service was prima. Een minpuntje dat de gangen was muffig roken. (vloerbedekking), Kamer waren perfect.

Het buffet was geweldig. Niet te geloven dat je voor ca 13 euro incl wijn hier heerlijk kan eten. Keuze te over. Hoewel het Hotel aan de doorgaande weg ligt hebben wij geen last van extra geluid gehoord!

Fantastisch!

Marga Jonkman
    7-10-2017

Een mooie plek om te verblijven. Zeer verzorgd. Als je hier 's avonds eet, heb je een grote kans dat je nijlpaarden ziet tijdens het diner buiten op het terras. Wij hebben ze beide avonden gezien. Ze gaan als het donker is grazen op het gras voor het restaurant. Hoe mooi is dat! Ook zie je hier apen rondlopen. Veel vogels hier. Als je hier wilt verblijven neem dan een riverchalet. Dan zie je het meeste wildlife. Wij hebben vanaf hier de panaramaroute gereden. Ook zeker doen! Geen minpunten!

Mpumalanga scoort een 8,4 uit 10, op basis van 208 reviews