Sorteren

Reviews over accommodaties in Vietnam

fantastisch

ej
    31-7-2017

Heerlijk hotel, mooie hotel kamers en zeer gezellig zwembad.

Hotel ligt zeer gunstig tov oude binnenstad.

Heerlijk luxe resort

kovabe
    4-7-2017

Na een vermoeiende rondreis nog paar daagjes uitgerust in dit mooie resort direct aan zee. Zeer nette kamers, prachtige tuin, groot strand, fijn zwembad, heerlijk super uitgebreid ontbijt en erg vriendelijk personeel. Met een gratis shuttle kun je een paar keer dag naar het centrum. In de directe omgeving zijn enkele eenvoudige eettentjes. Tot tevredenheid ook 2 excursies via het hotel geregeld.

Leuk hotelletje

Ad Boom
    25-6-2017

Leuk klein hotel met zwembad op de binnenplaats. Eenvoudig maar verder prima

Prachtig resort met twee schitterende zwembaden

Ad Boom
    25-6-2017

Twee prachtige zwembaden, ruime bungalows, nooit meer dan 100 meter can strand, soms beetje heuvelig, buiten centrum van phan thiet, met taxi naar centrum twee euro. Goed maar prijzig restaurant.

Geweldig resort

Spkk
    10-5-2017

Prachtig resort, klantvriendelijk. Weinig Nederlanders. Heerlijk gegeten in restaurant, echter wel prijzig. Tegenover resort ook lekker gegeten, goedkoop. Info in bar aan strand met wijn en kaas om 17.00 uur.

Fijne kamer, schoon. Met groep 1 nacht en later aan eind van groepsreis 5 nachten verlengd.

Gratis met busje van hotel naar kloof geweest, info bij balie.