Sorteren

Reviews over accommodaties in Wyoming

net hotel op doorreis

S
    19-9-2014

Dit hotel is niet heel bijzonder, maar de kamers waren prima en schoon. Ook de badkamer was keurig en ruim.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De auto konden we gratis buiten parkeren.

Ook het zwembad was netjes onderhouden met schone handdoeken.

We hebben in het restaurant gegeten, dit was niet heel bijzonder, maar ook niet slecht. De prijs was erg netjes.

Minpunt:

- geen trap

Lokatie lokatie lokatie!!!

Lenco
    6-1-2014

Cabins die wel 100 jaar oud lijken te zijn, zonder airco maar wel twee ramen die tegen elkaar kunnen worden opengezet en een ventilator. Tevens een koelkastje en even verderop een ijsmachine. Het is misschien niet luxe, en ook de restaurants in de buurt geen topkwaliteit, maar de lokatie maakt echt alles meer dan goed. Centraal gelegen waardoor je in een paar dagen veel kan zien (maar lang niet alles goed!). Scheelt een hoop reistijd t.o.v. bijvoorbeeld West Yellowstone.

Wyoming scoort een 7,7 uit 10, op basis van 54 reviews