Sorteren

Reviews over accommodaties in Wyoming

Een verouder hotel/lodge

Raymond
    10-10-2015

Vriendelijke ontvangst. Ik zou het meer omschrijven als een lodge. Uitvoering in hout waardoor je het omgeving lawaai er bij krijgt (U hoort namelijk alles van uw buren en de omgeving). De kamers lagen in een rechthoek om een grasveld met een zwembad.

Het zijn verouderde kamers en dienen dringend gerenoveerd te worden. Het was er wel proper. Het restaurant was gesloten maar s'morgens kon u er wel terecht voor een lekker ontbijt. De lokale bevolking komt er ook ontbijten en kregen voorrang waardoor wij meer dan een uur in de wachtrij stonden en we waren niet alleen.

S'nacht waren er problemen met de telefoon op de kamer. Hadden dit ook reeds gemeld bij aankomst. Blijkbaar kwam er steeds een bericht binnen op dat nummer. Parking en wifi gratis.

net hotel op doorreis

S
    19-9-2014

Dit hotel is niet heel bijzonder, maar de kamers waren prima en schoon. Ook de badkamer was keurig en ruim.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De auto konden we gratis buiten parkeren.

Ook het zwembad was netjes onderhouden met schone handdoeken.

We hebben in het restaurant gegeten, dit was niet heel bijzonder, maar ook niet slecht. De prijs was erg netjes.

Minpunt:

- geen trap