We hebben een aantal aanbieders voor Wyoming voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Wyoming

Leuke cabin!

Evi,
    10-8-2017

Onze ervaring is erg goed. We hadden een 4-persoonscabin waarbij je binnenkomt in een zithoekje met daarachter twee bedden en helemaal achterin de badkamer. Aan de buitenkant heeft het niet veel om het lijf, dus onze verwachtingen waren niet zo hoog, maar het viel alleszins mee. De spelende konijnen op het grasveldje voor de cabin was ook erg leuk. Lekkere bedden, schoon, ruime badkamer (veel ruimte rondom de wastafel, erg handig!). Het zwembad was ook prima en lekker warm. Wifi was matig, maar voldoende voor berichtjes, e.d. Geen ontbijt. Openbare wasserette aan de overkant. Cody zelf is ook een aanrader, veel restaurantjes (waaronder een Duits restaurant met schnitzels én uitleg wat een schnitzel is ;-)) en natuurlijk de rodeo op zo'n 5-7 km afstand. Rodeo is er elke avond in de zomer en ook echt een aanrader! Wij zijn er ook gaan raften (zeg maar floaten). Als uitvalsbasis voor Yellowstone ligt Cody er te ver vanaf (2 uur rijden tot je in het park bent is wel ver voor dagtripjes).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Wat een paradijs

Jeannette,
    11-12-2016

Een prachtige plek, super accommodatie, perfect eten, lieve betrokken mensen

Alles zo netje en schoon. Een paradijs voor de kinderen: lekker zwemmen, met de honden spelen, paardrijden, vissen, s'avonds rond het kampvuur met marshmallows

Het ontbijt en avondeten zijn super. Prachtige ruime kamers, heerlijke bedden. Niets dan lof. De fijnste overnachting tijdens onze hele vakantie. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooi hotel, mooi dorpje

Bastiaan Bakker,
    17-6-2016

Leuk dorpje in cowboy sfeertje

Gereisd met partner in april 2016

Erg leuk

S,
    5-10-2015

We hebben hier een heel leuk verblijf gehad. Onze mooie en ruime hotelkamer paste perfect in de omgeving (wel geen lift, dus koffers zelf de trap op dragen). Wifi, tv en telefonisch bereik, alles was prima op deze plek. De kamer was schoon en onze bedden waren lekker.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. We hebben gegeten in de Saloon bij het hotel en dat was iedere avond meer dan goed. Absolute aanrader. Als kerst op de taart hebben we dicht bij het hotel een grizzly beer gezien.

Gereisd met partner in september 2015

Prima hotel

S,
    19-9-2014

Dit is een prima hotel.

Onze kamer was de cowboy suite (in dit geval denk ik dat het de helft ervan was omdat we op een uiterst comfortabel klapbed sliepen). Alles klopte en paste prima binnen dit sfeertje.

"s avonds turn down service (heel leuk, maar als we het hadden geweten hadden we even opgeruimd, nu hadden zij dit gedaan, best gênant).

De centrale ligging is ook erg leuk.

Geen minpunten te noemen.

Gereisd met partner in augustus 2014