Reviews over Olympic National Park

Beste plek op het Olympic Peninsula

Karin,
    21-10-2010

Quileute Oceanside Resort is adembenemend. Het ligt 20 minuten rijden van Forks, op het indianenreservaat van de Quileute stam. Er zijn 28 motelkamers in het Thunderbird en Whale motel, 33 cabines pal op First Beach en een RV campingground in diverse prijsklassen. Wij sliepen in het Thunderbird motel: schoon, ruime kamers met keukentje, tafel en vooral: uitzicht op de Pacific! Op diverse sites zul je reviews vinden over onbeleefd gedrag bij in- of uitchecken, maar daar hebben wij niks van gemerkt. Reserveren per e-mail ging probleemloos, evenals ontvangst en betaling. Diverse wandelroutes en omgevingstips liggen op de kamer of zijn beschikbaar in de receptie. De campingwinkel is niet ruim gesorteerd maar wel goed bevoorraad. Voor echte boodschappen zul je naar Forks moeten. Hier geen internet (alleen in receptie gratis wi-fi) en slechte mobiele ontvangst. Vergeet niet een fire permit (5usd) te kopen, verzamel hout en vuurtje stoken op het strand. Hier komen we zeker terug!

Olympic National Park scoort een 10 uit 10, op basis van 2 reviews