Sorteren

vakanties Washington state

Reviews over accommodaties in Washington state

Geweldig! super netjes

anoniemf
    4-8-2017

Het hotel is heel netjes, en het personeel zeer vriendelijk. Ze waren altijd bereid te helpen waar nodig. Daarnaast was de kamer ook heel knus ingericht. De locatie ligt ook dichtbij het centrum. Kortom: aanrader!

S
    5-10-2015

Dit is gewoon een goed hotel. We hadden een ruime en schone kamer met lekkere bedden. Na een dikke week zonder Wifi, tv en telefoonsignaal was het een verademing om nog eens royaal over alledrie te beschikken.

Het personeel was extreem vriendelijk en deed in alle opzichten zijn/haar best om het ons naar onze zin te maken.

Het eten was verrassend goed in het bijbehorende restaurant.

Port Angeles vonden we niet zo speciaal, maar dit is een goed hotel

Prachtig

S
    5-10-2015

Dit hotel ligt prachtig aan het meer. Het is een ouder hotel en daar zijn ze in de VS helemaal weg van: hoe ouder hoe beter. Er is zoveel mogelijk geprobeerd om de oude charme te bewaren inclusief krakende trappen, piepende deuren en gehorigheid, maar o, zo charmant. We vonden het een bijzonder mooie plek en we hebben met volle teugen genoten. Onze kamer, in het oude hoofdgebouw, had geen tv maar wel Wifi. Ons bed was prima en de kamer was ruim en schoon met een prettige oude sfeer. Het eten was lekker maar ook niet echt goedkoop. Kortom: een prachtig plekje.

Sjiek hotel voor een schappelijke prijs

Yerun
    9-8-2014

Voor alleen een overnachting voor de terugvlucht hoeven we niet zo nodig in downtown Seattle te zitten, maar een anonieme blokkendoos bij het vliegveld is ook niet wat we zoeken. Zo komen we terecht bij hotel Silver Cloud Inn in de sjieke voorstad Bellevue. Het hotel ligt op slechts enkele minuten lopen van het moderne centrum met een grote mall en restaurants. Die trekken flink wat publiek, waardoor het er gezellig druk is.

De uitstraling van Silver Cloud Inn is behoorlijk sjiek voor een hotel in deze prijsklasse. Het personeel bij de receptie is strak in pak en uiterst correct. De kamer is prima van formaat en flink dik aangekleed met kwalitatief goede materialen. Bijzonder is het hoge plafond, dat zie je niet zo vaak in een modern Amerikaans hotel. Het kan wel wat rumoerig zijn in de kamer, met stromende waterafvoeren en voetstappen van de bovenliggende kamer.

Een uitgebreid ontbijtbuffet en parkeren zijn bij de kamerprijs inbegrepen, daarmee is het niet duur voor deze omgeving.

Op en top Amerikaans motel

Yerun
    12-7-2014

Pacific Inn Motel is een op en top Amerikaans motel dat helemaal past in de sfeer van een roadtrip. De kamer is lekker ruim met twee queensize bedden, die wel wat doorzakken. Verder is de kamer voorzien van praktische zaken als een koelkast, een magnetron en een tafeltje met twee stoelen bij het raam. En natuurlijk kan de auto recht voor de deur worden geparkeerd! Wifi is in de kamer wat gammel, maar werkt goed in de lobby. De badkamer is keurig, met de wastafelruimte erbuiten. Het glimmende zeil in de badkamer is alleen wat lastig droog te krijgen.

In het motel is geen ontbijt, maar restaurants voor ontbijt liggen direct naast de deur en schuin tegenover het motel.