Vermont

Sorteren

vakanties Vermont

Reviews over accommodaties in Vermont

mooie camping voor een bezoek aan Wenen

Margreet
    5-8-2017

donaucamping Tulln is een mooie camping, met schoon sanitair en wat extra dingen zoals een keukengedeelte met elektrische kookplaten en een koelkast, die iedereen mag gebruiken. er staat ook een droogmolen, waar je je badlaken kunt drogen. naast de camping ligt een natuurbad, waar gratis gebruik van kan worden gemaakt. 's morgens zijn er allerlei soorten verse broodjes te koop. het restaurant is ook goed, met vriendelijk personeel

Goed hotel.

arjen
    26-9-2016

Flink hotel (140 kamers) aan de rand van Rutland. Keurig ingerichte kamers met 2 king-size bedden met veel kussens, grote t.v., magnetron, koffiezetapparaatje, koelkast. De badkamer is klein, maar compleet ingericht met ligbad, toilet en kleine wastafel. De vloerbedekking in diverse kamers was niet goed gezogen; de badkamer was wel goed schoon. Er is een mooi zwembad met jacuzzi en een kleine fitnessruimte met 2 loopbanden, enkele krachttoestellen en dumbells. Het hotel heeft een restaurant. Ik heb er niet gegeten; de prijzen zijn behoorlijk hoog. Het ontbijt - inclusief overnachting - was prima.

In de directe omgeving: winkels, een grote supermarkt en enkele restaurants.

Goed hotel, wat ver van het centrum gelegen.

Helemaal goed

Mark
    5-9-2015

Topplek net buiten het centrum van Stowe. Ruime kamers waarvan de meeste net helemaal gerenoveerd zijn. Onze kamer was dat nog niet en was qua inrichting wat gedateerd, maar wel gewoon in prima staat, fris en schoon. Heerlijk kingzise bed voor ons en twee alarte bedden in een open vide. Grote badkamer (wel net gerenoveerd) en een klein keukentje maken het meer tot appartement dan hotelkamer. Schuifpui achter geeft toegang tot het grote grasveld achter het hotel waar je kunt picknicken of zonnen met mooi zicht op de rivier en de bergen. Zwemmen kan in diezelfde rivier(de stroming is niet te sterk in de zomer) of het overdekte zwembad. Lekkere jacuzzi ook. Het Amerikaanse ontbijt is vrij standaard.

De eigenaren zijn Nederlands en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Ze hebben goeie tips voor activiteiten en restaurants in de buurt. Toen wij er waren werd er uitgebreid aangebouwd, maar daar hebben we geen last van gehad; er werd duidelijk rekening gehouden met de gasten.

Uitzicht

Chris
    27-8-2015

We hebben hier (2 nachten), in een kamer met 2 queensize bedden, overnacht. Een leuke en nette kamer met uitzicht over Lake Champlain op de Adirondack Mountains. Onze (huur)auto konden we gratis parkeren in de aangrenzende (openbare) parkeergarage. Het hotel is gelegen nabij haven en wandel/fietsroute langs het meer. Het gezellige centrum van Burlington is op loopafstand.

Toppunt van gastvrijheid

devanmarles
    12-10-2013

The Governor's Inn is een karakteristieke B&B in de woning van een gouverneur van Vermont in het verre verleden. Op loopafstand van het kleine centrum van het verder niet bijzondere plaatse Ludlow aan de doorgaande weg gelegen heeft de eigenaar Jim er een fantastische B&B gecreeerd, er zijn verschillende met zorg ingerichte kamers en een eetkamer, zitkamer en computerkamer. 's Ochtends wordt er een elke dag ander uitstekend menu a la carte geserveerd. De gastheer is een bescheiden man met veel humor, die graag adviseert over de toeristische mogelijkheden. Een absolute aanrader.