• 3.021

Reviews over accommodaties in Texas

Downtown Stockyards

marvic
    11-6-2014

Mooie kamer met aparte hoekbank. De tv kan gedraaid worden naar zit en slaapgedeelte. Ligging is super, alles op loopafstand. Mooie zitjes en koffiecorner in de lobby. Minpuntje is het weinig aantal plekken tijdens het ontbijt, vooral als een grote familie blijft natafelen voor meer dan een uur.

Goed hotel, voor een paar dagen .

Jos
    17-1-2014

Hotel is super netjes en schoon. Zeer vriendelijk personeel.

Perfect hotel om de riverwalk te zien, je kan je auto gratis parkeren en je bent vanaf 5 min lopen van het centrum. Ontbijt is goed maar niet bijzonder.

Prima uitvalsbasis om naar de NASA te gaan

MarianneElzen
    21-12-2013

Het hoel ligt twee afslagen verwijderd van NASA Johnson Space Center, een absolute must see! De kamers zijn lekker ruim en het ontbijt is voor een Super 8 bijzonder uitgebreid. Je kunt je eigen wafels maken, er is toast, jam, boter, zuivelspread, cornflakes, melk, kaneelbroodjes, muffins, donuts, yoghurt, jus, appelsap, thee en koffie. Voor deze prijs echt een prima hotel!

goed zakelijk hotel in de luchthaven terminal c

heer BLEYAERT
    11-9-2013

vriendelijke staff, soms vergeten de personen aan de lobby de reservingen voor dinner afspraken duidelijk door te geven waardoor verwarring bestaat, meestal mankeert er steeds wel iets in de kamer ( technish ) verlichting functioneert niet, de remote van de TV werkt niet, maar het wordt steeds snel opgelost

Tophotel in Texaanse stijl

heer Schnitzler
    30-7-2012

Mooi hotel in Texaanse sferen. Texas longhorns, koeienvellen en leer maken dit hotel tot een typisch Amerikaanse belevenis.