We hebben een aantal aanbieders voor Rhode Island voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Rhode Island

goed stadshotel

ronaldhenrich,
    4-8-2014

Hotel ligt net buiten centrum, maar alles is in zo'n 15 minuten lopen goed bereikbaar. Hotel heeft stijlvolle uitstraling, kamers ruim voor stadshotel. Ook badkamer heeft ruime douche. Wij waren daar in juli en dat had als nadeel dat er 's avonds life muziek was op het terras van het restaurant Aspire (hoort bij hotel). Dit duurde tot half twaalf en drong door tot onze kamer. Spontaan kregen wij 100$ ter compensatie voor deze overlast terug. Valet parking werkt goed en kost 28$ per dag. Andere optie om te parkeren zijn er niet.

Gereisd met partner in juli 2014

Prima accommodatie

Louisa Steenbeek,
    3-5-2014

Schone kamers met kitchenette, ruime badkamer en grote tv. Klein bureautje erg handig. Voor werk verbleven en perfecte plek voor tijdelijk onderkomen. Vriendelijk personeel, altijd iemand bij de receptie. Gratis onbijt to go

Gereisd zakelijk in april 2013

Goed om te slapen verder niets

devanmarles,
    15-10-2013

Tamelijk afgelegen doorsnee middenklassehotel. Ruime kamer en badkamer, lakens en slopen waren ongestreken, gaf toch een beetje de indruk dat het bed al beslapen was. Er is een ontbijtbuffet met kartonnen bordjes en plastic bestek, wel redelijke kwaliteit.

Gereisd met partner in oktober 2013

uitmuntende bed and breakfast

heer meulemeester,
    13-4-2013

gastvrij onthaal, uitstekend ontbijt, gezellige en rustige kamers, correcte afhandeling van de zakelijke kant.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

Prima hotel

Fam. Theeuwes,
    23-5-2010

Dit is een prima hotel en absoluut niet duur t.o.v. andere hotels en B&B in de rijke kustplaats Newport! We hadden een hele schone en ruime kamer.

In de buurt van het hotel zijn niet veel eetgelegenheden en het hotel ligt wel buiten het centrum, maar je kunt (in mei in ieder geval) gemakkelijk je auto kwijt in/rondom het centrum van Newport.

Aanrader: vergeet niet de mooie Mansions The Breakers en/of Marble House van buiten en binnen te bezichtigen!

Gereisd met partner in mei 2010