Oklahoma

Reviews over accommodaties in Oklahoma

zeer goed hotel

heer Kempeneers,
    9-12-2013

goed hotel lekker rustig ondanks de grote van het hotel

Gereisd met partner in december 2013

Prima hotel

Reiziger64,
    24-9-2013

Het hotel heeft prima kamers. De bedden zijn Heerlijk en de douche is goed.. Internet is gratis. Wat ook heel goed was was het ruime buro op de kamer. In de meeste hotels is het buro (of wat er voor door moet gaan) aan de krappe kant.

Het personeel is zeer vriendelijk.

Je kunt je kleren laten wassen maar je mag het ook zelf doen.

Het ontbijt is wellicht typisch amerikaans maar ik vind het slecht. Muffins, donuts, pancakes, bacon&eggs. Tja brood zie je weinig. Wel melk en serials. Ook fruit met yohurt. Wat ik heel slecht vind is dat je moet eten met plastic bestek uit een soort piepschuim bakjes of borden. Ook de bekers zijn van wegwerp materiaal. En dan nog met opschrift "we preserve nature"..... Tja dat was echt slecht.

Fitness ruimte vind ik voldoende met een paar loopbanden, roeimachine en fiets. Ook nog zwembad.

Tegen over hotel grote Mall en in de omgeving nog meerdere. Ook verschillende restaurants.

Hotel ligt op 15 min rijden van Tulsa Airport en is een ideale uitvalsbasis.

Gereisd zakelijk in september 2013

Mooi restaurant langs de weg

Ron,
    12-3-2013

Comfort inn ligt langs de snelweg op een locatie waar meerdere hotels en eetgelegenheden te vinden zijn. Hotel is mooi ruim en van vele gemakken voorzien en heeft het vriendelijk personeel.

Zwembad, free Wifi, wasmachine, mogelijkheid om een PC te gebruiken in centrale hal. kamers ruim en schoon, voorzien van koelkast. Ontbijt was bij ons goed en inclusief. Daarnaast heeft het hotel de mogelijkheid om, indien je geen tijd heb om in het hotel te eten, je een ontbijt pakket mee kan krijgen.

Gereisd met vrienden in januari 2013

goed hotel

heer Milikan,
    7-3-2013

goede ligging tov airport. Aan een goede toegangsweg tot Miami beach

Gereisd met partner in januari 2013

standaard holiday inn

heer prins,
    30-12-2012

Waardeloze dienstverlening doordat het hotel 5 uur lang geen stroom had en de noodgenerator onvoldoende electra genereerde. Los daarvan redelijk standaard hotel met grote kamers, letterlijk naast vliegveld. Ligt wel wat afgelegen met weinig restaurants in de buurt.

Gereisd met vrienden in januari 2012