• 1.229

Reviews over accommodaties in North Carolina

Heel goed doorreis hotel

Marlies
    21-8-2016

Het hotel was prima en zeker niet duur. De ligging langs de weg goed maar zonder geluidsoverlast. Op loopafstand een Cracker Barrel restaurant. Prima voor een roadtrip.

Luxe vakantiewoning

Paul
    20-11-2014

Deze luxe vakantiewoning is van alle gemakken voorzien. Rustig gelegen in een bosomgeving

Het interieur is stijlvol en comfortabel. Twee luxe slaapkamers en twee badkamers en in het souterrain nog een extra slaapbank.

Computer en wifi, Netflix, fietsen, kano's, barbecue, tafeltennis tafel etc. etc. Alles aanwezig.

hotel dichbij strand

12-7-2014

hotel kan aan de buitenkant opknapbeurt (balkons) gebruiken, kamer ok, ruim zwembad. Ligt aan doorgaande weg, 's avonds rustig, zeezicht

heerlijk hotel

12-7-2014

ruime kamers zeer schoon en erg attent personeel, belden of alles naar wens was..Bij ontbijt een pannekoekmachine, eindelijk iets anders dan de eeuwige wafels!

erg prettig hotel

12-7-2014

Aardige persoonlijke ontvangst, prima kamers, muziek op de gangen en in de lift, lekker zwembad. Ligt dichtbij ingang Great Smokey Mountains NP