Hotel Riu Plaza New York Times Square

8.6Fantastisch

Verenigde Staten van Amerika, New York state, New York City

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Plaza New York Times Square voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

Riu Plaza New York Times Square is een stadshotel. Op een van de 28 verdiepingen kijk je uit over New York. Hier heb je geen last van geluidsoverlast. Het ontbijt is gevarieerd en het personeel vriendelijk. Slapen doe je in een moderne kamer. Vanuit 4* Hotel Riu Plaza New York wandel je in een paar minuten naar Times Square of de metro.

21 reviews over Hotel Riu Plaza New York Times Square

• 2019
    8Elise24-11-2019

Goed hotel

Ligging is lekker centraal en op minder dan 5 min loopafstand van times square, een late check-out is mogelijk basis van beschikbaarheid voor $10 per uur. Kamer is prima, en een geweldig uitzicht vanaf de 24e verdieping . Ontbijt is simpel maar voldoende, heerlijk vers fruit .Diverse busstops en metrostations in de buurt. Vanaf luchthaven JFK is het met druk verkeer wel 1,5 uur rijden.

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Leonie21-04-2019

Fantastisch volgende keer zeker weer

Top hotel top locatie vriendelijk personeel en goed ontbijt

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Jane Brusket10-03-2019

Aanrader!

Heel fijn hotel, gelegen midden op Broadway en 5 minuten lopen van Time Square; de kamer is mooi en prima ruimte. Mooie badkamer met fijne douche; douchegel, shampoo, zeep, conditioner, body lotion, douchemutsen, föhn, scheer-/make-upspiegel, tissues, veel en grote handdoeken aanwezig. Water op de kamer, dagelijks bijgevuld. Personeel vriendelijk. Mooie lobby. Ontbijt was erg uitgebreid. Snelle liften. Transfer terug naar het vliegveld via het hotel geregeld; goedkoper dan de yellow cabs en we kregen zelfs een limousine! Geweldig afscheid van New York!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    5Scheepers, A.26-12-2018

Wat is belanrijker: de procedure of de klant?

Hebben in Riu Plaza hotel gelogeerd voor de marathon op 4 november. In de nacht voor de marathon is iemand van het hotel (bleek de volgende ochtend) onaangekondigd op onze kamer geweest toen wij sliepen. Er was gelukkig niks weg en de volgende ochtend hebben wij hier melding van gemaakt bij de receptie. Na uitzoekwerk bleek sprake van misverstand en zijn excuses aangeboden. Toen wij aan touroperator vroegen om compensatie of om deze nacht vergoed te krijgen kregen we te horen dat we niet de juiste “procedure” hadden gevolgd. Al 30 jaar klant bij touroperator en dan dit antwoord krijgen......ronduit teleurstellend.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 9Ingrid Br27-10-2018

Prima hotel met zeer goede ligging

Zeer schoon hotel, vriendelijk personeel en mooie kamers. De ligging is fantastisch: je loopt zo Times Square op. Ontbijt goed maar erg druk. Vaak wachtrijen. Ik miste alleen wel vers brood (lag alleen diverse soorten toast). Ik zou dit hotel zo weer boeken bij een volgend verblijf.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 10Karin10-03-2018

Geweldig !!

Geweldig hotel. aardige medewerkers. Zeer schone kamers. Goed ontbijt waar alles verkrijgbaar is. Dicht bij metrostations en Time Square. Ligt zeer centraal.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

• 9anoniem05-03-2018

fantastische week gehad

Super mooi hotel waar alles goed geregeld is. Vlakbij timesquare en openbaar vervoer. Een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2017

• 10hendrie en leonie mengerink04-03-2018

top hotel

geweldig hotel zeer gastvriendelijk alles was brandschoon gevarieerd ontbijt echt waarde voor je geld vooral in new york een echte aanrader oktober gaan we weer terug uiteraard riu plaza times square new york

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9Toerist22-10-2017

Perfecte ligging - goed hotel

Wij verbleven hier 7 nachten. De bad(kamer) was proper en voor een stadshotel vrij ruim. Wij hadden een kamer op de 29e verdieping. Hierdoor bleven we wat gespaard van de herrie van de stad. De ligging van het hotel is perfect om verschillende delen van de stad te bezoeken. Je bent op enkele stappen van Times Square. Daar passeren enkele grote metrolijnen naar alle uithoeken. Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Niet te vergelijken met een Riu strandhotel, maar toch goed. Het avondrestaurant is oké. Op een nacht werd om 00:00 uur stipt tot tweemaal toe het brandalarm getest, waarna werd omgeroepen dat het om een test ging. Geen idee wat voor nut het heeft om 100-en gasten uit hun slaap te rukken! Dit kan je even goed om 12:00 uur 's middags testen. Als het dan werkt, werkt het 's nachts ook! Door het tijdsverschil van 6 uur is het al niet evident om het ritme te vinden, als je 's nachts dan nog op stang gejaagd wordt door een brandalarm, is het hek wel van de dam...

Gereisd met partner in september 2017

• 8Rick17-08-2017

Prachtig hotel

Riu plaza is een prima uitvalsbasis om manhattan te bezoeken. Maar 5 minuten lopen van times square en diverse metrolijnen (max 4 blokken lopen). De kamers waren echt prima te noemen voor 4 personen (2x 2 pers bed, zeker niet klein). Liften zijn lekker snel. Receptie is erg hupvaardig. Van het ontbijt hebben wij geen gebruik gemaakt. Er zijn in de omgeving ruim voldoende tentjes waar je goed kunt ontbijten. Al met al en prima verblijf gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

0 tips over Hotel Riu Plaza New York Times Square

3 vragen over Hotel Riu Plaza New York Times Square

• Annemie, 04-10-2017

familiekamer met 2x2-persoonsbedden

Zijn de bedden in de familiekamer groot genoeg om met 2 volwassenen/2 pubers in te slapen. Ik lees overal dat ze maar 135 cm breed zijn.

• Mark, 10-05-2017

Ontbijt en diner in omgeving?

Hallo, Ik zal half oktober met mijn gezin in dit hotel verblijven. Heeft iemand nog goede tips voor ontbijt en/of diner in de buurt van dit hotel? En dan met name op prijs/kwaliteit...

Bvd, Mark

• Janine, 24-01-2017

Badkamer

Hi, weet iemand hoe ruim de badkamer is van een deluxe family room met 2 bedden?

• VerzorgingHalfpension
    • De staf spreektEngels

• Soort gerechtenAmerikaans, Internationaal

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
    • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats