Hotel Riu Plaza New York Times Square

HotelWeer vandaag28°23°
Hotel Riu Plaza New York Times Square

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Plaza New York Times Square voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Riu Plaza New York Times Square in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Geweldig !!

Karin
10-3-2018

Geweldig hotel. aardige medewerkers. Zeer schone kamers. Goed ontbijt waar alles verkrijgbaar is. Dicht bij metrostations en Time Square.

Ligt zeer centraal.

fantastische week gehad

anoniem
5-3-2018

Super mooi hotel waar alles goed geregeld is. Vlakbij timesquare en openbaar vervoer. Een aanrader!

top hotel

hendrie en leonie mengerink
4-3-2018

geweldig hotel zeer gastvriendelijk alles was brandschoon gevarieerd ontbijt echt waarde voor je geld vooral in new york een echte aanrader oktober gaan we weer terug uiteraard riu plaza times square new york

Perfecte ligging - goed hotel

Toerist
22-10-2017

Wij verbleven hier 7 nachten. De bad(kamer) was proper en voor een stadshotel vrij ruim. Wij hadden een kamer op de 29e verdieping. Hierdoor bleven we wat gespaard van de herrie van de stad.

De ligging van het hotel is perfect om verschillende delen van de stad te bezoeken. Je bent op enkele stappen van Times Square. Daar passeren enkele grote metrolijnen naar alle uithoeken.

Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Niet te vergelijken met een Riu strandhotel, maar toch goed. Het avondrestaurant is oké.

Op een nacht werd om 00:00 uur stipt tot tweemaal toe het brandalarm getest, waarna werd omgeroepen dat het om een test ging. Geen idee wat voor nut het heeft om 100-en gasten uit hun slaap te rukken! Dit kan je even goed om 12:00 uur 's middags testen. Als het dan werkt, werkt het 's nachts ook! Door het tijdsverschil van 6 uur is het al niet evident om het ritme te vinden, als je 's nachts dan nog op stang gejaagd wordt door een brandalarm, is het hek wel van de dam...

Prachtig hotel

Rick
17-8-2017

Riu plaza is een prima uitvalsbasis om manhattan te bezoeken. Maar 5 minuten lopen van times square en diverse metrolijnen (max 4 blokken lopen). De kamers waren echt prima te noemen voor 4 personen (2x 2 pers bed, zeker niet klein). Liften zijn lekker snel. Receptie is erg hupvaardig. Van het ontbijt hebben wij geen gebruik gemaakt. Er zijn in de omgeving ruim voldoende tentjes waar je goed kunt ontbijten. Al met al en prima verblijf gehad.

Echt een super Hotel

Karin van Laer-Middelveld
25-6-2017

Het Hotel ligt gunstig om de hoek ligt Time Square

loopafstand van de Metro

Zeer goed ontbijt met variatie en koffie en thee mag je ook meenemen

schone kamers en zeer fijn bed

Het personeel is zeer behulpzaam voor allerlei vragen

Prima hotel op perfecte locatie

Dennis
22-5-2017

Bij aankomst vroegen we, zoals iedereen waarschijnlijk, voor een room with a view in dit 28 verdiepingen tellende hotel. Helaas had men dit op dat moment niet voorhanden en kregen we daarom een gratis upgrade naar een grotere kamer aan de achterkant op de 4e. Mochten we echt op een hogere etage willen zitten, moesten we de ochtend er op terug komen. Dit hebben we niet gedaan, want die grotere kamer vonden we wel fijn en aan achterkant is dan misschien wel saaier, het is er ook veel rustiger. Ook wat waard vonden we.

Omdat veel toeristen en New Yorkers op de hoek van de straat ontbijten, hoorde ik dat dit vaak wat minder is, maar het onbijt bij Riu plaza was prima verzorgt. Wel staat er altijd een flinke lange rij om naar binnen te gaan, laat je daar niet door afschrikken want we waren steeds binnen een kwartier keurig naar een tafel gebracht.

De locatie, de naam van het hotel zegt het al.. TOP!!! 200 meter en je staat op time square

Als ik ooit terug ga naar NY, een herhaling waard

Zeer goed & Luxe

Paul Zwekars
29-4-2017

Alles perfect, bedden , kamers , service. .. en de ligging is natuurlijk helemaal geweldig!

Alles nieuw en zeer schoon!

Prima hotel op een geweldige locatie

Roland
13-3-2017

Het Riu Plaza New York is een prima uitvalbasis om Manhatten te verkennen. De meeste bezienswaardigheden liggen op loopafstand. De kamers zijn modern, schoon en voorzien van prima bedden.

Het personeel is servicegericht en erg vriendelijk.

Zeer zeker een aanrader!

Dit hotel heeft me overtuigd om het meer te doen zalige bediening personeel en heel erg proper de ligging g perfect !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Plaza New York Times Square in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Plaza New York Times Square zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Plaza New York Times Square scoort een 9.02 uit 10 op basis van 16 reviews.