Sorteren

vakanties New York City

Reviews over New York City

MJP
    4-9-2018

Zoveel gezien en beleefd in 4 dagen die in het teken stonden van o.a. wandelen, eten

en cultuur. Het was een warme trip (gemiddeld 35 graden)

Een aanrader om even de drukke stad te ontvluchten is een bezoek aan Roosevelt Island met de tram, dit is en grote gondel die vanuit de stad vertrekt over de rivier.

Wij hebben genoten van alles !!!

Inspannend maar erg gaaf!

Annelies Willemsen
    14-8-2018

Mijn citytrip naar New York was vooral erg intensief is en niet zozeer ontspannen en een kwestie van uitrusten. Je wil graag veel zien, er is ook ontzettend veel te zien en vaak heb je maar een paar dagen. Ik ben er 8 volle dagen geweest en in die 8 dagen heb ik alles gezien wat ik wilde, maar als je maar 4 dagen gaat dan moet je echt gewoon nog een keer terugkomen want in 4 dagen kan je simpelweg niet alles gezien hebben. Wij sliepen zelf in een Airbnb in Brooklyn, wat echt heel fijn was want dan kan je even uit de drukte ontsnappen om de volgende dag weer met frisse energie de stad te ontdekken. Bovendien is het ook een stuk goedkoper dan een verblijf in hartje Manhattan. Ook aan te raden is een metrocard: hiermee kun je 7 dagen onbeperkt gebruik maken van het OV. Erg handig want dan hoef je niet zo ver te lopen, alles ligt toch wat verder uit elkaar dan we in NLD gewend zijn. Het was een mooie ervaring, kan het iedereen aanraden!

New York stole my heart!

Ids
    14-6-2018

New York is in één woord geweldig!

Huur een fiets en rijd dwars door Manhattan tussen de toeterende auto’s en gillende sirenes door. Fiets over de Brooklyn Bridge en stop wel halverwege om een paar prachtige foto's te maken. De fiets is een handig vervoersmiddel om veel te zien. Ook een hop on/hop off bus of boot is een aanrader. Je stapt uit als je wat wilt bekijken of je blijft zitten om naar de volgende bezienswaardigheid te rijden/varen. Neem plaats op Times Square en laat alles op je inwerken terwijl je ondertussen geniet van alle mensen om je heen. Breng eens een bezoekje aan een rooftop bar, bijvoorbeeld 230 Fifth, tegen zonsondergang (wel een legitimatie meenemen) en geniet van het prachtige uitzicht. Ook Battery Park is de moeite waard. Hiervandaan loop je naar het WTC en naar het monument wat is opgericht ter nagedachtenis aan de slachtoffers van 9-11. Heel indrukwekkend.

Zeer vriendelijke en behulpzame inwoners.

Geweldig!

Karolina
    20-5-2018

Geweldig! Ik zal het zo weer doen helaas is de reis erg prijzig. New York stond op me bucketlist echter ondanks dat ik daar geweest ben blijft het op me bucket list staan.

Antonino
    12-5-2018

Newyork is een stad dat nooit slaapt, er is overal altijd iets te beleven en te doen.

Met plezier verdwaal je er en wandel

Je km’s! Er zijn veel prachtig bezienswaardegingen en zelfs gratis, bv Central Park, Musea. Of voor een spot prijs een hele dag met de fiets door newyork! Wat minder is, ga nooit alleen opstap savonds. Het is best wel gevaarlijk als je dan verdwaalt en niet weet waar je bent. Ik ga er dit jaar in juni zelfs alleen weer terug naartoe!

New York City scoort een 8,9 uit 10, op basis van 1151 reviews