We hebben een aantal aanbieders voor New York City voor je op een rij gezet:

Reviews over New York City

Geweldig!

Inge
    14-6-2019

Een prachtige stad, maar hou er rekening mee dat de stad zó groot is, dat je eigenlijk niet meerdere dingen op 1 dag kan plannen. Ook kan het in mei al 30+ graden zijn, en is dit tussen de hoge gebouwen erg warm. Verder zeker een aanrader en al zou je 3 weken gaan, je zou je geen minuut vervelen!

Gereisd Met partner in mei 2018

Geweldig!

Ad&Miranda en Koen& Lucas
    25-4-2019

Door touroperator goed geadviseerd en reis geboekt naar New York. In november 2018 waren wij 25 jaar getrouwd en wilden een mooie reis met onze jongens maken. We zijn erg goed geadviseerd door het reisbureau en ze dachten echt met ons mee wat wij wilden en wat wij van de reis verwachten. We zaten in Hotel Pennsylvania midden in Manhatthan en dit was een uitstekende locatie tegen een heel betaalbare prijs. Geen luxe hotel en wel wat verouderd en aan renovatie toe maar we verbleven in een grote 4 persoons kamer die fris rook, schoon was, en hele fijne frisse bedden met een heerlijk dik matras wat heerlijk sliep na een dag lopen door New York. Ook de reis van en naar het hotel was goed geregeld, we werden terug naar het vliegveld zelfs opgehaald met een limousine die het afscheid van New York extra speciaal maakte! Klein probleem met parkeren op vliegveld werd snel opgelost door het reisbureau. Fantastische reis gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in november 2018

Fantastisch!!

Mark Rutten
    19-3-2019

Wij zaten in Manhattan op de 51st. Hotel Pod51 dat was 10 minuten lopen van het Central Park en Time Square via de Metro die op 1 minuut lopen was zit je in 10 minuten in het zuiden van Manhattan. Hou wel rekening met de verplichte fee kosten.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Spectaculaire hoge tramtrip van slechts 4 minuten

Monique Picocrie
    7-1-2019

Wat minder bekend onder toeristen, maar érg leuk om eens te beleven: de Roosevelt Island Tram, die je op grote hoogte in circa 4 minuutjes van Manhattan naar Roosevelt Island brengt! Op de hoek 2nd Avenue - 60th Street ga je de trap op en neemt de gondel voor een spectaculair uitzicht. En het leuke is: met een meerdaagse metrokaart is ie gewoon gratis! Wist u trouwens dat Roosevelt Island door Nederlanders van de indianen is gekocht in de 17e eeuw? Zij noemden het destijds Varckenseilandt... Vind je het achteraf toch te hoog? Neem dan de metro of de boot terug naar Manhattan.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig, de volgende keer regel ik meer vooraf.

Ruud Wisse
    18-12-2018

Doe van te voren je huiswerk!! Kijk en regel goed waar je heen wilt gaan. Alles wat je van tevoren kunt regelen (bijvoorbeeld de New York Pass) bespaard enorm veel geld. Vier volle dagen is voldoende om alle hotspots te zien.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
New York City scoort een 8,6 uit 10, op basis van 1172 reviews