vakanties New Mexico

Reviews over accommodaties in New Mexico

Ideaal gelegen goed overnachtingshotel.

Arjen,
    11-12-2018

Flink hotel (170 kamers), bestaande uit 2 vleugels. De kamers zijn ruim met 1 of 2 king-size bedden, bergmeubel met koelkast, hoge tafel met bureaustoel en koffiezetapparaatje, grote t.v. en een grote hangkast. In de kleine badkamer een ligbad, toilet en een wastafel. Het hotel heeft een buitenzwembad - 's middags uit de zon - met ligstoelen en zitjes, een kleine fitnessruimte met vnl. cardio-apparatuur en 2 goed werkende computers in het business center. In het restaurant kun je tegen betaling dineren en ontbijten. Het ontbijt was redelijk van kwaliteit. Het hotel ligt op loopafstand van de oude binnenstad met vele winkeltjes en terrasjes rondom het plein voor de Spaans aandoende R.K. kerk. Veel winkels sluiten echter al om 6 uur in de namiddag.

Ideaal gelegen, redelijk goed hotel. Aan te bevelen voor een overnachting in Albuquerque.

Prachtige omgeving

Jacobus op 't Hof,
    1-2-2018

Erg warm, echter geen enkel probleem verder. Mooie omgeving en fijne mensen

Geweldig motel

Birgen,
    13-3-2017

Geweldig hotel en een must voor iedereen die een route 66 ervaring wil hebben.

Prima hotel en klantvriendelijkheid personeel

Gertie,
    29-6-2016

Vanaf moment van aankomst voelden we ons meer dan welkom. 's avonds laat pas aangekomen en de koffie-thee-koekjes stonden al klaar. Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Vooral receptionisten zeer vriendelijk en behulpzaam. Geen enkele vraag of verzoek was teveel.

Prettig, omdat we langer dan 3 weken zouden blijven.

Schone grote kamer met separate zithoek met bureau, die middels tussendeur af te schijven was (handig als iemand niet kan slapen) voorzien van grote koelkast en magnetron. Zeer goede bedden

Goede verbinding met alles wat er in de omgeving van Albequerque te ondernemen valt.

Mooi binnen zwembad en kleine fitness ruimte. Gezien de vele mogelijkheden in Albuquerque en omgeving om te ondernemen, hebben wij hier gebruik van gemaakt.

Goed verzorgd ontbijt. Tevens goede verzorging van "Grab &Go" pakketjes voor de eerste trek .

Enige puntje van eventuele verbetering : separaat buitenzitje of terras (Nu enkel bankje's bij de hoofdingang)

Goed geregeld

Hanneke,
    21-2-2014

Alles is goedgereld, prima hotel