Sorteren

Reviews over North Conway

fantastisch ontbijt

ronaldhenrich
    4-8-2014

Ligt t.o.v. van vele accommodaties juist NIET aan de drukke doorgangsweg. Wij sliepen in de New York room, deze is fors bemeten, maar wat donker. Badkamer heeft bubbelbad. Bij de BB hoort een klein zwembad, hek kent wat achterstallig onderhoud, maar bad is lekker om wat af te koelen. Ook is het lekker zitten op de frontporch , ook deze was toe aan een schilderbeurt. Ontbijt is zeer mooi gepresenteerd en smaakte uitstekend. Gastheer is zeer hartelijk en behulpzaam. Kamer zou wat schoner kunnen zijn, maar was voor mij zeker aanvaardbaar.

Het is jammer dat het personeel bij de receptie zo is. Je

shop-aholic
    25-5-2008

Het is jammer dat het personeel bij de receptie zo hooghartig is. Je plezier in een verblijf in dit hotel daalt gelijk naar het nul-punt. Qua ligging is het echter ideaal: meters verwijderd van de outlet-stores. En de kamers zijn ruim en comfortabel, het ontbijt is uitgebreid en lekker en video- en dvd-vermaak zit bij de prijs in.

Dus als je de matige ontvangst voor lief neemt, de boven gemiddelde prijs accepteert en in een geheel niet-rokers hotel wilt verblijven op huppelafstand van leuke winkels, is dit de plek waar je moet zijn.

Het hotel ligt midden in de outlet wijk ! Tof om te gaan

Vande Bergh
    30-11-2007

Het hotel ligt midden in de outlet wijk ! Tof om te gaan shoppen, maar wij vonden de prijs te hoog voor het hotel. De kamer was wel ruim. Er is tevens een buitenzwembad.

North Conway scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews