Sorteren

vakanties New Hampshire

Reviews over accommodaties in New Hampshire

T.J.
    9-8-2017

Onderdeel van het mountain village is het adventure park Attitash. Er zijn daar verschillende mogelijkheden voor klein en groot.

Trampolines, grote rodelbaan, mountainbiken en een enorme zipline. Zeker de moeite waard voor een tussenstop.

Goede overnachtingslocatie.

arjen
    23-9-2016

Flink hotel van 3 verdiepingen, prachtig gelegen aan een meertje buiten Lincoln. Ruime kamers met grote t.v. ,koffiezetapparaatje, veel kussens op de bedden, geen kluisje. De badkamer is klein, maar compleet ingericht. Het hotel heeft een restaurant, waar eenvoudige, betaalbare maaltijden verkrijgbaar zijn. Het ontbijt is goed en kostte in 2016 ca. $ 12, met korting voor groepen $ 7,62. Het hotel heeft 2 zwembaden, 1 buiten en 1 binnen. Bij het laatste is ook een sauna-cabine.

In het complex is een mooie souvenirsshop.

Het hotel ligt erg geïsoleerd, zonder eigen vervoer geen aanrader.

Op zich goede overnachtingslocatie.

Uitstekend

gertm
    25-10-2013

Hotel Comfort Inn & Suites ziet er van buiten en van binnen uitstekend verzorgd uit. Ontvangst was heel hartelijk.

Kamers zijn ruim, met prima bedden, koelkast, koffie, magnetron en gratis Wifi

Toen wij er waren, was de airco niet nodig. Kamer was daardoor heel stil.

Er is geen restaurant, wel een ontbijtruimte.

Ontbijt, eenvoudig maar goed, is inclusief

Prachtig uitzicht, geweldige keuken

devanmarles
    13-10-2013

Een historische inn gelegen op een heuvel met een prachtig uitzicht op de white mountains. een oud gebouw betekent dat alles wat scheef is en kraakt, maar wel karakter; de badkamer is wel erg krap. Receptiepersoneel is buitengewoon vriendelijk, de mensen die het ontbijt verzorgen zijn minder attent. Dineren is er fantastisch, goede chef, geweldige wijnkaart en prettige bediening. Er wordt ook veel aandacht besteed aan tips voor wat te zien en doen in de omgeving. Voor de liefhebbers is er aan de overkant van de straat een golfbaan.

Mooie ruime locatie

a_m_vanrooijen
    29-9-2013

dit motel is gunstig gelegen t.o.v. alle attracties in de white mountains

Er is een verwarmde pool en de cottages zijn aan een riviertje gelegen

De eigenaar is zeer vriendelijk en weet veel van de omgeving

Wandelingen beginnen al naast het motel