• Type accommodatie

Reviews over West Yellowstone

Geweldig!

Bastiaan Bakker
    18-6-2016

Ontzettend mooi en veelzijdig natuurpark, veel wildlife (vooral in de ochtend) en mooie stukken om door heen te rijden en te bezichtigen.

Prachtig Yellowstone Nat. Park

Raymond
    10-10-2015

Wij verbleven hier 2 nachten op het einde van de zomer. Slechts enkele restaurants waren nog open en op tijd reserveren is de boodschap. Het hotel werkte samen met "The Branch' waardoor u hier 10% korting kreeg. Het eten was hier voortreffelijk. Prijs kwaliteit Ok. Men kan hier ook een folder bekomen en het stadje (geschiedenis) bezoeken door het berenpad te volgen.

Het park hebben we in twee delen verdeeld: de eerste volle dag de noordelijke lus en de tweede dag bij ons vertrek het zuidelijk deel richting Teton Nat. Park. Hou op beide routes rekening met wegenwerken. Helaas zijn de geisers niet meer zoals beschreven in de reisgidsen. Maximum hoogten tot 1 à 1,5 meter. Ook niet meer om de 5 minuten, maar soms om het half uur. . Prachtige trails voorzien van houten wandelpontons. Stop bij elke trail en bezoek al deze plaatsen. Echt een aanrader! Deze routes zijn redelijk van afstand. Niet overal geschikt voor rolstoelen of trolley's.

ook 's avonds gezellig

Theo & Yvonne
    29-6-2015

Gezellig klein stadje met winkels en restaurant en barretjes en supermarkten. Mooi gelegen op nog een 2 minuten van ingang naar Yellowstone NP. Tourist information geeft veel informatie niet alleen over het plaatsje maar ook over de mogelijkheden in Yellowstone NP.

Aardig toeristenplaatsje bij Yellowstone NP.

ah_de_meer
    11-6-2014

Er zijn winkeltjes, restaurantjes, een museum, een wolven-reservaat en een bioscoop. Een flink aantal accomodaties. Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Yellowstone National Park.

West Yellowstone scoort een 8 uit 10, op basis van 8 reviews