We hebben een aantal aanbieders voor West Yellowstone voor je op een rij gezet:

vakanties West Yellowstone

We hebben een aantal aanbieders voor West Yellowstone voor je op een rij gezet:

Reviews over West Yellowstone

Goed hotel in het centrum.

arjen,
    11-8-2018

Oud, maar gerenoveerd complex van 2 etages (geen lift) uit de 50-60-er jaren in het centrum. Ruime kamers met 1 of 2 king-size bedden, t.v., koelkast, tafel en 2 hoge stoelen. In de badkamer een ligbad en toilet, ervoor een grote wastafel met koffiezetapparaatje en een kapstok. Het hotel heeft 2 jacuzzi's. Er is geen restaurant. In de ontbijtruimte wordt een gratis continentaal ontbijt geserveerd. Helaas wordt gebruik gemaakt van plastic wegwerp servies en bestek. West Yellowstone is een druk toeristenplaatsje vlakbij Yellowstone National Park. Er zijn veel souvenirwinkels en restaurants; er is ook een MacDonalds.

Goed hotel als uitgangspunt voor een bezoek aan Yellowstone National Park.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Goed motel voor bezoek aan Yellowstone

Laura,
    15-8-2017

Laat je niet afschrikken door de buitenkant. Aan de zijkant ligt een heel gedeelte met gerenoveerde kamers. Deze kamers zijn groot en zien er heel net uit. Motel ligt bijna naast de ingang van Yellowstone. Bij het naast gelegen tankstation krijg je gratis koffie en thee als gast van het motel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie omgeving

Bastiaan Bakker,
    18-6-2016

Yellowstone National park is een absolute aanrader voor bezoek. Op een georganiseerde reis of met een huurauto ben je zeker wel een paar dagen zoet om dit natuurschoon te aanschouwen.

Leuk hotel voor als basis van je avontuur!

Gereisd met partner in mei 2016

Heel fijn hotel

Brenda,
    1-6-2016

Heel prettig dat je de hele dag zoveel koffie, thee en fruit kan pakken als je wilt. Prima kamers en alles op loop afstand in het dorp om uit eten te gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Zeer goed hotel bij Yellowstone Nat. Park

Raymond,
    10-10-2015

Zeer goede ontvangst en een aangename kamer. Het tapijt in de kamer zijn we op onze rondreis al gewoon aan het worden. Gratis wifi, parking en ontbijt. De ontbijtruimte is iets te klein voor het aantal hotelgasten. Helaas gebruikt men hier alles in plastiek waardoor er veel afval is. Vermoedelijk besparing op personeel. Er is een klein zwembad, helaas is er geen privacy. Iedereen in de lobby staat u te bewonderen. Er is een landry lokaal waar 2 wasmachines en 2 droogkasten staan voor de gasten.

Gereisd met vrienden in september 2015
West Yellowstone scoort een 7,2 uit 10, op basis van 8 reviews