Sorteren

vakanties West Yellowstone

Reviews over West Yellowstone

Goed uitgangspunt voor een bezoek aan Yellowstone.

Arjen
    15-8-2018

In 2014 (2 nachten) en in 2018 (1 nacht) logeerde ik met een groep in West Yellowstone. Hoewel ik er in 2014 in mei was, viel het me in juni 2018 op dat er veel meer toeristen waren. Dat werd ook bevestigd door een medewerker in één van de vele souvenirwinkels. 'Het wordt hier elk jaar drukker'. Er zijn voldoende restaurants en bij mooi weer zitten de terrassen al gauw vol. De restaurants zijn doorgaans goed en betaalbaar. In het dorp is ook een MacDonalds. West Yellowstone ligt vlak bij de ingang van Yellowstone National Park en is een ideaal uitgangspunt voor een bezoek aan dit indrukwekkende park. In juni 2018 hebben we enkele keren in de file gestaan om bij bepaalde te bezoeken punten te kunnen komen. Neem daarom ruim de tijd voor een bezoek aan het park.

In West Yellowstone heb ik geslapen in het Parkhotel en in Brandin Iron Inn. Mijn reviews van deze hotels kun je bij de betr. hotels vinden.

Geweldig!

Bastiaan Bakker
    18-6-2016

Ontzettend mooi en veelzijdig natuurpark, veel wildlife (vooral in de ochtend) en mooie stukken om door heen te rijden en te bezichtigen.

Prachtig Yellowstone Nat. Park

Raymond
    10-10-2015

Wij verbleven hier 2 nachten op het einde van de zomer. Slechts enkele restaurants waren nog open en op tijd reserveren is de boodschap. Het hotel werkte samen met "The Branch' waardoor u hier 10% korting kreeg. Het eten was hier voortreffelijk. Prijs kwaliteit Ok. Men kan hier ook een folder bekomen en het stadje (geschiedenis) bezoeken door het berenpad te volgen.

Het park hebben we in twee delen verdeeld: de eerste volle dag de noordelijke lus en de tweede dag bij ons vertrek het zuidelijk deel richting Teton Nat. Park. Hou op beide routes rekening met wegenwerken. Helaas zijn de geisers niet meer zoals beschreven in de reisgidsen. Maximum hoogten tot 1 à 1,5 meter. Ook niet meer om de 5 minuten, maar soms om het half uur. . Prachtige trails voorzien van houten wandelpontons. Stop bij elke trail en bezoek al deze plaatsen. Echt een aanrader! Deze routes zijn redelijk van afstand. Niet overal geschikt voor rolstoelen of trolley's.

ook 's avonds gezellig

Theo & Yvonne
    29-6-2015

Gezellig klein stadje met winkels en restaurant en barretjes en supermarkten. Mooi gelegen op nog een 2 minuten van ingang naar Yellowstone NP. Tourist information geeft veel informatie niet alleen over het plaatsje maar ook over de mogelijkheden in Yellowstone NP.

Aardig toeristenplaatsje bij Yellowstone NP.

ah_de_meer
    11-6-2014

Er zijn winkeltjes, restaurantjes, een museum, een wolven-reservaat en een bioscoop. Een flink aantal accomodaties. Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Yellowstone National Park.

West Yellowstone scoort een 8 uit 10, op basis van 8 reviews