Sorteren

vakanties Kentucky

Reviews over accommodaties in Kentucky

Ga nu elk jaar wel een keer heen,

Rob
    9-4-2018

Wat mij vooral opviel was de qualiteit van de bedden , deze heb ik weleens veel slechter meegemaakt.

Verder is het een mooie omgeving erg vriendelijke ontvangst en indrukwekkend.

Het eten was uitstekend en helemaal niets op aan te merken, vooral de Nederlandse twist was erg aangenaam , kroketten en bitterballen staan op het menu.

Paardrijden op hun eigen terrein , bezoek gebracht aan hun eigen grotten stelsel alles was indrukwekkend

Goed hotel, maar waardeloos gratis ontbijt....

Ron
    10-11-2013

Hotel ligt gunstig tov vliegveld. en op ca 20 minuten rijden van downtown Cincinnati. Mooie ruime kamer met gratis internet. Gratis ontbijt is niet aan te bevelen.... plastic bordjes en bestek en "plastic" eten. Mooie kamers voor een goede prijs.

Lekker centraal

Sandra
    20-9-2013

Dichtbij de luchthaven en op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Entree is vriendelijk met een gezellige lounge en restaurant(je). Kamer was ruim en licht. De badkamer was ietwat gedateerd maar wel schoon. Prima hotel!

Prima plek in centrum van Louisville

temaa2000
    1-9-2013

We waren hier voor een bruiloft en hebben het vooral gekozen vanwege de ligging.

Kamers zijn prima, grote bedden (zoals bijna overal in amerika).

Hebben niet in het hotel gegeten, alleen ontbijt gehaald. Dit was prima. Voor iedereen wat wils, zowel gebakken eieren als ook yoghurt met musli.

Personeel is erg vriendelijk. Een prima keuze als je een niet te duur hotel in het centrum zoekt.

Hotel omgeving Cincinnati

Elly
    2-8-2012

We verbleven voor 1 nacht in dit hotel. ( nabij Cincinnati )

Kamer: nette kamer

2 queen size bedden,tv, koelkast,koffiezetapp,free wifi

Het hotel heeft een klein buitenzwembad.

Ontbijt: Continental

Prima klein ontbijt

o.a Gebakken ei,verse muffins,vers brood,koffie,thee,bananen.

De stad Cincinnati hebben we weinig van gezien,aangezien het zondag was,en alle winkels gesloten.