Sorteren

Reviews over accommodaties in Idaho

Weer geweldig

mhuijgen
    8-10-2017

Voor de 2de keer hier geweest en nu een extra nachtje extra geboekt.

Mooi verzorgt hotel, vriendelijk personeel. Vroege incheck mogelijk, zeker als je van te voren even belt.

Restaurants op loop afstand, walmarkt in de buurt.

Prima hotel, leuk zwembad

Evi
    10-8-2017

Goed ontbijt (voor Amerikaanse begrippen), leuk zwembad met sauna's en aardig personeel. Er ging wat fout met onze boeking, ze hadden 2 personen doorgekregen ipv 4. Gevolg: onze tieners moesten op een slaapbank en dat matras was bedroevend slecht. Je kon beter op de grond slapen. Daarom heb ik voor de kamer een laag cijfer ingevuld. Tip: als je boekt (ook via een reisorganisatie zoals wij) check of het aantal personen klopt. Er zijn nl wel kamers in dit hotel met 2x een 2pers bed. Restaurants in de buurt in overvloed.

perfect hotel

mhuijgen
    21-9-2015

Super mooi hotel, mooie kamers, HD tv, vriendelijk personeel, op 10 min lopen van de watervallen.

Goed ontbijt.

goed hotel met ruime kamers.

Theo & Yvonne
    28-6-2015

Het hotel ligt aan op de oprit naar de snelweg. Diverse eetgelegenheden in de buurt, ook op loopafstand. Kamer was ruim en netjes. Ontbijtruimte niet al te groot maar goed te doen. Voldoende keus voor ontbijt.

Ruime kamer met alles wat je nodig hebt

Yerun
    18-6-2014

De Days Inn in Coeur d’Alene ligt aan de rand van de stad, niet ver van de snelweg. Het hotel oogt van buiten best aangenaam door de ruime opzet van het terrein met frisgroen gras rondom. De kamer met kingsize bed is zo ruim, dat er nog een driezitsbank naast het bed staat. De prominent in de kamer hangende strijkplank doet wat afbreuk aan de sfeer. Het bed is erg fijn, met een voor Amerikaanse maatstaven stevig matras dat niet doorzakt en niet nadeint wanneer je je omdraait. Goed ontbijt met wafelmachine, omelet, een pan oatmeal en alle gebruikelijke continentale keuze.