Reviews over Stuart

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Agnes
    9-12-2012

Meer het idee van een familiehotel. (Ouder) heer des huizes hield alles goed in de gaten en tollereerde geen raar gedrag wat bij ons al iets overdreven maar ook weer als veilig over kwam. Zwembad was netjes. Kamers waren ok en ontbijt was ook goed. De prijs verbaasde ons, was stuk goedkoper dan andere best western in Florida. Een rustig hotel op loopafstand van downtown Stuart. Restaurant Flanigan's schuin aan de overkant zeer aan te raden. Heerlijke steaks en vis met leuke bediening. Stuart zelf is een nogal duur stadje. Net geen pc hoofd straat, maar scheelde niet veel. Hotel zeer aan te raden voor een tussenstop.

Super Genoten!

Martijn
    17-9-2008

Door in het laagseizoen te gaan, was dit luxe ressort goed te betalen. Meer dan de moeite waard. Heerlijke zwembaden, er kan tennis en golf gespeeld worden. Prive strand en alles met te bereiken met de hotelshutlle. Het hotel ademt een-en-al luxe uit. Grote kamers, keurig schoon en de medewerkers zijn er vriendelijk.

Aanrader.

De omgeving is genoeg te doen, 2 uur van orlando, 2,5 uur van Miami, uur van Palm Beach.

En als je daar geen zin heb blijf je lekker op het strand :-)