Sorteren

vakanties Connecticut

Reviews over accommodaties in Connecticut

Een hotel voor een zakelijke overnachting

Leon
    21-10-2016

Een hotel voor een zakelijke overnachting. Mooie kamers, ruim genoeg. Alle faciliteiten zijn netjes. De bar gaat vroeg dicht en hoort denk ik niet bij het hotel zelf. Een aardig dakterras

prima doorgangshotel

ronaldhenrich
    4-8-2014

Hotel ligt vlakbij snelweg, maar van herrie hebben wij niets gemerkt. Ruime kamers, redelijk ruime badkamer. In directe omgeving alleen maar fastfood restaurants dus auto is nodig als je fatsoenlijk wil eten.

Prachtig hotel

Patrick
    27-6-2011

Een prachtig hotel met hele mooie kamers. Niet goedkoop maar wel erg goed!

Rustig gelegen

Trix
    9-3-2011

Heerlijk rustige camping met ruime full hookup plaatsen. Helaas is het te ver lopen naar het centrum. Vriendelijke eigenaar.

Prima Hotel

Martijn
    2-2-2011

Op doorreis van New York richting Boston, overnacht in Milford. Goed hotel, zeer ruime kamer schoon en prima bed.

Vriendelijk personeel en prima ontbijt, hotel voorzien van zwembad.

Ligging is iets minder gunstig, aan de snelweg (geen last van overigens) en niet centraal gelegen.

Prima hotel voor kort verblij voor bv doorreis of zakelijke trip