• 1.051

Reviews over accommodaties in Colorado

Prima prijs kwaliteit

Henk K
    21-5-2017

Fijn hotel dichtbij Denver Airport. Gratis shuttle. Clean and mean. Kingsize bedden. Geluidsarme ramen. Pizza laten bezorgen was geen probleem.

Super romantische, grote kamers!

Janneke
    28-9-2016

Een echte lodge, veel hout gebruikt, ziet er stoer uit! Wasmachine en droger aanwezig. Ontbijt eenvoudig maar goed.

fantastisch

Peter Hoogstraten
    5-9-2016

vriendelijke en hulpvaardige ontvangst.

Mooie camping

Mooi

S
    20-9-2014

Dit is een mooi en goed onderhouden hotel. Het hotel bestaat uit meerdere gebouwen. Wij sliepen in het hoofdgebouw met lift (bijgebouwen hebben geen lift).

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Royale, schone kamers met leuk balkon.

Prima badkamer.

Bij het hotel is een heerlijk buitenzwembad met bubbelbad.

Prima eten.

Aan de overkant van het hotel ligt een golfclub met binnenzwembad, buitenzwembad, tennisbanen en strand. Hier mag je gewoon gebruik van maken. Persoonlijk vonden we het zwembad bij het hotel gezelliger.

Prima hotel

S
    19-9-2014

We hebben twee nachten in dit hotel geslapen.

Het hotel is van Doubletree by Hilton, maar de inrichting is heel anders dan normaal in een Doubletree. Het betreft vrolijke kamers die niet zijn ingericht als bij een ketenhotel (de verdiepingen hebben een thema met muziek in de lift, maar de kamer was een keurige kamer, geen themakamer)

- Vriendelijk personeel

- Goede bedden

- Schone kamer en badkamer

- Leuke bar en restaurantje met goed eten in hotel

- Centrale ligging

Enige kleine minpuntjes:

- De airco is niet geheel geluidloos

- Het plafond in onze kamer was betrekkelijk laag (misschien voor de langere medemens wat minder prettig)