vakanties San Francisco

Reviews over San Francisco

Prima hotel op een goede locatie.

Josje,
    31-1-2018

De kamers zijn netjes en schoon, de bedden zijn goed en het personeel is vriendelijk. Kamer op de vierde verdieping heeft al uitzicht op de Golden Gate. Dichtbij de baai en een park en een kwartier lopen van Fishermans Wharf. Omgeving is prachtig.

Niet heel veel verwachten van het ontbijt. Het is goed volgens Amerikaanse begrippen: cereals (met suiker), wafels, donuts, muffins, bagles, tostibrood, zuiveltoetjes, bananen en (sinaas)appels. Geen rauwkost. Koffie, thee, melk en waterige sap uit een machine.

Oud maar prima hotel voor de prijs

Wessel,
    19-9-2017

Het hotel is van binnen duidelijk al een oud hotel. De redelijk krappe kamers met oude grote airco units en de saaie niet al te ruimte gangen zijn daar een testament van.

Echter heb ik niets te klagen gehad over hoe schoon het hotel is. En daarnaast is het ook aardig goedkoop. Als je naar San Francisco komt om een paar dagen te stad bezoeken en je niet van plan bent veel op je hotelkamer te zijn dan is het een uitstekende keuze. Vooral vanwege de fantastische ligging!

Lombard street en Fishermen's Warf liggen op een steenworp afstand! Bijvoorbeeld even naar Fishermen's Warf toelopen om daar een fiets te pakken om zo de brug over te steken? Geen probleem! Daarnaast heb je ook Polk Street op 10 minuten lopen; de straat waar je moet zijn om lekker te gaan eten.

Goed hotel in centrum van de stad

Frank,
    11-9-2017

Midden in de stad, vlak bij Union Square. Warme, luxe uitstraling, efficient personeel. Royale kamers met kingsize bed. Heerlijk ontbijt.

Beetje apart dat bij inchecken $ 100,- wordt geincasseerd die later weer gecrediteerd wordt bij uitchecken, met aftrek van de gemaakte kosten. Transfer naar vliegveld mogelijk met shuttlebus voor $ 16,- vanaf hotel.

Ideale uitvalsbasis voor San Francisco

Rulerules,
    28-8-2017

Middenin de stad; ideale uitvalsbasis. Om de hoek starten de cablecars. Wij kochten een driedagenkaart bij Wallgreens (32 euro); voor bus, tram en cablecars. Ideaal!

Hotel is wel aan de dure kant; wij hadden kleine kamer met vier personen; maar camper gewend, dus het viel ons niet tegen. Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam. WIFI is redelijk/goed.

Kamers zijn wel gehorig; maar beveiliging streng. Na 1 keer bellen werd de overlast direct in de kiem gesmoord.

Naar Fisherman's Warf was +/- 30-50 minuten met openbaar vervoer (bus/cablecars). Tip: stap niet op, bij het beginpunt van de cablecars maar 1 of twee stations later; dat gaat sneller...

Zwembad verwarmd, maar door vele activiteiten in de stad niet gebruikt.

Ontbijt is van prima kwaliteit; al was het wel slecht dat we maar voor twee personen per dag voucher kregen (raar geregeld).

Hotel geeft veilig gevoel; altijd drukte in de lobby.

Bezoek eens een baseball-wedstrijd (AT&T-park; prachtig stadion), boek Alcatraz (op tijd boeken; audiotour (inbegrepen) is geweldig), ga met de bus (lijn 28) naar de Golden Gate Bridge (fietsen is niet noodzakelijk...). En bezoek het restaurant van Forrest Gump op de kop van Pier 39; kun je meteen de zeeleeuwen ruiken. Op de terugweg langs de Bakery en je bent bijna klaar (Macy's en steilste straat Lombardstreet (kom je langs in cablecar)).

Prima hotel....

Annick,
    13-10-2016

Bij het inchecken kregen wij, van de enthousiaste medewerker, te horen dat ze ons een upgrade hadden gegeven, en we kregen ook een gerenoveerde kamer.

Een nette, frisse en ruime kamer met een prima ( schone) badkamer.

De ontbijtzaal werd verbouwd, dus toen wij er waren zag het er niet heel gezellig uit....maar prima om even wat te eten.

Het enige min puntje : De buurt.....na aankomst in het hotel, zijn we ( 2 meiden) richting de stad gelopen....( het was inmiddels donker) en dat voelde niet echt prettig met zoveel verslaafden en daklozen rond het hotel.....

San Francisco scoort een 8,5 uit 10, op basis van 302 reviews