We hebben een aantal aanbieders voor Los Angeles voor je op een rij gezet:

Reviews over Los Angeles

Awesome!

Stella
    18-11-2018

Los Angeles is echt een bestemming naar mijn hart! Zoveel diversiteit, veel plekken die je kunt bezoeken! Ook kun je er heerlijk eten! Daarnaast is het een prima startpunt voor een roadtrip, of gewoon een tripje naar Las Vegas. Als het budget er voor is zal ik zeker niet aarselen om deze bijzondere stad ooit te bezoeken!!

Gereisd Alleenreizend in september 2017

Geweldig

Dhr. Poldervaart
    8-11-2018

Zorg dat je al je bezienswaardigheden goed uitgestippeld hebt, reizen binnen de stad kan namelijk veel tijd kosten. Venice Beach is een enorme aanrader, ga lekker langs het strand fietsen en neem later een duik in de warme zee. De Santa Monica pier moet ook zeker even bekeken worden en loop vanuit de pier door daar Santa Monica shopping area. Rodeo drive is de plek voor je luxe benodigdheden, ook voor de lokale rijke bevolking is dit een vaste stek dus de Ferrari's en Rolls Royces rijden je voorbij met regelmaat. Huur een auto en neem de slingerweg door de Hollywoodhills omhoog en rij langs de grote villa's totdat je bij het Hollywood sign aankomt, daar moet je een stuk lopen naar boven zorg dat je voldoende water mee hebt. Eenmaal boven is het uitzicht ongelofelijk, kijk over de hele stad heen tot aan de zee.

Gereisd Met partner in juli 2018

Joline D
    5-11-2018

1 nacht verbleven bij Pacific View Palace, iedereen had het bij thuiskomt over onze geweldige hotelkamer die werkelijkwaar prachtig was bovenop de hills met uitzicht over L.A. Hollywood was super, vrolijke mensen. Zelfs de rode loper gezien. Venice Beach neemt je echt mee naar het ultieme Amerikaanse gevoel, mensen die basketballen, buiten sportschool, leuke winkelstraat bij de beach en prachtig weer. Tevens L.A. Skyspace is super leuk om eens te zien van binnen. De glijbaan stelde helaas wat minder voor, maar dat heeft de rest wel weer goed gemaakt. Hoge gebouwen en genoeg te doen in deze levendige stad

Gereisd Met partner in oktober 2018

Blijf het geen mooie stad vinden

veld.can
    30-7-2016

Blijf het herhalen. Tis niet de mooiste stad. Ben er nu al verschillende keren geweest. Zowel prive als zakelijk. Je moet het allemaal een keer gezien hebben maar het is geen mooie stad. Er zijn zoveel mooiere steden in de VS. Binnen 3 dagen heb je er alles gezien en gedaan. De stad zelf is groot en voornamelijk vlak. Blijft een crime om er doorheen te rijden. Alleen maar file. Stad heeft geen ziel. Alleen maar "losse" elementen. En ja, Santa Monica, Venice, Walk of Fame, Griffith, Hollywood, Beverly Hills.... allemaal leuk om gezien te hebben maar na 1 a 2 keer is het genoeg. Gebruik de stad als aanvlieg haven, huur een auto (die je toch moet hebben) of motor en rij snel verder.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Een beetje onder de verwachtingen.

Bastiaan
    19-6-2016

Niet te veel vergelijken met wat je op tv gezien hebt. Het Hollywood bord is niet van dichtbij te zien en staat ook niet op een groene heuvel. (20 jaar geleden was het nog groen) Beverly Hills is leuk als je grote huizen wilt zien en Hollywood boulevard stelt verder ook niet al te veel voor. Met 1 dag heb je alles eigenlijk wel gezien. (mits je vervoer hebt). Wel leuk is Santa Monica Pier en natuurlijk het strand van LA waar de serie Baywatch is opgenomen.

Los Angeles scoort een 8,3 uit 10, op basis van 172 reviews