Reviews over El Portal

Prachtig Yosemite National Park

Raymond
    8-10-2015

U moet hiervoor zeker twee nachten verblijven. Het eerste deel was de verkenning van de Tiago Road en het tweede deel was de canyon met de verschillende trials. IN het park kan u ook Italiaans lekker eten en prijselijk. Ze zijn open tot 09:00 PM.

Wij waren daar in de periode van de vele branden in Californië en wij begrepen niet dat er overal BBQ waren op de campeer gronden in het park ??? Sommige tot 1 meter hoog. Dit is toch om bosbranden vragen.

Yosemite park geweldig.

I.k.
    29-1-2015
    Onmisbaar voor je rondreis door californie. Wat een prachtig mooi en schoon park. Genoten!!!!!

Moet je echt heen!

sanne
    10-2-2014

Het mooiste national park wat we tijdens onze trip hebben gezien.

Voor al door de div tijd die t park kent.

El Portal scoort een 8,7 uit 10, op basis van 9 reviews