• 7.885

Reviews over accommodaties in Oostenrijk

Altijd weer

Matthias,
    4-11-2018

Het Chalet Matin ligt in de oude dorpskern van Bürserberg in de directe omgeving van de kerk uit de 18de eeuw en de kleuterschool. Veel huizen in Bürserberg zijn in de traditionele bouwstijl van deze streek gebouwd. Het Chalet Matin is een kleinschalig complex uit 28 appartementen (4- en 6-persoonsappartementen). Je hebt vanuit de meeste appartementen een prachtige en schitterende uitzicht op de omliggende bergen en het dal. Bürserberg is bovendien uitgangspunt van talrijke wandelpaden. Voor iedereen is er iets erbij: Gemakkelijke wandelwegen, smalle wandelpaden hoog in de bergen en klimtoeren in de directe omgeving. Als je zelf niet wilt koken, ligt tegenover het restaurant Schäfle en in loopafstand het hotel-restaurant Taleu. Ongeveer 4 km van Chalet Matin bevind zich Landal Brandnertal. Gasten van Chalet Matin mogen daar alle faciliteiten (b.v. zwembad en sauna) meegebruiken. Landal Brandnertal heeft volgens mij in vergelijking met Chalet Matin het nadeel, dat het ’s winters in het skigebied en ’s zomers naast het Bikepark ligt, zodat het daar vaak lawaaierig is. Chalet Matin is ertegenover veel rustiger en heeft een gemoedelijke en dorpse sfeer. Als je toch wilt skiën, kun je in het winter gebruik maken van een stoeltjeslift op 500 m afstand van Chalet Matin, die je naar het skigebied van Landal Brandnertal brengt. De appartementen in Chalet Matin zijn heel schoon, netjes, modern en goed ingericht. Het personeel aan de receptie is ook heel erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader!

Super

P.r.d. van Gaalen,
    28-10-2018

Voor het derde jaar op rij in de herfstvakantie hier geweest. Heerlijk ruim en volledig ingericht appartement, leuk zwembad met matten en banden voor de kinderen en een prachtige veelzijdige omgeving

Super familie vakantie in geweldige mooie omgeving

HaZa,
    28-10-2018

1 week samen, als familie in een super mooie en rustige omgeving, om samen te genieten en herinneringen te maken. Een zeer compleet ,luxe 8 pers woning,met elk een eigen badkamer, eigen tv , sauna,compl keuken met combi oven,vaatwasser, ruime leefruimte voor 8 pers./ Satelliet tv met ned.zenders, zeer goede WIFI!! vriendelijk ned.sprekend personeel, behulpzaam technische dienst voor kleine mankementen, die direct worden opgelost. Restaurant ,heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke bediening, top, echt aanrader! Zeer mooie omgeving,fietsen en wandelen,kabelbaan Dachstein naar Five-fingers, een echte aanrader! Salzwelten Hallstatt, en naar Hallstatt met trein(station op loopafstand),dan boot en met bus terug naar park is een aanrader,wel ontzettend veel Aziaten, bussen vol! Bad Ischgl,Gmunden Seeschloss. Verder een klein zwembad,maar prima, kort samengevat een super heerlijke familie vakantie gehad!

Goedkope bestemming in prachtige omgeving

Masja Mensink - van der Meer,
    22-10-2018

Het is een goedkope bestemming dus verwachtten we niet te veel.

Wij hadden een appartement voor 4 personen en kwamen uiteindelijk op de begane grond terecht waardoor wij een tuin hadden. Dat vonden wij heel fijn, ondanks dat we dan tegen de bomen aan keken.

Appartement was van alles voorzien, maar meer ook niet. Alles paste maar net.

Omdat wij met een bestelbus waren was het parkeren wel heel vervelend. Er is maar net genoeg parkeergelegenheid voor alle auto's. En daardoor is het over het 'park' wandelen niet echt een plezier.

1 x pizza besteld, maar was niet denderend en er werd een bedrag BIJ gerekend als je de pizza wilde mee nemen....raar. Restaurant bij de receptie is gezellig en goed. Omgeving is geweldig er is heel veel te doen. Vooral als je van wandelen houdt.

Wel een aanrader hoor. Als je maar niets van de faciliteiten en huisvesting verwacht.

Fantastisch Aanrader!

Tamara Vermeer,
    19-10-2018

Fantastisch paradijs hier. Vriendelijke mensen die graag wat extra voor je doen. Bijv op de verjaardag van mijn man. Zwembad is klein en koud maar heerlijk als je net uit de sauna komt. We zaten in een prachtig klein houten huisje compleet met nostalgische steenoven . Twee balkons en een terras, luiken met hartjes. Geweldig! Overal is het heel sfeervol ingericht! Omgeving prachtig aan de achensee en ook in oktober nog genoeg te doen! Aanrader! Kids van 10 en 14 vonden ook kaiserweld in scheffau leuk wat 45 min rijden ligt. Maar ook de karwendel aan de achensee is heel kind vriendelijk. Kinder buffet met speciaal kinderseries ook lekker net als het wild menu wat wij dagelijks kregen. Zalm garnalen niks kwamen we tekort!