Hotel Okaliptüs

Anders

Volgend jaar weer!

Miranda Gommans
6-10-2018

Een geweldig verblijf gehad in dit sfeervolle hotel. Prima kamer, fijne douche, niet gehorig, ruime bedden. Het kon niet anders dan met halfpension boeken, maar we hebben er slechts 1x 's avonds gegeten en een keer of 3 ontbeten. Veel te leuke restaurantjes op de boulevard. Personeel is uiterst vriendelijk. Werken keihard (en te lang in onze ogen, maar dat doen ze daar allemaal). Kussens zijn gezellig zowel overdag als 's avonds. (Lounge)muziek op de achtergrond is heerlijk (ik heb me suf zitten 'shazammen'). Pal aan de boulevard, direct aan het strand. Wat wilden wij nog meer?!! Volgend jaar wellicht iets vroeger in het seizoen, want het was wel érg rustig. Maar lekker 12 dagen bijgekomen, gelezen en gerelaxt. Topvakantie!

Goed hotel

Koenen
25-9-2018

Super locatie, vriendelijk personeel, ruime eenvoudige kamers.

Wat een verrassend mooi plekje!

Linda
9-7-2018

Dit hotel heeft ons enorm verrast. Wat een relaxte sfeer hangt hier! Ontbijt was super goed: eitjes, croissantjes, heel veel soorten beleg en lekkere broodjes. Iedere ochtend bereidde de kok a la minute gebakken eitjes, pannenkoekjes etc. Altijd iets anders!

We hadden HP, en gingen met de gedachte heen ‘als ‘t niets is, eten we wel ergens anders’. We hebben geen enkele avond ergens anders gegeten, zo lekker en divers was het! Dit hotel is het geld echt meer dan waard. Ik ga niet snel 2x naar hetzelfde, maar hier wil ik zeker nog een keer heen :)

zie bovenstaand

Hilly schram Geraedts
6-3-2018

ik kan alleen maar zeggen prachtig,rustig .Fijne bediening

Wij hebben echt een heerlijke tijd gehad in Bitez. Het hotel is top met een perfecte ligging direct aan het strand. Onze kamer was ruim en werd dagelijks schoongemaakt. En de douche... Beter dan thuis!

Het eten was goed, hoewel ik persoonlijk wat meer variatie bij het ontbijt wel lekker had gevonden. Maar er viel zeker niks te klagen!

Op het strand staan heerlijke luxe ligbedden. Er wordt hier de gehele middag (harde) muziek gedraaid. Ik vond dit leuk, maar kan me ook voorstellen dat sommige mensen de muziek te aanwezig vinden.

Al met al wat mij betreft een top hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Relax to the max!

Mrj
26-9-2017

Prima hotel direct aan strand in leuk en rustig plaatsje Bitez. Eten in hotel zeer goed verzorgt en prima op smaak. Ruime kamers ietwat verouderd, maar netjes onderhouden. Douche is top!! Ligging is geweldig aan het strand. Strandje voorzien van zitkussens en voldoende luxe strandbedjes. Probeer s'middags en s'avonds ook eens een ander restaurant. Aanraders: The Black Cat (net een straatje achter de boulevard, maar niet overslaan!), Almera en Sunset. Goodtimes!!

Neutraal

Lisa
6-9-2017

Het hotel ligt direct bij zee aan boulevard met gratis ligbedden. Het ontbijt is prima en avondeten minder. Wij hebben iedere avond daarom ergens anders gegeten. Bitez is rustig, veel jonge stellen zie je hier daarom niet. Met de dolmus ben je binnen 30 minuten in bodrum. Helaas werd er niet goed schoongemaakt. Wij verbleven er 11 dagen en hebben geen schoon beddengoed gekregen. Daarnaast werd de asbak bij het balkon leeggegooid in het tuintje. Ook lag er 5 dagen lang een chips zak, wat niet van ons was en dat werd dus niet opgeruimd. Daarnaast hebben wij om wc papier moeten vragen, omdat deze niet was bijgevuld en de handdoeken die wij op de grond hadden gegooid werden gewoon opnieuw opgehangen om te gebruiken. De service is niet geweldig. Rond 17.00 uur word je niet meer geholpen en dien je zelf drinken bij de bar te halen. Daarnaast moesten wij lang wachten tot ze de kaart en/of bestelling kwamen opnemen. Na 45 min zijn wij daarom zelfs een keer weggegaan.

Prima hotel!

Marloes
20-6-2016

Okaliptus is echt een goed hotel voor een weekje rust.

Het eten is top en mocht je ergens anders willen eten zit er genoeg op de boulevard!

Enige minpunt waren de bedden. Die zijn erg hard en de eerste 4 dagen met spierpijn wakker geworden. Gelukkig ging die snel weg door de lekkere bedden aan het strand!

Ons tweede thuis

K. Kramer
5-6-2016

Vriendelijk personeel, ontzettend aardige manager. Goed eten, kindvriendelijk, mooi knus strand met heerlijke kussens, bedden en hangmatten om in te relaxen. Mooi en sfeervol hotel met in de avonduren sfeervolle verlichting en ambiance. Goede ligging in mooie baai. Kortom een aanrader!

Sfeervol en een ideale loungeplek!

Johanna
1-1-2016

Het hotel is uniek in zijn soort aan de boulevard van Bitez: de vrolijk gekleurde dikke kussens, hangmatten en schommelbankjes geven je het gevoel op ibiza te zijn. Onder het genot van een heerlijk hapje en/of een drankje kun je urenlang comfortabel zitten of liggen: genietend van de zon of in de schaduw onder een boom, de muziek, de zee, een goed gesprek of een goed boek. De ligbedden op het strand zijn in tegenstelling tot de rest, een stuk breder en comfortabeler door een neksteun. Een parasol, prullenbakje en tafeltje maken het verder compleet! De bediening is snel en professioneel en werken hard voor hun geld, dus vergeet ze niet te tippen ;-)

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Okaliptüs in Bitez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Okaliptüs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.