Hotel Okaliptüs

Hotel Info

Meer hotelinfo

119 reviews over Hotel Okaliptüs

• 6Marian de Vries10-09-2019

Eenmalig, niet voor herhaling vatbaar!!

Het hotel is prima, de kamer die wij hadden was groot maar de bedden waren keihard. De airco doet het prima, maar heeft er wel voor gezorgd dat zowel mijn man als ik nagenoeg de hele vakantie hebben lopen hoesten en lopen snotteren door een schimmel die in de airco heeft gezeten. Het personeel, op 3 vriendelijke jongens na, is niet vriendelijk, zijn afstandelijk en spreken en begrijpen geen Engels. De meest onbeschofte ober is degene die de oudste is van het hele team, deze man is totaal niet geïnteresseerd in jouw vakantie- gevoel en snauwt je gewoon af als je hem iets vraagt. Het eten, met name het avondeten is slecht, het is lauw, en je weet niet wat je eet omdat nergens staat vermeld wat het is, elke avond patat welke ook nagenoeg koud is, nagenoeg geen variatie Het ontbijt kan ermee door, ook hier geen variatie. Ook verbleven er in het hotel grote getalen mensen uit het Oostblok met kleine kinderen, super irritant!!!

• 9Birgitte07-07-2019

MOOIE BAAI EN GEZELLIGSTE UITZIENDE HOTEL IN BITEZ

Prima hotel naar de prijs. Ontbijt en diner met genoeg afwisseling. De strandbedden liggen heerlijk. Mooie baai en kleine boulevard met genoeg restaurantjes en winkeltjes. Ik heb 2 excursies geboekt, waarvan 1 in excursiewinkeltje, dat zit op de boulevard gelijk naast het hotel (alleen een supermarktje zit ertussen) Berna, is de eigenaresse en ze krijgt een dikke 10 van mij. Alles in de puntjes geregeld en heb een geweldige dag op het Griekse Patmos doorgebracht. Deze trip werd niet aangeboden door de touroperator. Maar de excursies zijn verder hetzelfde en dan is het bij de kiosk net wat goedkoper terwijl je op dezelfde boot zit. (zou je bijvoorbeeld naar Kos gaan) 2 minpunten, mijn kamer (nr 5) was vreselijk muf, ik mocht een andere kamer, maar die rook net zo. Ook heb ik geklaagd over een bestelde ontbijtbox. Daarin zat kipfilet en kaas, en heeft tussen 22.00 en 6.00 ongekoeld bij de receptie gestaan in 25 graden de hele nacht.

• 1Jan23-06-2019

Nooit meer!!

Blijf daar weg, het eten is ziek makend net als de airco op de kamers. Personeel loopt louter op de verkoop en zijn vervelend opdringerig, ontbijt is zéér bekrompen. Laat u niet in de luren leggen door verslagen van touroperator, zij zoeken enkel klanten. Hotel is een bijna bouwval en nog niet 1 ster waard, u bent gewaarschuwd!!

• 8Vermeulen22-06-2019

Simpele kamer prima bedden en schoon. Bediening niet altijd vriendelijk en spreken bijna geen Engels. Ligging perfect en strand heerlijk

• 10Wilhelmina21-06-2019

Super hotel, kom er al een paar jaar en is prima om alleen naar toe te gaan, reizen meer mensen alleen. Prima ligging, moet te toeristisch en goede verzorging.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Miranda Gommans06-10-2018

Volgend jaar weer!

Een geweldig verblijf gehad in dit sfeervolle hotel. Prima kamer, fijne douche, niet gehorig, ruime bedden. Het kon niet anders dan met halfpension boeken, maar we hebben er slechts 1x 's avonds gegeten en een keer of 3 ontbeten. Veel te leuke restaurantjes op de boulevard. Personeel is uiterst vriendelijk. Werken keihard (en te lang in onze ogen, maar dat doen ze daar allemaal). Kussens zijn gezellig zowel overdag als 's avonds. (Lounge)muziek op de achtergrond is heerlijk (ik heb me suf zitten 'shazammen'). Pal aan de boulevard, direct aan het strand. Wat wilden wij nog meer?!! Volgend jaar wellicht iets vroeger in het seizoen, want het was wel érg rustig. Maar lekker 12 dagen bijgekomen, gelezen en gerelaxt. Topvakantie!

• 8Koenen25-09-2018

Goed hotel

Super locatie, vriendelijk personeel, ruime eenvoudige kamers.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Linda09-07-2018

Wat een verrassend mooi plekje!

Dit hotel heeft ons enorm verrast. Wat een relaxte sfeer hangt hier! Ontbijt was super goed: eitjes, croissantjes, heel veel soorten beleg en lekkere broodjes. Iedere ochtend bereidde de kok a la minute gebakken eitjes, pannenkoekjes etc. Altijd iets anders! We hadden HP, en gingen met de gedachte heen ‘als ‘t niets is, eten we wel ergens anders’. We hebben geen enkele avond ergens anders gegeten, zo lekker en divers was het! Dit hotel is het geld echt meer dan waard. Ik ga niet snel 2x naar hetzelfde, maar hier wil ik zeker nog een keer heen :)

• 9Hilly schram Geraedts06-03-2018

zie bovenstaand

ik kan alleen maar zeggen prachtig,rustig .Fijne bediening

• 2017
    8Romana27-09-2017

Heerlijk hotel met een gezellige uitstraling.

Wij hebben echt een heerlijke tijd gehad in Bitez. Het hotel is top met een perfecte ligging direct aan het strand. Onze kamer was ruim en werd dagelijks schoongemaakt. En de douche... Beter dan thuis! Het eten was goed, hoewel ik persoonlijk wat meer variatie bij het ontbijt wel lekker had gevonden. Maar er viel zeker niks te klagen! Op het strand staan heerlijke luxe ligbedden. Er wordt hier de gehele middag (harde) muziek gedraaid. Ik vond dit leuk, maar kan me ook voorstellen dat sommige mensen de muziek te aanwezig vinden. Al met al wat mij betreft een top hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

3 tips over Hotel Okaliptüs

• saskia cremer, 03-05-2014

probeer een kamer achter door te verkrijgen...lekker rustig!

• vakantieganger, 03-06-2013

Wanneer je een gezellig hotel zoekt dan moet je hier niet zijn. Wil je een weekje relaxen dan is het hotel prima. In de omgeving is ook niet veel te doen in het voorseizoen tenminste ik weet niet hoe het in het hoogseizoen is. Het is een smalle boulevard met een smal strandje en allemaal restaurantjes, supermarktjes en hotels. In Bitez zelf is niets te beleven. Dan moet je naar Gumbet, maar dan zou ik daar een hotel nemen.

• Fam. BOuw, 12-09-2012

Op de prijs letten, als je vanaf restaurant rechtsloopt, als je bij de winkels bent doorlopen, gaan eten bij LAVAS. of links gaan bij restaurant en eten bij white point. die zijn goedkoper en lekker. Drinken op strand niet kopen, maar blikje drinken in de super markt, kosten 1/4 van de terras prijs!!

1 vraag over Hotel Okaliptüs

• P & A, 31-07-2013

vertier

word er ook animaties avond gegeven ???? En hoe ver ligt het hotel van Bodrum centrum af ??? Ja en dan nog iets, Wij lezen over geen drank zelf meenemen naar het hotelkamer. Ook geen water ???? dan lees je dat het wel toegestaan word en dan weer niet. We horen dit graag. Groetjes

M, 15-10-2013

Geen animaties, dit is puur een lounge hotel voor strand vakantie. Bodrum kan met de Dolmus (3.50 pp) bereikt worden. Stopt achter het hotel en je bent er binnen 15/20 minuten. Busjes rijden tot zeker 01.00 s nachts.

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand50 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen, Waterskiën, Zeilen