Hotel Okaliptüs

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.3Voldoende

120 reviews over Hotel Okaliptüs

• 3Stephan30-01-2020

Nooit weer.

Het hotel is geen 3 en al helemaal geen 4 sterren waard, 2 sterren met de hakken over de sloot is reëel, kamers sterk verpouperd, filters van de airco worden daar niet verwisseld dus 70% van de gasten waren dan ook ziek. Ontbijt is zéér matig, normale broodjes hebben ze niet en beleg is zeer minimaal, diner is ronduit bedroevend, schalen vol met rauwe takken groen en aanbod van warm eten zéér beperkt met een sterke Turkse inslag. Ligbedden om het zwembadje, erg klein, sterk aan vervanging toe. Personeel erg opdringerig om je drank te verkopen op het terras. Omgeving op verkoop gericht, zéér opdringerig. Lokatie redelijk te noemen maar achterstallig in onderhoud.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2019
    6Marian de Vries10-09-2019

Eenmalig, niet voor herhaling vatbaar!!

Het hotel is prima, de kamer die wij hadden was groot maar de bedden waren keihard. De airco doet het prima, maar heeft er wel voor gezorgd dat zowel mijn man als ik nagenoeg de hele vakantie hebben lopen hoesten en lopen snotteren door een schimmel die in de airco heeft gezeten. Het personeel, op 3 vriendelijke jongens na, is niet vriendelijk, zijn afstandelijk en spreken en begrijpen geen Engels. De meest onbeschofte ober is degene die de oudste is van het hele team, deze man is totaal niet geïnteresseerd in jouw vakantie- gevoel en snauwt je gewoon af als je hem iets vraagt. Het eten, met name het avondeten is slecht, het is lauw, en je weet niet wat je eet omdat nergens staat vermeld wat het is, elke avond patat welke ook nagenoeg koud is, nagenoeg geen variatie Het ontbijt kan ermee door, ook hier geen variatie. Ook verbleven er in het hotel grote getalen mensen uit het Oostblok met kleine kinderen, super irritant!!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Birgitte07-07-2019

MOOIE BAAI EN GEZELLIGSTE UITZIENDE HOTEL IN BITEZ

Prima hotel naar de prijs. Ontbijt en diner met genoeg afwisseling. De strandbedden liggen heerlijk. Mooie baai en kleine boulevard met genoeg restaurantjes en winkeltjes. Ik heb 2 excursies geboekt, waarvan 1 in excursiewinkeltje, dat zit op de boulevard gelijk naast het hotel (alleen een supermarktje zit ertussen) Berna, is de eigenaresse en ze krijgt een dikke 10 van mij. Alles in de puntjes geregeld en heb een geweldige dag op het Griekse Patmos doorgebracht. Deze trip werd niet aangeboden door de touroperator. Maar de excursies zijn verder hetzelfde en dan is het bij de kiosk net wat goedkoper terwijl je op dezelfde boot zit. (zou je bijvoorbeeld naar Kos gaan) 2 minpunten, mijn kamer (nr 5) was vreselijk muf, ik mocht een andere kamer, maar die rook net zo. Ook heb ik geklaagd over een bestelde ontbijtbox. Daarin zat kipfilet en kaas, en heeft tussen 22.00 en 6.00 ongekoeld bij de receptie gestaan in 25 graden de hele nacht.

• 1Jan23-06-2019

Nooit meer!!

Blijf daar weg, het eten is ziek makend net als de airco op de kamers. Personeel loopt louter op de verkoop en zijn vervelend opdringerig, ontbijt is zéér bekrompen. Laat u niet in de luren leggen door verslagen van touroperator, zij zoeken enkel klanten. Hotel is een bijna bouwval en nog niet 1 ster waard, u bent gewaarschuwd!!

• 8Vermeulen22-06-2019

Simpele kamer prima bedden en schoon. Bediening niet altijd vriendelijk en spreken bijna geen Engels. Ligging perfect en strand heerlijk

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Wilhelmina21-06-2019

Super hotel, kom er al een paar jaar en is prima om alleen naar toe te gaan, reizen meer mensen alleen. Prima ligging, moet te toeristisch en goede verzorging.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    9Miranda Gommans06-10-2018

Volgend jaar weer!

Een geweldig verblijf gehad in dit sfeervolle hotel. Prima kamer, fijne douche, niet gehorig, ruime bedden. Het kon niet anders dan met halfpension boeken, maar we hebben er slechts 1x 's avonds gegeten en een keer of 3 ontbeten. Veel te leuke restaurantjes op de boulevard. Personeel is uiterst vriendelijk. Werken keihard (en te lang in onze ogen, maar dat doen ze daar allemaal). Kussens zijn gezellig zowel overdag als 's avonds. (Lounge)muziek op de achtergrond is heerlijk (ik heb me suf zitten 'shazammen'). Pal aan de boulevard, direct aan het strand. Wat wilden wij nog meer?!! Volgend jaar wellicht iets vroeger in het seizoen, want het was wel érg rustig. Maar lekker 12 dagen bijgekomen, gelezen en gerelaxt. Topvakantie!

Gereisd met partner in september 2018

• 8Koenen25-09-2018

Goed hotel

Super locatie, vriendelijk personeel, ruime eenvoudige kamers.

Alleen gereisd in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Linda09-07-2018

Wat een verrassend mooi plekje!

Dit hotel heeft ons enorm verrast. Wat een relaxte sfeer hangt hier! Ontbijt was super goed: eitjes, croissantjes, heel veel soorten beleg en lekkere broodjes. Iedere ochtend bereidde de kok a la minute gebakken eitjes, pannenkoekjes etc. Altijd iets anders! We hadden HP, en gingen met de gedachte heen ‘als ‘t niets is, eten we wel ergens anders’. We hebben geen enkele avond ergens anders gegeten, zo lekker en divers was het! Dit hotel is het geld echt meer dan waard. Ik ga niet snel 2x naar hetzelfde, maar hier wil ik zeker nog een keer heen :)

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Hilly schram Geraedts06-03-2018

zie bovenstaand

ik kan alleen maar zeggen prachtig,rustig .Fijne bediening

Alleen gereisd in september 2017

Hotel Okaliptüs info