Hotel Bitez Garden Life

Hotel Bitez Garden Life

8.1Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Bitez

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Bitez Garden Life voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

246 reviews over Hotel Bitez Garden Life

• 2019
    8Martijn05-11-2019

Een erg ontspanning vakantie in dit resort

Het is een erg fijn resort, mooi en speels opgezet. Voor kinderen ook wel de nodige afleiding(pooltafel, tafeltennis en 3 zwembaden.) WiFi buiten is prima, binnen komt het tekort. Het personeel is ook vriendelijk. Voordeel van ons was wel dat we in de laatste week van het resort zaten, hierna ging de winterstop in. Het was er lekker rustig.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Kars29-10-2019

Heerlijk hotel in mooie omgeving

Mooi klein resort met veel persoonlijke aandacht. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dikke pluim voor Sahin, Adil en Mehmet. Ligging is fantastisch, met mooie tuinen en vlakbij het zandstrand. De familiekamers waren prima van formaat, de standaard kamers zijn wel aan de kleine kant met op een aantal kamers een flink lawaai makende ventilator. Maar uiteindelijk is dit verholpen middels een verhuizing naar een nieuwe kamer. Bodrum is dichtbij en makkelijk te bereiken met de dolmus.

• 10Bouwhuis27-10-2019

Super

Erg genoten van het verblijf in Bitez Garden Life. Allereerst is het hotel erg goed verzorgd. Kamer werd elke dag netjes verschoond en de mooie tuinen maken het hotel nog unieker. De ligging is dikke prima, dicht bij Bodrum en super dicht bij het strand. Er is dus veel te doen rondom het hotel. Ik was vooral super tevreden met de service. Alle werknemers waren erg klantvriendelijk en deden hun best om het verblijf zo goed mogelijk te laten verlopen. Cevdet, Selman, Mehmet en Adil zijn toppers! Ik zou hier zeker nog een keer naar terugkeren!

• 9Ard Beurkens22-10-2019

fantatische

Prachtig hotel om lekker te ontspannen ,kind vriendelijk en erg gezellig en een gemoedelijke sfeer bij het personeel, personeel is altijd behulpzaam en vriendelijk ,gezinnen met kinderen een aanrader, eten uitstekend ,alles goed verzorgd en als er wat was werd je gelijk geholpen Adil Memmet, Sahin en Selman en zeer goed personeel bedankt voor alles.

• 9Anne en Monique21-10-2019

Perfect!

Geweldig! Wat een heerlijk hotel, locatie en personeel. Kamer super netjes, wel vrij klein maar alles is aanwezig. Een mooi en rustig hotel met ontzettend lief, vriendelijk en behulpzaam personeel. Het complex ziet er super uit, in een heel mooie en goed verzorgde tuin. Het eten is goed en gevarieerd. De afstand naar het strand is heel kort. De Blue Lagoon is een echte aanrader om lekker op het strand te liggen, perfecte service en heel lief personeel. Wij gaan zeker terug!

• 9Marius en Tini20-10-2019

Weer heerlijke vakantie gehad!

Dit hotel is voor ons thuiskomen, mede door het personeel wat hier al jaren werkzaam is. Cevdet, Selman, Mehmet, barman Adill en alle andere medewerkers maken dat je je thuis voelt in dit hotel. De prijs/kwaliteit verhouding is prima evenals het eten, de animatie en de schoonmaak. Het enige minpunt is de Wifi. Het strand en een leuke boulevard met een klein maar gezellig centrum is op loopafstand.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Willeke16-10-2019

Çok Güzel!

Goed eten, vriendelijk personeel, goede ligging. Goede prijs kwaliteit! Op 150 meter loopafstand van het strand van Bitez!

İryna, Guest Relations Manager, 20-10-2019

Beste windvlaag!!! Wij willen u bedanken voor het kiezen van Bitez Garden Life Hotel & Suites tijdens uw vakantie in Bodrum en het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. We zijn blij dat u tevreden bent met de keuken van ons hotel, dat een verscheidenheid aan traditionele Turkse en internationale gerechten en de diensten van ons team biedt. Met trots kunnen wij u meedelen dat itez Garden Life Hotel & Suites is toegetreden tot de TUGLAR GROUP HOTELS-familie, die haar gasten al 6 jaar met professionele service verwelkomt in 6 verschillende hotels in de regio Bodrum vanaf het zomerseizoen 2019. Al meer dan 10 jaar, het aanbieden van eersteklas service in een elegante setting TUG Hotels Group, een unieke schoonheid en tradities uit de hele Turkije met een ervaring die de oprechte gastvrijheid hoogtepunten zijn samengebracht. Het was een groot genoegen u te mogen verwelkomen, we hopen u weer te zien met de gastvrijheid van TUGLAR GROUP HOTELS bij uw volgende bezoek aan Bodrum le Iryna Guest Relations Manager Bitez Garden Life Hotel & Suites TUGLAR GROEP HOTELS

• 3Ron10-10-2019

Zonde van het geld

Hier niet heen gaan is mijn eerste advies, ik heb nog een klacht lopen bij mij touroperator, afhankelijk van hun reactie zal ik meer in detail treden. De manager guest relation is een linkmiegel

İryna, Guest Relations Manager, 14-10-2019

Beste windvlaag Allereerst bedankt dat je hebt gekozen om bij ons te blijven tijdens je vakantie in Bodrum. Ik wil graag onze oprechte excuses aanbieden voor de ontevredenheid die u tijdens uw verblijf had. Als je meer details over je ervaring wilt delen, neem dan contact met me op via [email protected] Vriendelijke groeten, Iryna Guest Relations Manager Bitez Garden Life Hotel & Suites TUGLAR GROEP HOTELS

• 7Melanie04-10-2019

Fijn resort

Garden life is een net resort. Met een prachtige tuin. De plussen zijn: elke dag schone handdoeken, fijne zwembaden zonder al te veel chloor,eten is prima, heerlijke lounge muziek bij het zwembad. Plastic tub bekers (drinken fijn en goed voor milieu). Wat mindere punten. Kamers zijn relatief erg klein met weinig opbergruimte. Voor kleine kinderen zijn er geen hele kleine zwembaden. Het ontbijt met name brood zou iets uitgebreider kunnen (crackers of ofzo). Bed was voor mij aan de harde kant maar dat is zo persoonlijk. Al met al een schoon mooi resort wat erg toegankelijk is voor minder validen. Zelfs het stukje naar de zee is asfalt dus prima te komen. We hebben hier een heerlijke relax vakantie gehad.

İryna, Guest Relations Manager, 08-10-2019

Geachte gasten! Allereerst bedankt voor het kiezen van Bitez Garden Life Hotel & Suites voor uw vakantie. We zijn verheugd te horen dat je genoten hebt van je tijd in ons hotel. Het krijgen van een oprechte en vriendelijke opmerking van u, onze speciale gast, heeft ons geëerd. In naam van alle Bitez Garden Life Hotel & Suites-familie, bedanken wij u dat wij u een heerlijke vakantie hebben mogen abaniden. Met oprechte groeten, Iryna Guest Relations Manager Bitez Garden Life Hotel & Suites TUGLAR GROEP HOTELS

• 8Roland Nederveen02-10-2019

Aanrader gezien prijs/kwaliteit en ligging.

Prijs/kwaliteit en ligging in prachtige tuin zijn prima. Het eten is net als in veel all inclusive resorts niet hoogstand. De wijn is matig te pruimen. De welness is zwaar verouderd, slecht onderhouden en wordt slecht schoongemaakt. Jammer maar toch dagelijks van de gratis sauna gebruik gemaakt. Binnen 100 meter lopen van centrum Bitez, strand en gezellige boulevard waar je lekker kunt eten. Wij aten en lagen vaak heerlijk bij restaurant Blue Bay, naast de moskee. Veel hotels en appartementen in de omgeving. Bitez is een aanrader en hotel Bitez Garden Life ook wel aardig gezien de prijs en de 3 sterren. Bezoek zeker Bodrum (dinsdag markt), Yavikalak (mondaine plezierhaven en leuk oud centrum) en eet heerlijke vis in het mooie Gumbusluk. Alles bijelkaar staat Bitez (Garden Life) garant voor een heerlijke vakantie onder de zon.

İryna, Guest Relations Manager, 08-10-2019

Beste gasten, Bedankt voor deze positieve beoordeling. We zijn erg blij om te horen dat je verblijf in Bitez Garden Life Hotel & Suites je een zeer positieve ervaring heeft nagelaten. We doen ons best om gasten een zo comfortabel mogelijk verblijf te bieden en we zijn blij dat we opnieuw kunnen verzekeren dat onze inspanningen niet onopgemerkt blijven. Bedankt voor uw positieve beoordeling van ons hotel. Met vriendelijke groet, Iryna Guest Relations Manager Bitez Garden Life Hotel & Suites TUGLAR GROEP HOTELS

Geboekt bij vakantiediscounter

Hotel Bitez Garden Life info