Hotel Bitez Garden Life

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Bitez Garden Life voor je op een rij gezet:

241 reviews over Hotel Bitez Garden Life

• 9Anne en Monique21-10-2019

Perfect!

Geweldig! Wat een heerlijk hotel, locatie en personeel. Kamer super netjes, wel vrij klein maar alles is aanwezig. Een mooi en rustig hotel met ontzettend lief, vriendelijk en behulpzaam personeel. Het complex ziet er super uit, in een heel mooie en goed verzorgde tuin. Het eten is goed en gevarieerd. De afstand naar het strand is heel kort. De Blue Lagoon is een echte aanrader om lekker op het strand te liggen, perfecte service en heel lief personeel. Wij gaan zeker terug!

Met vrienden

• 9Marius en Tini20-10-2019

Weer heerlijke vakantie gehad!

Dit hotel is voor ons thuiskomen, mede door het personeel wat hier al jaren werkzaam is. Cevdet, Selman, Mehmet, barman Adill en alle andere medewerkers maken dat je je thuis voelt in dit hotel. De prijs/kwaliteit verhouding is prima evenals het eten, de animatie en de schoonmaak. Het enige minpunt is de Wifi. Het strand en een leuke boulevard met een klein maar gezellig centrum is op loopafstand.

• 10Willeke16-10-2019

Çok Güzel!

Goed eten, vriendelijk personeel, goede ligging. Goede prijs kwaliteit! Op 150 meter loopafstand van het strand van Bitez!

İryna, Guest Relations Manager, 20-10-2019

Beste windvlaag!!! Wij willen u bedanken voor het kiezen van Bitez Garden Life Hotel & Suites tijdens uw vakantie in Bodrum en het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. We zijn blij dat u tevreden bent met de keuken van ons hotel, dat een verscheidenheid aan traditionele Turkse en internationale gerechten en de diensten van ons team biedt. Met trots kunnen wij u meedelen dat itez Garden Life Hotel & Suites is toegetreden tot de TUGLAR GROUP HOTELS-familie, die haar gasten al 6 jaar met professionele service verwelkomt in 6 verschillende hotels in de regio Bodrum vanaf het zomerseizoen 2019. Al meer dan 10 jaar, het aanbieden van eersteklas service in een elegante setting TUG Hotels Group, een unieke schoonheid en tradities uit de hele Turkije met een ervaring die de oprechte gastvrijheid hoogtepunten zijn samengebracht. Het was een groot genoegen u te mogen verwelkomen, we hopen u weer te zien met de gastvrijheid van TUGLAR GROUP HOTELS bij uw volgende bezoek aan Bodrum le Iryna Guest Relations Manager Bitez Garden Life Hotel & Suites TUGLAR GROEP HOTELS

Met vrienden

• 3Ron10-10-2019

Zonde van het geld

Hier niet heen gaan is mijn eerste advies, ik heb nog een klacht lopen bij mij touroperator, afhankelijk van hun reactie zal ik meer in detail treden. De manager guest relation is een linkmiegel

İryna, Guest Relations Manager, 14-10-2019

Beste windvlaag Allereerst bedankt dat je hebt gekozen om bij ons te blijven tijdens je vakantie in Bodrum. Ik wil graag onze oprechte excuses aanbieden voor de ontevredenheid die u tijdens uw verblijf had. Als je meer details over je ervaring wilt delen, neem dan contact met me op via [email protected] Vriendelijke groeten, Iryna Guest Relations Manager Bitez Garden Life Hotel & Suites TUGLAR GROEP HOTELS

• 7Melanie04-10-2019

Fijn resort

Garden life is een net resort. Met een prachtige tuin. De plussen zijn: elke dag schone handdoeken, fijne zwembaden zonder al te veel chloor,eten is prima, heerlijke lounge muziek bij het zwembad. Plastic tub bekers (drinken fijn en goed voor milieu). Wat mindere punten. Kamers zijn relatief erg klein met weinig opbergruimte. Voor kleine kinderen zijn er geen hele kleine zwembaden. Het ontbijt met name brood zou iets uitgebreider kunnen (crackers of ofzo). Bed was voor mij aan de harde kant maar dat is zo persoonlijk. Al met al een schoon mooi resort wat erg toegankelijk is voor minder validen. Zelfs het stukje naar de zee is asfalt dus prima te komen. We hebben hier een heerlijke relax vakantie gehad.

İryna, Guest Relations Manager, 08-10-2019

Geachte gasten! Allereerst bedankt voor het kiezen van Bitez Garden Life Hotel & Suites voor uw vakantie. We zijn verheugd te horen dat je genoten hebt van je tijd in ons hotel. Het krijgen van een oprechte en vriendelijke opmerking van u, onze speciale gast, heeft ons geëerd. In naam van alle Bitez Garden Life Hotel & Suites-familie, bedanken wij u dat wij u een heerlijke vakantie hebben mogen abaniden. Met oprechte groeten, Iryna Guest Relations Manager Bitez Garden Life Hotel & Suites TUGLAR GROEP HOTELS

• 8Roland Nederveen02-10-2019

Aanrader gezien prijs/kwaliteit en ligging.

Prijs/kwaliteit en ligging in prachtige tuin zijn prima. Het eten is net als in veel all inclusive resorts niet hoogstand. De wijn is matig te pruimen. De welness is zwaar verouderd, slecht onderhouden en wordt slecht schoongemaakt. Jammer maar toch dagelijks van de gratis sauna gebruik gemaakt. Binnen 100 meter lopen van centrum Bitez, strand en gezellige boulevard waar je lekker kunt eten. Wij aten en lagen vaak heerlijk bij restaurant Blue Bay, naast de moskee. Veel hotels en appartementen in de omgeving. Bitez is een aanrader en hotel Bitez Garden Life ook wel aardig gezien de prijs en de 3 sterren. Bezoek zeker Bodrum (dinsdag markt), Yavikalak (mondaine plezierhaven en leuk oud centrum) en eet heerlijke vis in het mooie Gumbusluk. Alles bijelkaar staat Bitez (Garden Life) garant voor een heerlijke vakantie onder de zon.

İryna, Guest Relations Manager, 08-10-2019

Beste gasten, Bedankt voor deze positieve beoordeling. We zijn erg blij om te horen dat je verblijf in Bitez Garden Life Hotel & Suites je een zeer positieve ervaring heeft nagelaten. We doen ons best om gasten een zo comfortabel mogelijk verblijf te bieden en we zijn blij dat we opnieuw kunnen verzekeren dat onze inspanningen niet onopgemerkt blijven. Bedankt voor uw positieve beoordeling van ons hotel. Met vriendelijke groet, Iryna Guest Relations Manager Bitez Garden Life Hotel & Suites TUGLAR GROEP HOTELS

Geboekt bij vakantiediscounter

• 6Paul en Greet28-09-2019

Aardig hotel prijs/kwaliteit redelijk

Prijs /kwaliteit redelijk voor 3 sterren. Wij hadden een gerenoveerde kamer met een balkon, waarop je ook goed kon zitten. Tuinen zijn mooi, er zijn 3 zwembaden waarvan het water erg koud was. Animatie erg matig tot slecht. Eten geen variatie, elke dag kip, Turks gehakt en soms een visje. Van de 6 keer ontbijt, de laatste 2 oud brood, erg jammer. Dranken aanbod zeer gering. Personeel was vriendelijk. Hamman met massage van 40 euro, teleurstellend, niet doen. Afstand naar het strand een paar minuten lopen. Op het strand bij de restaurants ligbedden gratis als je daar een drankje drinkt. Wij hebben een goede ervaring met restaurant Blue Lagoon, zeer vriendelijke mensen. Dolmus verbinding naar Bodrum, veel minder frequent dan wij in andere Turkse plaatsen gewend zijn. Hotel is leuk voor een week.

İryna, Guest Relations Manager, 08-10-2019

Namens het Bitez Garden Hotel & Suites Team verontschuldigen wij ons oprecht voor de ontevredenheid die u tijdens uw verblijf bij ons hebt ondervonden. Al onze gasten zijn erg belangrijk voor ons. In dit verband bedankt voor uw feedback en u kunt er zeker van zijn dat al uw feedback wordt gedeeld met de relevante afdelingshoofden. Natuurlijk zullen we onze servicekwaliteit beoordelen om ervoor te zorgen dat onze normen correct worden nageleefd. Met vriendelijke groet, Iryna Guest Relations Manager Bitez Garden Life Hotel & Suites

• 5Martine20-09-2019

Ons zie je er niet meer terug

Het is wat je van een 3 sterren hotel mag verwachten maar ook niet meer. Bij aankomst was de kamer niet netjes gepoetst. Zelfs na tussenkomst van de reisleiding minimaal gereinigd. Bijkomende kleerhangers gevraagd. Er waren er slechts 4. Nooit gekregen. Animatie bestaat van 10 tot 23 uur uit muziek veel te luid spelen wat een normaal gesprek of een goed boek lezen op je terras of aan het zwembad onmogelijk maakt. Het strand van Bitez kan dit enigzins compenseren. Daar waren zalige ligbedjes met muziek op de achtergrond zoals het hoort te zijn.

İryna, Guest Relations Manager, 08-10-2019

Lieve Martine! Bedankt voor het kiezen van Bitez Garden Life Hotel & Suites voor uw vakantie en het nemen van de tijd om een recensie over ons hotel te schrijven. Ons doel is om geweldige ervaringen en eeuwige herinneringen aan onze gasten te bieden. We willen je graag laten weten dat we op basis van je beoordeling veel waarde hebben gehecht aan je waardevolle opmerking. Het spijt ons oprecht dat de recente vakantie niet volledig aan uw verwachtingen heeft voldaan. In dit verband willen wij u verzekeren dat met al deze opmerkingen rekening is gehouden en dat de nodige maatregelen zijn genomen om herhaling van eventuele tekortkomingen in de toekomst te voorkomen. We hopen dat we de kans krijgen je weer te zien bij onze gasten. Hoogachtend, Iryna Guest Relations Manager Bitez Garden Life Hotel & Suites TUGLAR GROEP HOTELS

• 4Anky17-09-2019

Nooit weer

Wij gaan hier nooit meer heen omdat: het eten slecht was, lauw eten, geen variatie, totaal geen smaak aan het eten, alleen de soep was (af en toe) lekker. Het ontbijt?? Een lachertje! 1x in de week gebakken eieren, moest je wel wat later gaan ontbijten. Beginnen te laat met bakken. We betaalden meer voor onze kamer maar we konden er net slapen. Bewegen was moeilijk met ons tweeën, klein balkonnetje zonder tafeltje. We zaten met de knieën tegen elkaar. Muziek veeels te hard. Bijna altijd Turks. 1 voordeelpuntje: elke dag schone handdoeken en schoonmaakster. Strand op loopafstand...maar heel druk. We hebben ons vermaakt met leuke uitstapjes en uit eten. Beetje jammer als je allinclusive boekt. Nee nooit weer

İryna, Guest Relations Manager, 08-10-2019

Geachte gasten! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je review over Bitez Garden Life Hotel & Suites te delen. Uw opmerkingen en adviezen zijn erg belangrijk en waardevol voor ons. De gegevens die u in uw opmerkingen heeft vermeld, zijn gedeeld met het hotelmanagementteam en zullen zo snel mogelijk uitgebreid worden bekeken. Graag willen wij u mededelen dat de nodige maatregelen binnenkort worden genomen in overeenstemming met onze kwaliteitsnormen. We willen u bedanken voor uw bijdrage aan onze ontwikkeling en verbetering. Graag tot ziens in Bitez Garden Life Hotel & Suites. Met oprechte groeten, Iryna Guest Relations Manager Bitez Garden Life Hotel & Suites TUGLAR GROEP HOTELS

• 8Dindy10-09-2019

Heerlijke plek met een prachtige tuin!

Top: Schoon, prachtige tuin, super leuke glijbanen, keuze uit rustige of drukke zwembaden, moderne kamers, airco en internet beiden top en incl, nette lobby, dagelijkse schoonmaak.

Tip: teveel en te hard geluid bij de entertainmentavonden, er is geen toezicht bij de glijbanen en de zwembaden, eten is veel hetzelfde, keiharde bedden, geen hotelbedjes bij het strand

İryna, Guest Relations Manager, 16-09-2019

Beste gast We willen u bedanken voor het kiezen van Bitez Garden Life Hotel & Suites voor uw verblijf in Bodrum en we willen graag weten dat uw tijd om te stemmen voor ons hotel zeer waardevol is voor ons. We willen informeren, ons waterpark heeft instructies voor het gebruik van het waterpark in 3 talen. We zijn blij je te zien bij ons volgende bezoek aan Bodrum en verwelkomen je met het verschil van Bitez Garden Life Hotel & Suites TUGLAR GROEP HOTELS Hoogachtend, Iryna Guest Relations Manager Bitez Garden Life Hotel & Suites TUGLAR GROEP HOTELS

37 tips over Hotel Bitez Garden Life

• Marius en Tini, 01-06-2014

Houd er rekening mee als je bijvoorbeeld naar een andere plaats wilt, je altijd eerst naar Bodrum moet reizen met de dolmus. Dit is wel goed te doen, ongeveer 20 minuten.

• knoefke2, 21-06-2014

Als je een keertje buiten het hotel wilt eten zijn er aan de boulevard voldoende leuke restaurants. Speciale aanrader: New Season.

Het grootste deel van het strand is een kiezelstrand. Wil je echt alleen zandstrand, loop dat een stuk de boulevard af (richting Moskee en dan nog wat verder). Vanaf dat punt heb je met name zand ipv kiezels / keien.

• Carina, 06-03-2014

In de haven van bitez ligt een boor genaamd Anastasia. Die organiseert een dag boottocht langs de baaien. Niet duur, leuke kapitein, goede lunch en geen harde muziek en overvolle boot dat je bijna op elkaar moet liggen. Alle ruimte. Wij zijn zelfs 2x een dag mee geweest. Echt een topper!

20 vragen over Hotel Bitez Garden Life

• Melanie Otten, 24-09-2019

Waterkoker

Is er een waterkoker op je kamer en evt kopjes? Ik hoor het graag

• Hubbertjes, 03-08-2015

Tweepersoonskamer voor 3 volwassenen en 1 kind

Hoe zit het met de bedden voor zo'n kamer? Tweepersoonsbed, eenpersoonsbedden, slaapbank of???

• ilseschoof, 24-10-2014

Heb je ook wifi op je kamer?

Nellie , 27-10-2014

• Aantal glijbanen4

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenFast food, Glutenvrij, Oosters, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages