Géén boekingskosten

TurkijeEgeïsche ZeeBitez

9.4FenomenaalScore uit 243 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

250 Reviews over Bitez Garden Life

• 10Tjanipa11-07-2022

Fantastisch!!

Super hotel! Heel verrassend. Het personeel was super vriendelijk, ook was er animatie aanwezig voor jong en oud. De kamers waren heel schoon, de badkamer iets verouderd maar alsnog heel schoon. Het eten was super, niet elke dag hetzelfde en heel lekker. Drie schone zwembaden. Het personeel heeft onze vakantie top gemaakt! Dank aan Mehmet, Yunus, Umit, Sedat en meastro.

• 10Gerrit en Thea Vinke06-06-2022

Geweldig hotel, dikke 10.

We hebben een heerlijke en relaxte vakantie gehad in dit hotel. Het eten was er prima, van alles staat er en je komt niets tekort. En wat mij opviel was dat het personeel klantvriendelijk is. De manager Cevded en z'n assistent Selmat zijn toppers, ze doen er alles aan om het de gasten zo goed mogelijk te maken. Ook het hardwerkende personeel Yunus, Mehmet, Emre, enz. doen alles voor de gasten. In principe hoef je niet eens van de accomodatie af, je kunt er spartelen in het zwembad, of genieten van de heerlijke hapjes bij de poolbar. De boulevard/strand is op 250 meter van het hotel af en de moeite waard om eens er over heen te slenteren. Ter hoogte van de moskee zijn de winkeltjes en kun je rustig lopen zonder gelijk een hijgende winkelier in je nek. Vanuit Bitez ben je met de taxi zo in Gümbet en Bodrum, heel mooie plaatsen om te bezoeken en de taxi kost maar €3.50. Kortom wij hebben fijne 22 dagen in Bitez Gardenlife gehad, tophotel

• 9Jaimy22-05-2022

Top vakantie

Heerlijke week gehad met 2 volwassenen en 1 kind van 4 jaar. Wij hadden 2 slaapkamers en een woonkamer. Erg netjes en ze komen elke dag je handdoeken wisselen, bed opmaken, alles schoonmaken en dweilen. Ik zou hier zeker terugkomen nog! Lieve mensen die er werken, heerlijk eten.

• 9leon van Bavinchoven16-10-2021

voor de vierde keer weer een geweldige vakantie

2021 25/9 t/m 5/10 (eindelijk we kunnen /mogen weer ) desondanks Turkey nog oranje staat zijn na enige twijfel we toch afgereisd naar Bitez garden life, de reis van Amsterdam naar Milas. Desondanks alle geluiden over maatregelen voor /over covid 19 is het ons 100% meegevallen. Het all-in concept hebben goed overeind kunnen houden ivm de aangepaste regels voor resorts/ hotels zoals in vele andere landen moest je ook hier enkel bij verplaatsing binnen een mondkapje op zetten. Ook aan het animatieteam ontbrak het niet dit jaar Serdar en Mesut voor jong en oud hadden ze wel wat te doen echt geweldig. opzicht Ook de keuken was weer fantastisch na al deze jaren beginnen de Turkse keuken beter te begrijpen. Cevdat en Selman , het complete team.. willen we bedanken om ons weer een geweldige vakantie te geven in deze toch bijzondere tijden......mochten er nog mensen zijn met twijfels om naar Turkey te komen niet doen gewoon gaan.

• 8Martijn05-11-2019

Een erg ontspanning vakantie in dit resort

Het is een erg fijn resort, mooi en speels opgezet. Voor kinderen ook wel de nodige afleiding(pooltafel, tafeltennis en 3 zwembaden.) WiFi buiten is prima, binnen komt het tekort. Het personeel is ook vriendelijk. Voordeel van ons was wel dat we in de laatste week van het resort zaten, hierna ging de winterstop in. Het was er lekker rustig.

• 9Kars29-10-2019

Heerlijk hotel in mooie omgeving

Mooi klein resort met veel persoonlijke aandacht. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dikke pluim voor Sahin, Adil en Mehmet. Ligging is fantastisch, met mooie tuinen en vlakbij het zandstrand. De familiekamers waren prima van formaat, de standaard kamers zijn wel aan de kleine kant met op een aantal kamers een flink lawaai makende ventilator. Maar uiteindelijk is dit verholpen middels een verhuizing naar een nieuwe kamer. Bodrum is dichtbij en makkelijk te bereiken met de dolmus.

• 10Bouwhuis27-10-2019

Super

Erg genoten van het verblijf in Bitez Garden Life. Allereerst is het hotel erg goed verzorgd. Kamer werd elke dag netjes verschoond en de mooie tuinen maken het hotel nog unieker. De ligging is dikke prima, dicht bij Bodrum en super dicht bij het strand. Er is dus veel te doen rondom het hotel. Ik was vooral super tevreden met de service. Alle werknemers waren erg klantvriendelijk en deden hun best om het verblijf zo goed mogelijk te laten verlopen. Cevdet, Selman, Mehmet en Adil zijn toppers! Ik zou hier zeker nog een keer naar terugkeren!

• 9Ard Beurkens22-10-2019

fantatische

Prachtig hotel om lekker te ontspannen ,kind vriendelijk en erg gezellig en een gemoedelijke sfeer bij het personeel, personeel is altijd behulpzaam en vriendelijk ,gezinnen met kinderen een aanrader, eten uitstekend ,alles goed verzorgd en als er wat was werd je gelijk geholpen Adil Memmet, Sahin en Selman en zeer goed personeel bedankt voor alles.

• 9Anne en Monique21-10-2019

Perfect!

Geweldig! Wat een heerlijk hotel, locatie en personeel. Kamer super netjes, wel vrij klein maar alles is aanwezig. Een mooi en rustig hotel met ontzettend lief, vriendelijk en behulpzaam personeel. Het complex ziet er super uit, in een heel mooie en goed verzorgde tuin. Het eten is goed en gevarieerd. De afstand naar het strand is heel kort. De Blue Lagoon is een echte aanrader om lekker op het strand te liggen, perfecte service en heel lief personeel. Wij gaan zeker terug!

• 9Marius en Tini20-10-2019

Weer heerlijke vakantie gehad!

Dit hotel is voor ons thuiskomen, mede door het personeel wat hier al jaren werkzaam is. Cevdet, Selman, Mehmet, barman Adill en alle andere medewerkers maken dat je je thuis voelt in dit hotel. De prijs/kwaliteit verhouding is prima evenals het eten, de animatie en de schoonmaak. Het enige minpunt is de Wifi. Het strand en een leuke boulevard met een klein maar gezellig centrum is op loopafstand.

Hotel Bitez Garden Life info

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (4)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)