We hebben een aantal aanbieders voor Göreme voor je op een rij gezet:

Reviews over Göreme

prachtig historisch stadje

Nikki
    28-11-2018

Fantastische plek om naar toe te gaan. Goreme heeft een klein centrum, met zeer vriendelijke mensen en veel bureautjes om je tripjes bij te boeken. (of brommer of auto etc.) Wel worden er flinke prijzen gehanteerd. Ondanks de prijs toch een luchtballonvaart gedaan over het gebied Cappadocia. Zoals de lokale mensen daar zelf al zeggen: een absolute MUST!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Heerlijk om te zijn!

Jacqueline van Male
    27-6-2017

Göreme is een gezellig centrum van een gebied waarin er zowel een prachtige natuur is waar je kunt wandelen, als sporen van een oude cultuur die je vindt in de vele rotskerkjes. Eind mei en juni is een prachtige tijd om te gaan, omdat alles dan heel groen is, veel bloemen, vogels e.d. maar ook in juli en augustus is het leuk. Het is er nooit echt heet en dan zijn de avonden ook heel lekker.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke plaats in prachtig gebeid.

Stef
    18-1-2016

In de meimaand was Goreme een gemiddeld druk toeristenplaatsje in het centrum van het overweldigende Cappadocia. Met het lokale vervoer kan je prima de omgeving verkennen en vanuit het centrum loop je direct de prachtige natuur in. Veel mensen reizen na 1 of 2 dagen door, maar natuurliefhebbers kunnen hier m.i. gerust een weekje boeken. Op busafstand zijn enkele toeristische activiteiten, maar zonder die te bezoeken kan je je hier prima vermaken. Het aanbod restaurants is uitstekend evenals lokale en toeristische winkeltjes. De markt is klein, maar je kan je hart ophalen in het nabij gelegen Avanos.

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Uitvalsbasis

Han en Jan
    6-5-2014

Als uitvalsbasis om Cappadocië en een aantal highlights te bezoeken is Göreme uitstekend. Zowel te voet als met (mini)bussen valt er veel te ontdekken. De toeristische infrastructuur is goed, al loopt de kwaliteit van de gidsen bij excursies nogal uiteen van zeer goed (vloeiend Engels, veel kennis en goede hantering van het groepje) tot beroerd (een gids die een paar van zijn klanten kwijt raakte in een natuurgebied). De toeristische mogelijkheden van het zeer kwetsbare gebied worden tot het uiterste uitgebuit en uitgebouwd, wat naar mijn idee op den duur wel moet leiden tot achteruitgang en destructie. Ik zag weinig tekenen dat daar zorg voor of over is.

Gereisd Met partner in Fri Apr 18 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uniek

Ton
    5-2-2014

Bij Goreme heel Cappadocie maar beoordelen. Nou, dat is in één woord geweldig. Het is echt een uniek landschap wat je n.m.m. gezien moet hebben in Turkije. Zal ook foto's bijvoegen uit de omgeving en de antieke stad Perge.

Gereisd Met vrienden in januari 2014
Göreme scoort een 8,9 uit 10, op basis van 42 reviews