Sorteren

vakanties Tunesië

Reviews over accommodaties in Tunesië

Redelijk voor een korte vakantie.

Malinka
    5-7-2018

De kamers waren prima, wel met zeezicht boeken! De ligging is uitstekend, pal aan het strand en dichtbij de medina. Strandwacht Amer zorgt dat iedereen een goede stoel heeft en maakt een praatje. Het strand is prachtig en geschikt voor een mooie lange wandeling. De drankjes worden tot je strandstoel geserveerd, erg luxe dus. Animatie is prima en alles gebeurt bij het zwembad dus op het strand kun je genieten van de rust. Jammer dat het restaurant werkelijk een ramp is. Dat is wel iets van de laatste tijd, heb ik me laten vertellen. Het eten is niet goed en service nog slechter. Eerst moet je vechten om een plek, om vervolgens een kwartier te moeten wachten op je bestek. Met als resultaat dat het eten koud is en honger over is. Heb inmiddels 6 hotels in Tunesië gehad, maar dit is niet mijn favoriete plek.

Ik weet niet of ik terug ga.

Rob van der Togt
    3-7-2018

Ik was hier 3 jaar geleden,mei 2015, en was volop lof over deze bestemming( zie zoover)

Nu vertrek 26 juni 2018 voor 1 week.

De service, eten/ drinken, ligging, schoonmaken kamers is zeer goed.

Alleen komen er nu o.a.veel Russen,Polen( oostbloklanden) die geen manieren hebben.

Schreeuwen naar elkaar , zeer hard praten, komen o.a. met een sportshort en t-shirt zonder mouwen (maat xxxl), teenslipers aan diner in een 4 sterren hotel.

Kwaliteit hotel goed , kwaliteit gasten zeer laag. Ik weet niet of ik nog eens terug ga als dit niet veranderd.

hier komen we xzeker terug

jan bogers
    18-5-2014

prachtig hotel. prima eten en drinken, mooie zwembaden, prachtig strand en wat het belangrijkste is: vriendelijke mensen.

Het had wel een 5 sterren hotel kunnen zijn.

Tunesië scoort een 7,6 uit 10, op basis van 4267 reviews