Sorteren

Reviews over Lipno nad Vltavou

Aangenaam verrast.

Steven motmans
    30-8-2018

Een week was te kort. We hebben ons nu al voorgenomen om volgend jaar terug te komen.

Matig

Beertje
    1-2-2018

De omgeving is erg mooi. De restaurants zijn niet duur. Alleen jammer dat er naar fooi gevraagd wordt ze wachten niet eens tot je er zelf mee komt. De lokale bevolking is niet erg vriendelijk.

Leuk!

Sonja
    30-12-2017

Ski gebied is super voor beginners, vl makkelijke pistes. Stadje stelt niet veel voor maar er zitten een aantal lekkere restaurantjes waar je goed kan eten. Ski bar boven aan de oefen weide vonden wij erg gezellig. Boodschappen kan je het beste doen bij de naast gelegen dorpen (dorp uitrijden, kant maakt niet uit, vind je wel een supermarkt). Prijs kwaliteit verhouding is super goed. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Nu in de winter geweest. Lijkt mij in de zomer ook een mooi gebied!

Mooie omgeving

Eva
    17-10-2017

Leuke en goeie restaurants je kunt er met euro's betalen maar het slimste is om met kronen te betalen scheelt je ong. zo'n 5 euro.

Winkeltjes zijn leuk

Omgeving om te wandelen is mooi.

Veel te doen

Nico
    16-8-2017

heel veel dingen te doen:

- fietsen rond het meer

- zwemmen