Lipno nad Vltavou

We hebben een aantal aanbieders voor Lipno nad Vltavou voor je op een rij gezet:

vakanties Lipno nad Vltavou

Reviews over Lipno nad Vltavou

Top! Leuke omgeving

Reina Kerssens,
    22-2-2019

Goeie pistes met redelijk veel restaurantjes. Wel gelijk pinnen want de meeste accepteren alleen cash. Ook snel je skispullen huren anders grijp je mis. Leuk terras bij Marina aan het meer. Ook prima gegeten bij de Admiral aan overkant vd straat. En niet duur!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Leuk!

Sonja,
    30-12-2017

Ski gebied is super voor beginners, vl makkelijke pistes. Stadje stelt niet veel voor maar er zitten een aantal lekkere restaurantjes waar je goed kan eten. Ski bar boven aan de oefen weide vonden wij erg gezellig. Boodschappen kan je het beste doen bij de naast gelegen dorpen (dorp uitrijden, kant maakt niet uit, vind je wel een supermarkt). Prijs kwaliteit verhouding is super goed. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Nu in de winter geweest. Lijkt mij in de zomer ook een mooi gebied!

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

Sport,spel en natuur voor iede wat wils

M Schiphorst,
    28-7-2017

Klein plaatsje waar in de winter en zomer voor jong en oud genoeg te doen is. Verwacht geen tientallen uitgaansgelegenheden maar je kunt je voldoende vermaken.heb je een klein budget of heb je geen behoefte aan grootschaligheid dan ben je hier aan het juiste adres.echt een top bestemming voor de beginnende skiër of voor de natuur en cultuur liefhebber.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Beste ooit

Henk,
    7-1-2017

Dorpje is toeristisch maar biedt daarom veel eetgelegenheden, (apres-ski) drinkgelegen en extreem veel sportieve activiteiten.

Doordat het toeristisch is zijn de prijzen 2x zo hoog als in de rest van Tsjechië (m.u.v. Praag), maar nog altijd 50-80% goedkoper dan Nederland.

De omgeving, natuur en naburige plaatsjes zijn prachtig.

Voor medische hulp ga je naar groot ziekenhuis te Freiburg (Oostenrijk) op 45km

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Erg toeristisch

Lilian,
    8-7-2016

De omgeving is erg mooi, veel kasteeltjes en ruïnes. We hebben een kaart gekocht van de omgeving en zijn zelf op zoek gegaan naar verborgen ruïnes, erg leuk! Het stadje zelf is erg toeristisch. Er is genoeg te doen. Het uitgaansleven hebben we niet bekeken dus kunnen we niet beoordelen. Qua restaurantjes kan je beter de omgeving in gaan, er zijn genoeg leuke en zeer goedkope restaurantjes te vinden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014
Lipno nad Vltavou scoort een 7,5 uit 10, op basis van 242 reviews