Sorteren

vakanties Lipno nad Vltavou

Reviews over Lipno nad Vltavou

leuk gehad maar niet voor herhaling vatbaar

bertjan
    1-9-2018

Mooi verzorgt Park ,bij aankomst duurt het erg lang bij de receptie ,helaas enorme gehorige appartementen en we hadden een rookvrij appartement gevraagd staan ze rondom op het balkon te roken ,wij hadden appartement 271 en dat ligt aan een doorgaande weg waarbij wij in drenthe nog meer rust hadden dan hier helaas schone huisjes met alle voorzieningen ,een mooie prachtige omgeving ,een aanraders zijn het boskroonpad en de rodelbaan en natuurlijk het unsco stadje Český Krumlov een half uurtje rijden.

De coop op het park stelt niet veel voor ,voor de eerste boodschapjes kan het.

Wat me ook opviel de tjechen zijn niet erg vriendelijk en erg stug en voor het goedkope hoef je ook niet meer te reken ze weten de prijzen rondom het park echt wel naar boven te drukken

Kan niet wachten op volgend jaar

Andre Groeneveld
    31-8-2018

Fantastisch huisje op een fantastische locatie. Weekje geweest maar was eigenlijk tekort om alles te doen. Heerlijk eten en drinken voor leuke prijs. Omgeving is ronduit fantastisch. Tip is wel dat je waterschoentjes aan kan doen bij het lipnomeer. Dit zorgt voor meer speelplezier. De kiezels gaan op een gegeven moment toch zeer doen. Je zit naast de rodelbaan, kabelbaan omhoog, met de step downhill is geweldig, wandelen is ontzettend mooi.

Een goede aanrader

Diana
    28-8-2018

Ik vond het een mooi niet te groot park. Nette grote huisjes en genoeg facaliteiten! Gaat er iets mis of is er iets niet naar wens dan wordt het opgelost. Enigste nadeel, de fietsers op de boulevard langs het meer. Die gaan hard en het is raar dat ze daar fietsen! Goed opletten daar!

Mooie appartementen

Sandra
    19-8-2018

Ontzettende mooie appartementen, met veel activiteiten op loopafstand, het meer, het zwembad, de stoeltjeslift, de rodelbaan etc.

Dikke aanrader 😍

Yvette
    13-8-2018

Wat een super park. Mooie appartementen/ huisjes. Mooi aangelegd. Mooi bij de haven. Vlak bij een supermarkt. Vele speeltuinen in het park. Heerlijk bij het meer. Vlak bij vele activiteiten. Alles top. Het enige minpunt wat dat het huisje niet schoon was. Ik ben een poetsmiep dus misschien ben ik kritisch ;). Ik heb alles ( wc’s en keuken extra goed) even afgenomen met vochtige schoonmaakdoekjes en hoppa we konden uitpakken. Ik wilde dit huisje niet opgeven want de ligging was zo mooi !

Lipno nad Vltavou scoort een 8 uit 10, op basis van 241 reviews