vakanties Zuid Bohemen (Jihočeský)

Reviews over accommodaties in Zuid Bohemen (Jihočeský)

fantastisch

Peter,
    25-10-2018

3 nachten verbleven, kinderen wilde niet weg, wordt veel voor kinderen gedaan.

Jorian visser,
    23-10-2018

Dat het niet zakelijk is en dat ze vriendelijk zijn

Nice!

Hilje Lindeboom,
    21-10-2018

Wat een fijne camping! Prettige sfeer, goede faciliteiten en kinderen vernaken zich prima!

Een echte aanrader

Mark Breemans,
    27-9-2018

Een echte aanrader. We hebben genoten van deze prachtige camping. Aan alles was gedacht zelfs rustgevende muziek op de toiletten ;) Het was heel proper en kindvriendelijke camping. Kortom wij gaan volgend jaar terug

Gastvrijheid, rust en genot van natuur!

Ad de Bont,
    25-9-2018

In het middelpunt van het prachtige Zuid Bohemen en vele cultuur historische plaatsen, ligt deze fantastische locatie. Een week in een zeer verzorgt appartement is geen straf hoor! Een warm welkom bij Ton en Nancy is gebruikelijk. Iedere gast weet inmiddels dat ze in de watten worden gelegd. Tijdens een kopje koffie of drankje op het terras of in het café krijg je de meest leuke adviezen om te gaan doen. En op verzoek weet Ton ook een heerlijke maaltijd (tegen een lage prijs) voor te schotelen. En wat is de directe omgeving ook schitterend om eens een dagje in rond te dolen. Ik heb er van genoten en kan deze locatie echt aanraden aan iedereen die een bezoekje wil brengen aan Tsjechië.

Ton en Nancy, Eigenaar, 28-9-2018

Beste Ad

Geweldig bedankt voor deze mooie recensie.

Gelukkig werkt het nog steeds om gewoon onszelf te blijven en de omgeving

doet dan ook eigenlijk de rest om er een schitterend verblijf van te maken.

Gelukkig was het voor mij eindelijk weer mogelijk om te koken voor gasten

na al die warme dagen waardoor we het niet verantwoord vonden.

We weten al zeker dat we je nogmaals zullen mogen ontvangen en hopen er ook dan weer een feestje van te maken.

Lieve groet,

Ton en Nancy