Zuid Bohemen (Jihočeský)

We hebben een aantal aanbieders voor Zuid Bohemen (Jihočeský) voor je op een rij gezet:

Vrij Uit

vakanties Zuid Bohemen (Jihočeský)

Vrij Uit

Reviews over accommodaties in Zuid Bohemen (Jihočeský)

Erg goed voor gezinnen met kleine kinderen

Jan kole,
    20-1-2019

Voor het eerst in Tsjechië voor de wintersport. Ondanks het feit dat het skigebied vrij klein is is het beginners en kleine kinderen ideaal.

Het Landal park beviel prima leuke huizen ruime kamers en mooi uitzicht.

Wel wat weinig vertier voor de kinderen en het zwembadwater was wel erg koud😱 verder voor herhaling vatbaar

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Voor kinder de ideale wintersport

Rosanne,
    26-12-2018

Het park is ruim opgezet net als de appartementen. Alles is op loopafstand. De skileraren zijn vriendelijk. Dat valt niet te zeggen over de dames bij het zwembad en binnen speeltuin. De prijzen zijn belachelijk hoog in vergelijking met een skipas of skiles. Daarnaast altijd contact geld meenemen naar het zwembad en binnenspeeltuin want ze vragen ook nog een borg. Alles is per uur!!

Verder klopte het animatieboekje niet die wij bij de incheck hebben gekregen. Onze jongste heeft dus tevergeefs 2 avonden op onze vriend Bollo gewacht. Let wel op: als je in de Kerstvakantie gaat: de dag voor Kerst gaat de supermarkt al om 12:00 uur dicht, en 1e en 2e Kerstdag is het gesloten. Dus sla op tijd je voorraad in 😉 ook de uitkijktoren is gesloten.

Het klinkt als geklaag maar zo bedoel ik het niet, wij hebben een heerlijke vakantie gehad omdat we voor het skiën kwamen. De andere faciliteiten vallen een klein beetje tegen, het klinkt beter in de brochure 😉

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

fantastisch

Peter,
    25-10-2018

3 nachten verbleven, kinderen wilde niet weg, wordt veel voor kinderen gedaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Jorian visser,
    23-10-2018

Dat het niet zakelijk is en dat ze vriendelijk zijn

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Nice!

Hilje Lindeboom,
    21-10-2018

Wat een fijne camping! Prettige sfeer, goede faciliteiten en kinderen vernaken zich prima!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018