Sorteren

vakanties Zuid Bohemen (Jihočeský)

Reviews over accommodaties in Zuid Bohemen (Jihočeský)

fantastisch

Peter
    25-10-2018

3 nachten verbleven, kinderen wilde niet weg, wordt veel voor kinderen gedaan.

Jorian visser
    23-10-2018

Dat het niet zakelijk is en dat ze vriendelijk zijn

Nice!

Hilje Lindeboom
    21-10-2018

Wat een fijne camping! Prettige sfeer, goede faciliteiten en kinderen vernaken zich prima!

Ruhiger Platz mit tiefenentspanntem Betreiber

ColumbusQ5
    15-10-2018

Einer der wenigen Campingplätze, die im Oktober noch offen sind. Sehr neuer, sauberer und gepflegter Sanitärtrakt mit Duschen ohne Coins und Zeitbegrenzung. Der Betreiber war total entspannt und freundlich, hatte auch sehr guten tschechischen Rose' und Bier auf Lager. Super Ausgangsposition für etliche, lohnende Ausflugsziele in der Umgebung.

Een echte aanrader

Mark Breemans
    27-9-2018

Een echte aanrader. We hebben genoten van deze prachtige camping. Aan alles was gedacht zelfs rustgevende muziek op de toiletten ;) Het was heel proper en kindvriendelijke camping. Kortom wij gaan volgend jaar terug