Sorteren

Reviews over Frymburk / Frymburk u Lipna

Top camping

Alwin
    4-9-2018

Zeer leuke camping heb er met veel plezier gestaan. Leuke animatie genoeg te doen in de omgeving voor jong en oud. Zeer vriendelijk personeel.

Mooie camping aan prachtig meer

Haiko
    26-8-2018

Zeer mooi camping direct aan het meer. Helaas waren er alleen nog achter op de camping plaatsen vrij. Daar sta je vlak naast de drukke weg en kijk je tegen mobile homes aan. Plaatsen aan het water wel heel mooi. Aan het water voor ons genoeg plek om lekker op het gras te liggen aan het meer. Fijne watertemperatuur.

Vriendelijke Nederlandse eigenaar en vriendelijk ontvangst bij aankomst. Alles netjes op orde op deze camping, zoals het hoort.

Sanitairgebouw is gedateerd maar erg schoon. Speeltoestellen in het water (ook voor volwassenen nog leuk). Broodjesservice was prima. Veel te doen in omgeving en in Frymburk goeie restaurantjes (Leyla en Markus). Voor de geoefende fietser is een rondje rond het meer een aanrader of met pontje het meer oversteken en dan de grens over naar Oostenrijk. Het nabij gelegen Park Frymburk is voor kinderen een aanrader! Grote supermarkt wat ver weg, in Cesky Krumlov. Half uur als het niet te druk is daar.

Fijne camping.

Gerda Sieben
    26-8-2018

Top verblijf gehad op deze camping Frymburk. Prachtige omgeving prachtige camping. De toiletgebouwen zijn schoon. Sommige gebouwen zijn wat verouderd maar je kunt altijd ervoor kiezen naar het prachtige nieuwe toiletgebouw te lopen. De eigenaar van de camping is een man van weinig woorden. Wij stonden aan het water, dat zijn wel de mooiste plaatsen en heb je het minste last van de toch wel drukke weg langs de camping. Het enige nadeel vonden wij dat er gevist mag worden op de camping. Het vissen op zich vinden wij geen probleem wel de verklikkers die voortdurend irritant piepen gevolgd door het vangen van de vis en het doodknuppelen ervan. Heel vervelend om daar de hele dag getuige van te moeten zijn als je zelf geen visser bent.

Paul uit Apeldoorn
    24-8-2018

Een prima bevallen camping, Netjes en vriendelijke eigenaars .. mooie omgeving dit was de eerste maal in Tsjechie , komen in 2019 zeker terug, we hadden prive sanitair

fantastisch

Angela
    19-8-2018

Fijne camping niet megagroot; vriendelijke receptie, Nederlands sprekend.

Douchen met muntjes, afwaswater niet heel warm maar ging redelijk. 1 sanitairgebouw onlangs vernieuwd (nu de andere nog). Wij hadden fantastische plek aan het water, prachtige zonsondergangen, uitstekend restaurant met heerlijk eten en goede prijzen (€8,- tot € 10,- voor hoofdmenu), ook in dorpje Frymburk, en lekker warm meer om in te zwemmen. Leuke uitstapjes in de buurt te maken, zoals boomkroonpad, raften (helaas was rivier wel erg rustig), rodelbaan, stadje Cesky Krumlov, duivelsmuur, waterkrachtcentrale. Camping ligt wel aan drukke weg, maar hebben daar niet echt last van gehad. Kortom erg genoten hier.

Frymburk / Frymburk u Lipna scoort een 8,2 uit 10, op basis van 50 reviews