Frymburk / Frymburk u Lipna

We hebben een aantal aanbieders voor Frymburk / Frymburk u Lipna voor je op een rij gezet:

vakanties Frymburk / Frymburk u Lipna

Reviews over Frymburk / Frymburk u Lipna

De laatste keer Tsjechië

E Vermeulen,
    29-7-2017

Hotel aan het Lipno meer.

We hebben een verregende vakantie gehad. Temperatuur gemiddeld 13 graden.

Gemiddeld zijn er in dit deel van Tsjechië 12 regen dagen juli en augustus blijkt achteraf. Wij hebben alleen maar regen gehad en zijn voortijdig vertrokken.

Gereisd met partner in juli 2017

Voor rust en natuur prima bestemming

Hans ,
    8-8-2014

Frymburk is een klein dorpje met enkele restaurants, twee kleine supermarkten en een geldautomaat. Het is er meestal gezellig druk maar echt iets te zien of te beleven is er weinig. Omgeving leent zich prima om actief bezig te zijn. Wandelen, fietsen, vissen(met vergunning) zwemmen of andere watersporten behoren tot de mogelijkheden. Buiten de rondvaartboten en enkele andere uitzonderingen zijn vaartuigen met verbrandingsmotoren niet toegestaan op het lipnomeer. Wel zo veilig en rustig! Wil je cultuur dan kun je naar Cesky Krumlov, Ceske Budejovice of kastelen/kloosters die allemaal binnen een redelijk tijdsbestek te bereiken zijn. Vaak is een combinatie van enkele bezienswaardigheden ook goed te doen binnen 1 dag. In Cesky Krumlov, ca 25 km, zijn ook enkele grote supermarkten. Voor de jeugd is er in Lipno nad Vlatou een rodelbaan, stoeltjeslift en een pad door de kronen vd bomen. Hier is ook een Landal park maar zelf geef ik de voorkeur aan het, iets, minder toeristische Frymburk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Aankomend mini valkenburg

Marc,
    6-8-2013

Klein en aankomend toeristich dorpje. Wat restaurantjes / overnachtingsmogelijkheden, supermarktjes en toeristische winkeltjes. Niet veel te beleven, leuk om 'ns even door heen te lopen, maar zeker geen reis waard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima plek

Anna M.,
    29-7-2013

Mooi gelegen aan het Lipnomeer (leuk om met een bootje te varen). Wandelen of fietsen rond het meer kan prima. Cesky Krumlov op rijafstand. Aanrader om vanuit hier ook de berg Klet te bezoeken en met de stoeltjeslift omhoog te gaan, leuk!

Gereisd met vrienden in juli 2013

Klein toeristisch plaatsje

houtie,
    17-7-2013

Vooral Tsjechen die hier komen fietsen, skeeleren en wandelen. Een rondje van 25 km fietsen, met het pontje terug naar Frymburk. Op zaterdag en zondag een gezellige sportieve drukte die door velen afgesloten wordt met drinken van een biertje op een terras, waar we ons graag bij aansluiten. Ceske Krumlov is hiervandaan goed aan te rijden.

Gereisd met partner in juli 2013
Frymburk / Frymburk u Lipna scoort een 8,1 uit 10, op basis van 50 reviews