We hebben een aantal aanbieders voor Chvalsiny voor je op een rij gezet:

Reviews over Chvalsiny

fantastisch

Peter,
    25-10-2018

3 nachten verbleven, kinderen wilde niet weg, wordt veel voor kinderen gedaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nice!

Hilje Lindeboom,
    21-10-2018

Wat een fijne camping! Prettige sfeer, goede faciliteiten en kinderen vernaken zich prima!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Al jaren bezoekjes, altijd top.

André van den Beemt,
    14-9-2018

Elke ochtend en avond reeën in de omliggende graslanden bij het direct vanaf de camping uitlaten van de hond, net een safari.

Gereisd met partner in augustus 2018

We hebben een fijne vakantie gehad op de camping

RAMIREZ + RAKHORST,
    13-9-2018

Met z.n 4 in een bung. tent gehuurd tent factorie

De camping 10 jaar geleden ook bezocht . Lekker ruim van opzet met veel groen en met Nederlandse eigenaar . Omgeving veel te zien ook op de camping word er veel gedaan voor jong en oud ,goed en betaalbaar restaurant . Verse broodjes op bestelling . Gratis WiFi. Misschien kan er in de toekomst een sanitair gebouw bij komen ???( Als Dit mogelijk is ??) Dit gebouw nu is schoon en netjes onderhouden douche 50 euro cent .

Maar als je geheel achterin staat ,is de toilet wel ver weg .

HANS van de verhuur heeft ons ook goed geholpen door een paar zeer koude dagen en nachten exstra dekbedden gegeven en kussens erbij ook linnengoed gegeven omdat we de verkeerde hoesen bij ons hadden .

Dank jullie wel we hebben ervan genoten .

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Leuk voor 1 keer.

A. Renders e/o M. Renders-Lamberts,
    9-9-2018

Het sanitair is schoon, maar lang niet voldoende als de camping volstaat. Ook is het zwembad te klein voor zoveel gasten. Op het middenterrein zijn de plekken niet al te ruime sta je vlak op elkaar. Er is genoeg jeugd maar voor de leeftijd tussen 14 en 18 jaar wordt er niet veel georganiseerd. 's Avonds wordt er veel op ze gelet en gewaarschuwd. De omgeving is geweldig en er is veel te zien en te doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Chvalsiny scoort een 7,1 uit 10, op basis van 47 reviews