• Type accommodatie

Reviews over Chvalsiny

Klein dorpje

Harrie
    17-8-2017

Dorp stelt niet veel voor: paar kleine levensmiddelen winkeltjes, 2 restaurantjes en een kerk. Desalniettemin straalde het wel een bepaalde rust uit.

Klein stadje

Rene
    13-8-2017

Chnalsiny is niets te beleven, op 10 km ligt cesky Krumlov een adembenemend mooi stadje. Er is wel een uitstekende camping in Chvalsiny en een paar kleine supermarktjes, geen PIN wel een benzinepomp.

Gezellig dorp in opkomst

Ed Willms en Anja Visser.
    26-6-2016

De omgeving van Chvalsiny is uitstekend voor wandelaars en ontdekkers van historische steden en dorpen, burchten en kloosters en de natuur van de Blansky Les.

Het dorp heeft meer mogelijkheden dan er nu al zijn maar heeft op het gebied van winkels en restaurants een redelijk aanbod.

Altijd een beetje 'thuiskomen'

Lies Lammens
    27-9-2015

Wij namen deze keer vrienden mee naar Chvalsiny en we hebben ons allen goed geamuseerd.

Het is fijn dat je kan kiezen uit een aantal activiteiten op en rond de camping, maar ook zelf op ontdekking gaan is een aanrader!

Alles is er steeds netjes en de uitbaters zijn vriendelijk en behulpzaam.

Zowel het dochtertje van 5 van onze vrienden als onze jongens van 13 en 15 hadden een leuke vakantie! Wij komen zeker terug!!!

leuk plaatsje

Froukje
    11-8-2015

lekker eten mooie kerk mooie omgeving

Chvalsiny scoort een 7,6 uit 10, op basis van 47 reviews