We hebben een aantal aanbieders voor Ceský Krumlov voor je op een rij gezet:

vakanties Ceský Krumlov

We hebben een aantal aanbieders voor Ceský Krumlov voor je op een rij gezet:

Reviews over Ceský Krumlov

Een prachtig historisch stadje.

ikosk
    21-2-2015

Een goed bewaard middeleeuws stadje, gezellige sfeer. Het stadje wordt overdag heel druk bezocht door dagjesmensen, maar 's avonds is het er lekker rustig, het is dan ook mooi verlicht. De trekpleister is het kasteel, hier kun je helemaal doorheen wandelen, tot in de kasteeltuin. Het stadje heeft smalle straatjes en steegjes met leuke winkeltjes. trek wel goede schoenen aan, want de bestrating bestaat uit bazaltstenen. In de omgeving kun je mooie wandelingen maken met het uitzicht op de stad.

Gereisd Met partner in augustus 2014

top!

arija
    8-12-2014

Door Cesky Krumlov, het Brugge van Tsjechië, stroomt de rivier de Moldau. je kunt er fantastisch kanoën. Bovenop de berg is de burcht met zijn prachtige tuinen en overdekte bruggen. Beneden een pittoresk, veelkleurig stadje dat enorm gezellig is, zowel om te eten als te shoppen. Het is een topper!

Gereisd Alleenreizend in juli 2013

Wat een fantastische plaats

Jan
    8-1-2014

Cesky Krumlov is een middeleeuws stadje met gezellige winkelstraatjes. Als je naar het kasteel loopt heb je een prachtig uitzicht over de stad. Een stad waar je foto's blijft nemen en allemaal even mooi. Tevens zijn de drankjes en hapjes hier goed betaalbaar.

Gereisd Met vrienden in december 2013

Mooiste plek van tsjechië

Jeffrey
    20-6-2012

ik vind dit echt een mooie plek, veel te doen! en lekker goedkoop, en het is leuk om te kijken naar de kano's en banden die door de rivier gaan, vooral het spektakel als ze net denken het gered te hebben en dan alsnog omvallen bij een gedeelte in het water.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2009

Gezellig, ontspannen, historisch

Melanie
    23-9-2011

Gezellig stadje in Zuid Bohemen in Tsjechië. Bijzondere ligging door de meanderende rivier er doorheen. Veel restaurantjes, een kasteel, leuke winkeltjes, in het naseizoen ook druk, maar niet vervelend druk. Leuk voor een dag of 2,3. Ook uitstapjes in de buurt: Lipnomeer en kasteel Rozmberk. Wij zaten in Pension Gardena, heel goed en apart ingericht met o.a. oude radio's en oude trapnaaimachines.

Gereisd Met partner in september 2011
Ceský Krumlov scoort een 8,9 uit 10, op basis van 47 reviews