Reviews over Telc

Zeer nette kamers, zeker voor Tsjechië

Fokke en Fernande,
    23-8-2011

Dit hotel voldoet goed aan onze wensen. Wij hebben een hotelkamer aan de achterzijde en die is de gehele dag heerlijk koel. Het was er namelijk overdag 35 graden! Het was zelfs mogelijk onze babyvoeding bij de receptie in de koelkast te plaatsen. Het enige minpuntje is dat er niet constante wifi verbinding is. Voornamelijk niet eigenlijk. De bedden zijn enorm, en de matrassen hard maar prima. Het is helemaal verbouwd. De badkamer is ingericht met Villeroy & Boch sanitair en ziet er schitterend uit. Jammer dat de handdoeken wel heel oud zijn, die voelen als schuurpapier. Met de lift is het gemakkelijk te doen om met baby en kinderwagen op je kamer te komen. Ligging uitstekdend!

fantastische plek

roeland,
    4-10-2009

hotel is verbouwde oude boerderij,past in de stijl van het dorpje telc; ideaal voor kort bezoek door zijn ligging ; prima keuekn.

Lekker hotel

L.Beldman,
    2-5-2009

Hotel is inderdaad nog niet helemaal af maar je hebt geen last van de laatste werkzaamheden. Wij hadden alleen nog geen kapstok op de kamer. Hotel heeft geen lift en receptie zit op de eerste verdieping dus nadelig voor iemand in een rolstoel. Ontbijtbuffet prima, wat je mag verwachten voor een 3 sterren. Je kan in het restaurant ook lekker en goedkoop eten! Centrum ligt op loopafstand.

nu prachtig, binnenkort schitterend

mark de kempe,
    26-1-2009

Prachtig gebouw dat volledig gerestaureerd wordt. Het grootste deel is klaar, maar een extra vleugel zal wellicht in de loop van 2009/2010 klaar zijn. Dan zal het hotel ook over een zwembad, sauna etc beschikken. Dit heeft de eigenaar mij verteld. Momenteel kan je er al schitterend verblijven, propere kamers, vriendelijk personeel, en naar onze normen zeer goedkoop. Wij verbleven in kamer met ontbijt. Dichtbij het centrum van Telc, Unesco werelderfgoed.

zeer aan te bevelen

a.cuijpers en r.cuijpers-maskow,
    10-9-2008

hotlel waren ze nog steeds aan het verbouwen maar daar hadden wij geen last van. er was geen kleerkast op de kamer maar na opmerking hierover werd meteen i.o.m. directie besloten tot aanschaf. iedere dag zuivere handdoeken. personeel zeer vriendelijk en het eten: om je vingers af te likken. wij gaan zeker nog eens terug over een jaar of 2 want dan zal de verbouwing zeker klaar zijn.

Telc scoort een 8,3 uit 10, op basis van 6 reviews