vakanties Vysočina

Reviews over accommodaties in Vysočina

Toppie !

Cindy Hendriks,
    10-12-2018

Nu al voor het 3e jaar geweest, altijd een warm welkom en zeer gastvrij. Rob en Aniek hebben service hoog in het vaandel staan en weten er altijd een feestje van te maken. Als je houdt van een kleine familiecamping waar je lekker tot rust kunt komen of waar je met je gezin kunt genieten van de omgeving en de vele activiteiten, dan zit je hier goed. We hadden wat problemen met onze auto, ook daar hebben Rob en Aniek ons erg goed mee geholpen! Bedankt allemaal en tot volgend jaar!

Voor gezelligheid moet je bij Na Kopci zijn!

Bianca,
    21-9-2018

Autocamp Na Kopci is een middelgrote camping met twee Nederlandse eigenaren die vol enthousiasme deze camping runnen. Wij hebben afgelopen zomervakantie een top week bij Rob en Aniek gehad, in een ruim 6 persoons appartement met zeer goede bedden!

De camping ligt in een prachtig dal en er is genoeg te beleven in de omgeving. Wat de prijs/kwaliteit betreft waren wij meer dan tevreden. Alles wat je wenst is aanwezig en de eigenaren zijn druk bezig om de camping verder te moderniseren. Vandaar dat wij een 9 een gepast cijfer vinden. Wat kindvriendelijkheid betreft kan het niet beter, vandaar een verdiende 10! Voor jong en oud worden diverse activiteiten georganiseerd. Niets moet, alles mag en iedereen hoort erbij!

Kampvuur onder een prachtige sterrenhemel. Uniek!

Nicole,
    12-9-2018

De kampvuurtjes die je op de campingplek mag maken, maakt deze camping uniek! Daarnaast hebben we genoten van het heerlijke zwembad, gezellige campinggasten, de prachtige sterrenhemel, het mooie bosgebied direct achter de camping en de fijne samenkomsten in de tent waar het geloof op heel ontspannen wijze gedeeld kon worden. Dat ook niet gelovige mensen de weg naar deze camping vinden vonden wij heel leuk. Het is daardoor geen christelijke bubbel. Rein is een echte gastheer en geeft je een heel welkom gevoel. Je moet deze camping niet bezoeken wanneer je de kwaliteit van het sanitair belangrijk vindt, douches waren regelmatig koud, er werd veel vuil binnen het sanitairgebouw in gelopen, en toiletten trokken matig door. Dit verdient aandacht. Wij kwamen hier wel echt voor de camping, de omgeving vonden wij minder uitdagend...

Leuke camping

Hans,
    9-9-2018

Leuke camping met zwembad en een meer waar je kunt vissen en zwemmen. Aan het meer zit het restaurant waar je erg lekker kunt eten. Rein is een super gastheer die altijd bereid is om te helpen.

Het campinginrichting is wat minder afgewerkt dan we in Nederland gewend zijn, maar er staat ook veel vrijheid tegenover. Er bijvoorbeeld gelegenheid voor vuurtje stoken.

Leuke camping in prachtig gebied met potentie!

Sander,
    6-9-2018

Een mooie camping met voldoende potentie, maar waar nog niet volledig gebruikg van gemaakt is.

Leuk zwembad welke groot genoeg is voor de camping, maar de glijbaan werkte niet goed. Het toiletgebouw wat vaak vies was (lag ook aan de gasten) maar waar de technische staat niet aan meewerkte. Verder is het een Christelijke camping (wist ik vooraf). Wanneer men er achter komt dat je niet gelovig bent, dan merk je een verschil bij de gasten (uitzonderingen daargelaten). Dirk is een echte topper die je helpt om je vakantie zo aangenaam mogelijk te maken!!!

Concluderend kan ik zeggen dat het gewoon een fijne camping is waar alles mag en kan. Hierdoor vallen de minpunten minder op. Zeker een camping om heen te gaan wanneer je naar Zuid-Tsjechie gaat (echt een prachtig gebied) maar ken ik in Tsjechie ook campings waar de prijs-kwaliteit verhouding beter is.

Tip voor de eigenaar:

- de toiletten moeten echt vernieuwd worden!