Sorteren

vakanties Vysočina

Reviews over accommodaties in Vysočina

Hele fijne vakantie gehad op vakantiepark Fontana

Peter S
    13-10-2017

Eigenaar is een echte gastheer. Goede verzorging voor de gasten en liefde voor Tsjechië.

Schone camping met zwembad en zwemmeer, in het zwemmeer kun je uitstekend vissen. Heerlijk eten en drinken in de bistro. Vuurtje stoken voor de tent. Goed animatieteam voor jong en oud. We waren hier met dochters van 15 jaar oud en hebben erg genoten. Hele goede hulp gehad van eigenaresse bij ziekenhuis bezoek. Omgeving erg mooi en rustig. Vanuit de camping is een bezoek aan Praag en Wenen goed mogelijk. Aanrader.

Heerlijk veel reeën gespot.

Petra zwarts
    11-8-2016
    LIgt prachtig aan de rivier. Veel ongerepte natuur. IJsvogel en zwarte ooievaar gezien. Prima camping. Zeer gastvrij.
Vysočina scoort een 7,8 uit 10, op basis van 175 reviews