Sorteren

vakanties Vysočina

Reviews over accommodaties in Vysočina

Hele fijne vakantie gehad op vakantiepark Fontana

Peter S
    13-10-2017

Eigenaar is een echte gastheer. Goede verzorging voor de gasten en liefde voor Tsjechië.

Schone camping met zwembad en zwemmeer, in het zwemmeer kun je uitstekend vissen. Heerlijk eten en drinken in de bistro. Vuurtje stoken voor de tent. Goed animatieteam voor jong en oud. We waren hier met dochters van 15 jaar oud en hebben erg genoten. Hele goede hulp gehad van eigenaresse bij ziekenhuis bezoek. Omgeving erg mooi en rustig. Vanuit de camping is een bezoek aan Praag en Wenen goed mogelijk. Aanrader.

Leuk met kinderen

Sj
    6-8-2017

Warm welkom, ontspannen sfeer, nette camping. De creatieve kunst van natuurlijke matrrialen werd erg gewaardeerd door onze kinderen. Het beekje biedt volop avontuur, het zwembad was prima, en skelters het bergje afracen was top! Ook een ruime binnenruimte met dart, tafelvoetbal en allerlei spellen.

Veelal nederlanders, camping lokt uit tot sociale interactie door gezamelijke tent midden op het veld en bar binnen. Tevens worden activiteiten georganiseerd, volleybal, spooktocht. Er wordt door veel mensen meegegeten in de avond.

Aanzicht van de vele trekkershutjes maakten de camping niet fraaier, maar zodra je staat stoor je je daar niet aan.

Douchen met muntjes vinden wij persoonlijk vervelend, en de straal was niet heel riant. Verder was het sanitair redelijk tot prima.

Omgeving mooi qua natuur, wel redelijk afgelegen.

Vysočina scoort een 7,8 uit 10, op basis van 175 reviews