Sorteren

Reviews over accommodaties in Vysočina

Leuke camping

Hans
    9-9-2018

Leuke camping met zwembad en een meer waar je kunt vissen en zwemmen. Aan het meer zit het restaurant waar je erg lekker kunt eten. Rein is een super gastheer die altijd bereid is om te helpen.

Het campinginrichting is wat minder afgewerkt dan we in Nederland gewend zijn, maar er staat ook veel vrijheid tegenover. Er bijvoorbeeld gelegenheid voor vuurtje stoken.

Hele mooie camping

Wilco
    2-7-2018

We waren hier met de camper in het voorseizoen. Prachtig gelegen camping aan het meer. Super netjes sanitair. Vriendelijke eigenaren. Helaas hadden wel niet zulk mooi weer. Gelukkig kun je ook met minder weer heerlijk op het overdekte terras zitten.