Šluknov

We hebben een aantal aanbieders voor Šluknov voor je op een rij gezet:

vakantie Šluknov

We hebben een aantal aanbieders voor Šluknov voor je op een rij gezet:

Reviews over Šluknov

Leuk dorp, mooie gebouwen.

Paul, Ineke en Harm Lieffijn
    25-8-2012

Sluknov heeft allerlei mooie gebouwen en leuke winkeltjes. Er is een supermarkt (Tesco) en we zagen dat er een nieuwe supermarkt in de maak was. Er zijn een aantal eetgelegenheden maar je kunt ook maaltijden afhalen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein dorpje, maar een prachtige omgeving.

Henrike
    16-8-2012

Het is een klein dorpje waar niet zoveel bijzonders te beleven is. De omgeving waarin Sluknov is gelegen is echter wel heel erg mooi. Na een klein stukje rijden met de auto zitten een aantal leuke steden en dorpjes.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Šluknov scoort een 7 uit 10, op basis van 4 reviews