Sorteren

Reviews over accommodaties in Ústecký

Fantastische mooie campeerplaats

Frieda Schreve
    9-9-2018

Zeer mooi uitzicht op een glooiende ruim landschap. We werden erg vriendelijk ontvangen door Ruben. Pricella was erg enthousiast en behulpzaam met vragen over de omgeving.

Wij vonden het alleen jammer door het einde van het seizoen er niet veel mensen stonden.

Verder is het een Camping om zeker een X terug te komen.

HELEMAAL SUPER!!!

Ricky
    8-9-2018

Midden in de natuur, weg van het hectische leven vindt je ' het huis op de berg'

Wat een fantastisch, sfeervolle en vooral gastvrije locatie.

Aan alles is gedacht om het zowel de tweebenige als de viervoetige gasten het naar hun zin te maken, met name dat laatste kon ik zeer waarderen aangezien ik in gezelschap was van 4 honden, je kon het zo gek niet bedenken of het was er, van etensbakken, lichtgevende halsbanden, plaids, manden tot hondenpuzzels en hondenspeelgoed toe.

Wat ik ook enorm waardeerde waren de foto's van mijn eigen honden die ik bij aankomst in 'the wall of fame' aantrof, het maakte dat wij ons direct 'thuis' voelde.

Ook sportief gezien kom je hier aan je trekken, je kan er o.a. wandelen en mountainbike tot je een ons weegt.

Tel daar bij op de fantastische tuin, de prachtige omgeving en niet te vergeten de lieve gastvrouw en je vakantie is compleet .

Kortom: HELEMAAL SUPER!

Helemaal top👍

Anita Diesveld
    8-9-2018

Wij kunnen alleen maar positief zijn over deze accomodatie. Een heerlijk huis voor mens en Hond. Want aan alles is gedacht om een fantastische vakantie te hebben Zonder zorgen. Het huis lligt heerlijk in de bossen Je kunt vanuit het huis heerlijk aan je wandeling beginnen.

Oh ja negatief kan ik alleen maar verziinen dat je weer een keer weg moet naar huis😂🤣

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Harmpje hooghordel
    21-8-2018

Een heel schoon hotel. Ontbijt goed douche stang was kapot werd gelijk op gelost. Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. De kamers ruim. Enigste minpuntje dat het wat donker was in de kamers. Prachtig zwembad in zatec zelf. Een zeer goed restaurant in de zelfde straat.

Goed geoliede Nederlandse camping, zonder schaduw

Thomas
    15-8-2018

Goed georganiseerde camping waarin vrijwel alleen Nederlandse gezinnen staan, dus voor speelvriendjes uitstekend geschikt. Speelvoorzieningen zijn ook prima. Sanitairgebouw is uitstekend, alleen de douche te fris, maar daar wordt nog aan gewerkt. Ook leuk dat er een klein vrijblijvend animatieprogramma is. Het grootste nadeel is het ontbreken van schaduw. Bij heet weer is de camping dus minder geschikt. Camping is ruim van opzet, dus zeker geen benauwd gevoel. Goede uitvalbasis voor wandelingen (bijv. Sachsische Schweiz) en bijv. bezoek aan Dresden.