Sorteren

Reviews over accommodaties in Ústecký

Perfect

Cor
    7-8-2017
    Mini camping maar met grote zorg opgezet, heerlijk eten en een mooie omgeving, wij hebben er 5 nachten vertoeft. Leuke mensen, vriendelijk en gastvrij.

beste hotel in Zatec

RuE61il
    1-8-2015
    Goed hotel maar niet uitzonderlijk. Ligging aan doorgaande kinderkopjesweg met ook s' nachts veel lawaai. De buurt is nog steeds onderkomen. Eigen parking. Kamers zijn ruim en netjes.

gezellige rustige camping

mariekestewart
    23-8-2014

gezellige camping met rechte en ook erg scheve plekken, maar ja daar heb je een leveler voor. eigenaar is zeer behulpzaam( in dit geval de zoon van de eigenaar martin ) spreekt goed engels . je kan er heerlijk wandelen en veel mooie dingen bekijken in de buurt. informatie in osek zelf waar een prachtig klooster is wat je kan bezichtigen. leuke restaurant bij camping en in het dorpje. sanitair is oud maar wel schoon, wc papier in toiletten , douche wel met muntjes , maar je hebt dan altijd warm water!

geen muziek meer bij het zwembad zoals eerder vermeld in de beoordelingen.

Ústecký scoort een 7,8 uit 10, op basis van 58 reviews