Vrane

vakantie Vrane

Reviews over Vrane

Vrane is een kleine plaats.

Theo en Ellen Jorink
    17-8-2014

In Vrane zelf is weinig te beleven, het is er erg rustig, maar voor de campinggasten is dit een uitgelezen plek om Praag en de omgeving te bezoeken. Het station is op loopafstand van de camping, er zijn enkele winkeltjes in het dorp voor de noodzakelijke boodschappen. Voor uitgebreide boodschappen kun je naar Zbrazlav.

Gereisd Met partner in Wed Jul 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vrane zelf is een heel klein gehuchtje, maar op 3 km ligt

a. van Baal
    9-9-2007

Vrane zelf is een heel klein gehuchtje, maar op 3 km ligt Zbraslav. Hier zijn verschillende restaurantjes te vinden en wat winkels. Met de trein ben je in 20 minuten vanuit Zbraslav in Praag-centrum, dus de omgeving is prima!!

Gereisd Anders in september 2007
Vrane scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews