Reviews over Klanovice

Prima camping aan de rand van Praag!

Roy Brasker,
    12-9-2018

Wij hebben onlangs 4 dagen doorgebracht op de camping. Dit was in het naseizoen in september en het was relatief rustig op de camping. We hadden een stacaravan gehuurd, de luxe versie en die was prima verzorgd. Het is niet groot maar met twee personen hebben we genoten. Alles was aanwezig, schoon en goed verzorgd. Enige opmerking wat betreft de stacaravan was het matras. Die was vrij dun, desondanks hebben we goed geslapen. Ons doel was Praag bezoeken en hiervoor was het een prima uitvalsbasis. Restaurant is niet duur met heerlijk eten. Bus stopt voor de deur, de omgeving was rustig, het terrein keurig verzorgd. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Al met al een aanrader.

prima camping om de stad Praag te verkennen

Rilana van Boxel,
    16-8-2018

Op zich best een mooie camping. Sanitair is netjes en schoon, de temperatuur van het water is niet te veranderen. Wij vonden het water erg heet.

Wij hadden een luxe plaats. Dat viel qua ruimte erg tegen. Toe onze caravan met voortent stond kon de auto al niet meer op de plaats staan en moest net buiten de camping geparkeerd worden. Het zwembad was echt een domper! Op de site stond een camping met zwembad, maar het is een publiekelijk zwembad waar ook de campinggasten gebruik van konden maken. Mensen werden onbeperkt toegelaten, waardoor zwemmen niet meer mogelijk was, maar je alleen nog maar kon staan in het water. De badmeester liet alles wat de Tsjechen deden toe: (duiken, bommetjes) terwijl hij de Nederlandse kinderen daarvoor telkens aansprak. Er waren ook veel ouders die hun kinderen in de bosjes lieten plassen. Dat vonden wij erg vies! Al bij al een prima camping als je de stad Praag wil bezoeken. Bushalte is recht voor de deur.

Prima te doen.

De Vries,
    4-8-2018

Het is een leuke kleinschalige camping. Wij zaten in een Stacaravan DeLuxe met zijn 4en. Zijn voor 6 personen maximaal, maar is erg krap. Wij hadden fantastisch weer dus hebben er alleen geslapen binnen. Caravans staan wel bijna allemaal vol in de zon, dus wordt erg warm. Er is maar 1 kleine strandparasol. Dat is niet voldoende. Zwembad is groot en lekker verfrissend. Enorm nadeel is dat de plaatselijke bevolking er ook gebruik van mag maken en ze hebben geen max aantal personen. Bij mooie dagen in het weekend is het dus veel te druk! Restaurant is prima, de Snackbar is niet veel soeps. Drinken en ijs prima, maar eten is slecht. Slappe half gebakken friet en hamburgers uit de magnetron. Personeel bij de receptie en horeca erg vriendelijk. Animatie stelt niets voor. Meisjes hebben geen pit en lijken er ook niet veel zin in te hebben. Voor volwassenen en oudere kinderen is er geen vermaak. Bushalte voor de deur.

Voor herhaling vatbaar

Tubal,
    2-5-2018

Prima, goed verzorgde camping.

We kwamen agv files erg laat aan maar sleutel hing voor ons klaar en we konden direct de caravan in.

Caravan oogt nieuw en is schoon en fris. Alles is aanwezig.

Praag goed bereikbaar en zeer de moeite waard.

Geweldige camping!

Caroline,
    7-10-2017

Ligt lekker dicht bij Praag! Groot zwembad, redelijk restaurant en mooie ruime plekken. Minpunt van Tsjechie is dat ze bijna geen echt toerisme kennen, maar dit heeft dus niks met de camping te maken.

Klanovice scoort een 7,3 uit 10, op basis van 10 reviews