Klanovice

Reviews over Klanovice

gewoon prima!

Jos Fonteijn,
    3-9-2014

klanovice zelf is een rustige buitenwijk van het magische praag. Er staan veel grote 'rijke' huizen.. de perfecte omgeving voor de camping, er liggen genoeg restaurantjes in de omgeving (zeker richting centrum praag) en voor de wandelaars is er een uitgestrekt bosgebied..

Je komt tenslotte niet voor klanovice maar voor praag en de camping!

Gereisd met partner in augustus 2014

zeker nog een keer terug

fam hj boer,
    26-8-2010

ideale camping niet groot, uit eten zowel op de camping als net buiten de camping SUPER GOED . 2 grote zwembaden ( alleen jammer brr koud maar dan ook echt koud) receptie super goed geregeld staan altijd voor je klaar. kinderen hadden het leuk op de camping

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Rustige camping goed verzorgd

Ingrid Schrauwers,
    30-8-2009

Op de camping zijn goede voorzieningen. De beachvolleybal is WEL aanwezig en de minigolf ik OOK aanwezig. Het eten bij het kleine restaurantje bij de camping is goed en goedkoop. Het openbaar vervoer naar het centrum is goed en goedkoop. De overige voorzieningen zijn goed een ideale camping voor mensen die van cultuur houden en rust. Het zwembad wordt door de zon verwarmd dus goed voor de natuur.

Gereisd met partner in augustus 2009

saaie camping, lekker rustig

jos de blauw,
    16-8-2008

de camping is klein, en om 21.00 uur moet alles stil zijn ivm overlast in de buurt. Behalve een mooi, maar koud zwembad en een (snack)barretje is er op de camping en de ongeving niets te doen. Kinderen vervelen zich. Openbaar vervoer naar Praag is goed en goedkoop, maar reken wel op plm een uur van camping naar centrum. Als je van rust houdt een aanrader, maar voor tienerkinderen is het helemaal niets. De stacaravans zijn hagelnieuw (2008) en perfect. Die van de camping zelf oud en versleten. De toiletgebouwen etc zien er keurig uit. Voor de rest: piepklein winkeltje (wel vers brood), WIFI dat het vaak niet doet en in tegenstelling tot advertentie GEEN beachvolleybalveld, GEEN minigolf en tennis op ruime afstand

Gereisd familie in augustus 2008

Klanovice is een rustige (relatief luxe) buitenwijk van te

Guido,
    14-8-2007

Klanovice is een rustige (relatief luxe) buitenwijk van Praag waar niet veel valt te beleven als goede restaurantjes. Gezien de goede en goedkope trein/bus verbinding met het (toeristisch) centrum van Praag wel ideaal voor kampeerders die niet te duur uit willen zijn.

Gereisd anders in augustus 2007
Klanovice scoort een 7,3 uit 10, op basis van 10 reviews