Khao Sok (Nationaal Park)

We hebben een aantal aanbieders voor Khao Sok (Nationaal Park) voor je op een rij gezet:

Van Verre

vakanties Khao Sok (Nationaal Park)

Van Verre

Reviews over Khao Sok (Nationaal Park)

Fantastisch!

Mike Stassen
    1-12-2018

's Ochtends stapten we op de longtailboot om n mooie boottocht door Khao Sok National Park te maken. . De busreis er naar toe was al mooi, maar dit sloeg alles! Je wist gewoon niet wat je zag, zo mooi, schoon en indrukwekkend zag t er (weer) uit! Dat bewijst maar weer hoe adembenemend mooi Thailand is! 😁👍🏻😎👌🏻 Na n tocht van zo'n 2 uurtjes kwamen aan in de midle of nowhere waar we mooie drijvende jungle hutjes lagen, met in t midden n drijvend restaurant. Voor mezelf heel bekend maar voor m'n maat nieuw! Daar aangekomen hadden we zo'n 4 uur de tijd om te doen wat je wou. Je kon er zwemmen, n drankie doen, mooie foto's schieten v/d prachtige natuur en Kajakken. Of je had de optie om met de boot bij n ander punt n klimtocht te gaan doen. Halverwege kregen we nog n uitgebreide lunch aangeboden, die weer goed smaakte! Na de lunch hadden we nog 2 uur ons daar te vermaken wat dan ook prima gelukt is. Conclusie: ga cker naar Khao Sok!!!

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Fantastisch en mooi avontuur.

Reynke
    4-11-2018

Tijdens onze reis in het zuiden van Thailand, konden we Khao sok natuurlijk niet overslaan. Met een klein bootje gingen we op weg naar onze slaaplocatie op het meer. Dit was al een super mooi uitzicht over het water en de natuur. Het hutje op het water was klein en simpel. Het voelde heerlijk rustig en avontuurlijk. We hebben prachtige dingen bekeken, van een nacht safari in een bootje tot de grotten in waar het water bij mij tot boven mijn schouders kwam. We hebben genoeg dieren gezien maar vooral de natuur is hier mooi. Het aller heerlijkse vond ik om in de ochtend wakker te worden een frisse duik te nemen en zo je dag te starten.

Weer een vinkje op mijn Bucketlist!

Tom spitters
    2-11-2018

Super super super vet!!! Ook al ben je bang voor ‘n spinnetje of slang, je moet hier ooit naar toe. Een jungle tour by night, of overdag, een massage met of zonder happy ending het kan hier allemaal! En dat ook nog eens voor een low budgetprijs daar wordt iedereen akelig van! Altijd prima weer, in regenseizoen of niet, je komt hier de mooiste dingen tegen zoals een olifant op je resort als je in de ochtend je gordijnen open doet !! Een echte aanrader dus, vooral voor de dierenfanaten onder ons.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Adembenemend en avontuurlijk!!

Sabine
    13-4-2018

Bijzondere ervaring die je absoluut niet mag overslaan! Een van de mooiste bestemmingen...flora en fauna, gastvrijheid en ooenheid van de bevolking. Een jungle..een bootje..hutje op het water..elektriciteit gaat uit en geniet van de geluiden van de natuur. De mooiste uren van Thailand hebben we hier beleefd. Iedere hoek is een foto waard😍😍

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Geweldige groepsreis, een echte aanrader.

Ton apeldoorn
    28-2-2018

Eigenlijk een fantastische groepsreis naar zuid Thailand gehad. De 3 overnachtingen in de jungle van het Khoa Sok nationale park waren voor ons het hoogtepunt. Ook de prijs van de groepsreis vonden wij zeer redelijk echter de bijkomende kosten aan excursies waren wel fors.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Khao Sok (Nationaal Park) scoort een 9 uit 10, op basis van 30 reviews