Surin Beach

Surin Beach

vakanties Surin Beach

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

We hebben een aantal aanbieders voor Surin Beach voor je op een rij gezet:

Reviews over Surin Beach

• 10Cecilia05-09-2013

Underbart och rofyllt

Så vacker natur precis utanför dörren, en dagstur med guide är en perfekt utflykt för vuxna och barn. Snorkla där guiden anvisar, se de mest underbara platser och bara koppla av.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving

maart 2006

• 5evelien de bolster10-07-2013

dit nooit meer

niks te doen , saaie omgeving

• 1Sfeer in stad
    • 1Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in juni 2013

• 8hans en kathleen01-06-2012

Mooi wit strand , net groenblauw water

Mooi , rustig. Weinig bars , maar als je in Twim palms zit is het een droom daar !

• 10Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in mei 2012

• 8jansen23-08-2010

voor ons te rustig

Wij vonden surin beach mooi en knus. Maar wij waren hier in augustus(laag seizoen) en wij vonden het echt te rustig. 's Avonds is er nauwelijks iets te doen. Wij houden toch van wat meer drukte om ons heen. Gezellig wat winkeltjes en terrasjes heb je hier niet. Aan het strand kun je wel gezellig eten. In de hoofdstraat is een kleine mall. Was bij ons 's avonds gesloten. Met een taxi of tuk tuk ben je binnen half uur in patong. Maar dit is ook niet prettig om dat elke avond te doen. De zee was bij ons erg onrustig. Dit was in patong niet. Nu mochten we officieel niet zwemmmen. beetje voorin was wel mogelijk maar de stroming en de hoge golven zijn heel goed voelbaar! Dus kijk uit!

• 8Sfeer in stad

• 7Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10verboven patrick02-03-2010

surin beach phuket top

surin is het mooiste strand van phuket sober mooi proper gezellig en niet overbevolkt. rechterzijde voor snobs. linkerzijde voor de gewone eenvoudige vakantie gangers.... aan te bevelen palmspring...bengalodge

• 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn