Surin Beach

Reviews over Surin Beach

voor ons te rustig

jansen
    23-8-2010

Wij vonden surin beach mooi en knus. Maar wij waren hier in augustus(laag seizoen) en wij vonden het echt te rustig. 's Avonds is er nauwelijks iets te doen. Wij houden toch van wat meer drukte om ons heen. Gezellig wat winkeltjes en terrasjes heb je hier niet. Aan het strand kun je wel gezellig eten. In de hoofdstraat is een kleine mall. Was bij ons 's avonds gesloten. Met een taxi of tuk tuk ben je binnen half uur in patong. Maar dit is ook niet prettig om dat elke avond te doen. De zee was bij ons erg onrustig. Dit was in patong niet. Nu mochten we officieel niet zwemmmen. beetje voorin was wel mogelijk maar de stroming en de hoge golven zijn heel goed voelbaar! Dus kijk uit!

Gereisd Met partner in augustus 2010

voor ons te rustig

jansen
    23-8-2010

Gereisd Met partner in augustus 2010

surin beach phuket top

verboven patrick
    2-3-2010

surin is het mooiste strand van phuket sober mooi proper gezellig en niet overbevolkt. rechterzijde voor snobs. linkerzijde voor de gewone eenvoudige vakantie gangers.... aan te bevelen palmspring...bengalodge

Gereisd Met vrienden in maart 2010
Surin Beach scoort een 8,3 uit 10, op basis van 6 reviews