Lamai Beach

Reviews over Lamai Beach

Fantastisch en een aanrader

Willy
    6-4-2019

Het was een heel mooi zandstrand. Erg schoon en de zee heeft helder water. De zee loopt heel langzaam af, dus voor kinderen heerlijk en veilig. Verder in zee prachtige gekleurde vissen. Ik heb hier genoten van de temperatuur, het mooie strand met een fijn restaurant erbij.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Schoenen verkoper !!! en restaurants !!

Janssen
    29-5-2014

Wij kwamen in het centrum van lamai beach een schoenen zaak tegen met handgemaakte schoenen. Het winkeltje heeft leuke schoenen, maar je kijkt de eerste globaal en als je twee dagen later teugkomt om de schoenen nogmaals te passen en te bekijken, WAAG het niet om niks te kopen, de eigenaar of verkoper werd zo boos, dat scheldend en vloekend een ijzerstang uit de hoek pakte en ons daarmee dreigende in elkaar te slaan. U bent gewaarschuwd voor de zaak !!!!!

Restaurants : Pas op voor de sg aanbod van de dag, de porties zijn met een vergrootglas te zoeken en de smaak ook, en op de nota komt dan opeens service kosten te staan, na korte mededeling dat ik dat niet betaal vanwege niet vermeld op de kaart, wordt het alsnog geschrapt.

Gereisd Met partner in mei 2014

Prima voor een zon & strand vakantie

Wendy
    25-2-2014

Koh Samui was ons vaak afgeraden omdat het niet meet Thailand zou zijn. Dat klopt ook wel een beetje maar wij hebben ons prima vermaakt de 2 weken dat we er waren. Het is een prima eiland om lekker te relaxen. En lamai beach is daarvoor een goede aanrader. chaweng beach is erg druk en lamai is toch net even wat rustiger. En er zijn genoeg leuke eettentjes waar je heerlijk kunt eten.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezelige sfeer

Manuela Krieger
    19-1-2014

Lamai is een uistekende bestemming voor mensen die wel van een beetje drukte houden.Veel uitgaansgelegenheden,en leuke restaurantjes.Veel bedrijvigheid in het stadje.Je kunt lekker langs het langgerekte strand wandelen.Het eten is prima;voor ieder wat wils en in iedere prijsklasse.Ook Westers eten.Er zijn strandverkopers maar wij hebben er geen last van gehad; ze waren niet opdringerig.Er zijn overal strandbedden en parasolletjes.Je kunt zo het terrein van een resort oplopen om een hapje te eten,over het algemeen wordt daar niet moeilijk over gedaan.De mensen zijn heel vriendelijk.Twee jaar geleden zijn we hier ook geweest,inmiddels is het flink drukker geworden maar het is nog steeds een hele leuke plaats om de vakantie door te brengen!Lamai Beach is een zandstrand.

Gereisd Met partner in januari 2013

Er zijn mooiere plekken op Ko Samui

Jan en Gidia
    30-3-2013

We hebben het prima naar ons zin gehad in Lamai maar zouden hier geen tweede keer voor kiezen. Het strand en de zee in Chaweng Beach zijn vele malen mooier. Lamai ligt 6 kilometer van Chaweng, met een taxi goed bereikbaar maar het is toch fijner als je vanuit je hotel meteen op een fijn strand met mooi water staat.

Gereisd Met partner in maart 2013
Lamai Beach scoort een 9,6 uit 10, op basis van 35 reviews