• Type accommodatie

• Type hotel

Sorteren

vakanties Tanzania

Reviews over accommodaties in Tanzania

Prima lodge met aparte huisjes

Joke
    30-8-2017

Plek: bij een meer, aan het eind van een slechte weg, vanuit een buitenwijk. We kwamen hier terecht omdat een andere lodge vol was. Zeker geen spijt van.

mooie plek om safari te starten

sannec_2
    13-11-2014

Net als de vorige beoordelaars viel ons ook als eerste de enorm slechte weg naar de lodge op. Daarna kom je echter op een mooie plek met vriendelijke jongens die je hartelijk ontvangen. De kamers zijn prima (inderdaad wel wat weinig lichtpunten), en voorzien van alles wat je nodig hebt (waaronder een klamboe). Het ontbijt en avond eten zijn zeer lekker en westers van smaak. 's Ochtens onder meer eieren, pannekoeken en fruit en 's avonds de keuze uit 2 hoofdgerechten (toen wij er waren rijst met vlees en pasta) met soep vooraf en wat lekkers na. Net als in alle lodges waar we hebben verbleven was het lunchpakket dat je meekrijgt voor 's middags overvloedig. Helaas was de huishippo niet aanwezig tijdens ons verblijf van 2 nachten, maar dat mocht de pret niet drukken.