Sorteren

vakanties Tanzania

Reviews over accommodaties in Tanzania

Fantastisch uitzicht en ideale locatie

Jolieke
    23-9-2018

Deze accommodatie heeft een perfecte locatie aan de rand van de krater. Uiteraard voor het uitzicht. S ochtend liepen er bij ons 2 buffels onder het raam!

Het is ook ideaal omdat je in de ochtend meteen de reis in de krater kan beginnen terwijl andere accommodaties een eind van de krater liggen. Super vriendelijk personeel. Het enige nadeel vonden wij de grote eetzaal die rumoerig en massaal aan doet maar het goede en veel keuze in eten maakt dat goed. Kortom waar voor je geld!

Waanzinnig

Vincent
    26-7-2018

Wij zij hier 6 dagen geweest, diverse game drives gedaan, boottocht, villagetour en met Simba de bushmen een ochtendje mee. Op het park kan je zomaar een aap of olifant tegen komen, maar de masai's zijn er voor de veiligheid. Ruime pool bungalows, hele lieve personeelsleden. goed te eten en wij hadden de drive met Gilbert, hij was fantastisch. top driver en heeft ons een heerlijke safari gegeven. snel weer terug!!

geweldig

Eric
    10-3-2018

Een volgende stap in onze safari reis (gestart in Arusha en via Lake Manyara naar de Ngorongoro Krater, verbleven we twee nachten in Rhotia Valley Tented Lodge. Deze tenten (meer vakantiehuisjes) liggen op een heuvel waardoor we schitterend uitzicht hadden over de vlakte. De eigenaren en hun medewerkers doen er alles aan om je een heerlijk en onbezorgd verblijf te geven. Er is zelf een zwembad bij. Uniek is ook dat er een kinderweeshuis aan verbonden is. Het verblijf was een mooie afwisseling tussen een tentenkamp in de wildernis en de luxe om even bij te komen. Dank aan touroperator die dit voor onze uitzochten. Natuurlijk was de campdrive aan de krater een unieke belevenis, om nooit te vergenten

Fantastische safari

Christine
    19-9-2017

Twee jaar geleden waren we ook in het Africa Safaricamp. Meestal gaan we geen twee keer naar een zelfde plek, echter het is ons destijds zo goed bevallen dat we terug wilden. Dit keer een nog mooiere ervaring dan de eerste keer. Twee volle dagen gamedrives. Een prima wisselwerking tussen de ervaren chauffeur en jonge maar bekwame gids Osman. Beiden deden alle moeite om ons al het moois van Selous te laten zien. Olifanten, leeuwen, buffels, nijlpaarden, krokodillen, jonge hyena's en nog veel andere dieren gezien. Voor onze bandahut huisde een groep vriendelijke bavianen. In de avond een olifant in het kamp op bezoek. In de nacht de geluiden van de leeuwen, de olifanten en hyena's. Selous is nu nog ongerept, hopelijk blijft dit zo.

Prima, net als ander Sopa-lodges waar we verbleven

Joke
    30-8-2017

Lodges zouden middenklasse zijn. Wat ons betreft hoger geklasseerd. We logeerden ook in Serengetti-Sopa en Tarangire. Overal erg schoon, grote kamers, goede bedden, goede buffettten en zeer vriendelijke medewerkers.

In deze lodge bij de krater kregen we zelfs een kruik in bed, omdat het , vanwege de hoogte, wat fris was. Bewaking begeleidde je 's avonds van en naar het restaurant omdat er wilde dieren zouden kunnen rondlopen. Inderdaad kwam er een grote buffel zijn avondmaal gras eten.