Santa Cruz de Tenerife

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Cruz de Tenerife voor je op een rij gezet:

vakanties Santa Cruz de Tenerife

Reviews over Santa Cruz de Tenerife

Verliefd tot over mijn oren!! ❤

Miranda
    13-4-2019

Het is zo mooi, ze zeggen dat de temperatuur daar lager is dan het rest van eiland, maar het is heerlijk, precies goed en ook mooi bruin geworden!!

Alles in de buurt, romantisch centrum, prachtige dierentuin, dolfijnen ruisen, supermarkten, allerlei verschillende restaurantjes en nog betaalbaar ook en een ijssalon waar we verslaafd aan waren! We gaan normaal nooit 2x naar hetzelfde eiland en streek, maar in de zomervakantie gaan we weer!! De mensen zijn er vriendelijk, je kan er uit gaan en de natuur is grandioos mooi. Veel groener, meer bloemen en fauna dan de rest van het eiland. Helemaal verliefd dus!! ❤

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Graag nog een keer

Kirsten
    12-5-2018

Heel gezellige plaats met veel authentiek Spaanse eettentjes en vooral Spaanse toeristen. Erg gezellig op de terrassen.. Helaas geen strand, dichtstbijzijnde op 7km. Wel een mooi openbaar zwembad aan de kust voor een paar euro.

Hoofdstad

bennad
    15-2-2018

Santa Cruz is een beperkt toeristische stad.Het voorzieningenniveau is redelijk hoog.Op toeristisch gebied steekt wat mij betreft het "Parque Garcia Sanabria" boven de andere trekpleisters uit.Dit is een mooi park met veel cactussen,palmen en bloeiende planten.De andere bezienswaardigheden ben je snel weer vergeten.

Te vermijden:de souvenirwinkel in de cruise-haven bij de terminal.De Indiase verkoopster wisselt de dure postzegels die ze liet zien en betalen ongemerkt om voor waardeloze zegels,en stopt deze in het zakje met de ansichtkaarten.Hier kwam ik te laat achter.

Gereisd Alleenreizend in januari 2018

Prachtig Eiland

Dennis
    12-9-2015

Erg mooi eiland, ook zeker de binnenlanden en de mooie berg wegen, Auto is wel een must wil je echt wat zien van het eiland. Zeer mooie vergezichten en de top van de Teide is zeker een bezoekje waard.

Gereisd Met vrienden in Sun Aug 30 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke stad!

petra.meijer2
    28-7-2014

Vanuit Costa Adeje een dagje met de stadsbus Santa Cruz aangedaan. Wat een leuke stad. Veel bezienswaardigheden te zien. De sfeer in de stad is gemoedelijk. Alleen jammer dat er geen water stond in de fontein, omdat het grote schoonmaak dag was! Als je van shoppen en van schoenen houdt, dan kan je in deze stad goed terecht. De prijzen voor een kopje koffie of een broodje ligt stukken lager dan in de bekende badplaatsen. Je komt niet om van de honger, want overal zijn restaurants en terrasjes.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014
Santa Cruz de Tenerife scoort een 8,5 uit 10, op basis van 59 reviews