Reviews over San Miguel de Abona

Leuk, rustig dorpje

Penseel
    3-2-2018
    Rustig dorpje waar weinig toeristen te zien zijn. De laatste dag waren we voor het eerst een paar uur in het dorpje: historisch museum en de winkelstraat met restaurantjes. Als je wat rondwandelt, heb je een mooi uitzicht richting de kust. We hadden ook nog geluk dat de laatste dag de zon zich goed liet zien en voelen! De auto die we via het hotel konden huren, konden we op een afgesproken plek bij het vliegveld neer zetten.

Het natuurresort is een aanrader!

karin
    25-7-2014
    Het natuurresort was top. Na een rondleiding in het museum, waar er een echte uitbarsting van de vulkaan nagebootst werd , begon de tour door het gebied zelf. Prachtig om te zien , goed uitgelegd in het Engels via een speakersysteem. Met Spaanse mensen die er uit zagen als 200 jaar terug, kreeg je een goede indruk van dit eiland van vroeger!

Klein maar gezellig rustig dorpje

nancy en ben
    13-7-2014
    San Miguel is een klein maar gezellig authentiek dorpje waar rust thuishoort. Mooi om eens gezien te hebben.

heel mooi

patrickkohn5
    18-6-2014
    er kunnen veel excursies gedaan worden, bv, teide by night, tenerife ala carte

heel mooi

jean marie kohn