San Miguel de Abona

We hebben een aantal aanbieders voor San Miguel de Abona voor je op een rij gezet:

Reviews over San Miguel de Abona

Leuk, rustig dorpje

Penseel,
    3-2-2018

Rustig dorpje waar weinig toeristen te zien zijn. De laatste dag waren we voor het eerst een paar uur in het dorpje: historisch museum en de winkelstraat met restaurantjes. Als je wat rondwandelt, heb je een mooi uitzicht richting de kust. We hadden ook nog geluk dat de laatste dag de zon zich goed liet zien en voelen! De auto die we via het hotel konden huren, konden we op een afgesproken plek bij het vliegveld neer zetten.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Het natuurresort is een aanrader!

karin,
    25-7-2014

Het natuurresort was top. Na een rondleiding in het museum, waar er een echte uitbarsting van de vulkaan nagebootst werd , begon de tour door het gebied zelf. Prachtig om te zien , goed uitgelegd in het Engels via een speakersysteem. Met Spaanse mensen die er uit zagen als 200 jaar terug, kreeg je een goede indruk van dit eiland van vroeger!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

klein plaatsje met nodige winkels en restaurants

bert ,
    18-2-2014

Als je echt Tenerife wilt bezoeken is er een bus vlak bij het resort, het resort heeft zelf ook een busje welke je een dag tevoren kunt reserveren. Een auto huren is relatief goedkoop, kan bij de receptie. Wordt gebracht en opgehaald.

Gereisd met partner in Wed Feb 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nieuwe urbanisatie

Van Havere Dany,
    16-9-2013

Geschikt voor ouder cliënteel dat graag vroeg naar bed gaat en verkiest om de gehele dag te eten, drinken en te relaxen en die zich niet storen aan felle wind en het geluid van laagovervliegende ( landing ) vliegtuigen en het gebrul van de vertrekkende vliegtuigmotoren. Gratis shuttledienst vanuit hotel richting Las Americas is toffe service.

Gereisd met partner in Sat Sep 07 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Toch niet zo erg afgelegen als gedacht.

Beerens-Landuyt,
    1-2-2013

Gezellig dorpje San Blas op een 500m met veel restaurantjes en terrasjes. Ook Los Abrigos is maar op ongeveer een 500 m en daar kan men de bus nemen naar El Medano, Las Galletas, Playa de las America ... Dus toch niet zo afgelegen en dichtbij de luchthaven.

Gereisd met partner in Thu Jan 17 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
San Miguel de Abona scoort een 7,3 uit 10, op basis van 42 reviews