Puerto de Santiago

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto de Santiago voor je op een rij gezet:

vakanties Puerto de Santiago

Reviews over Puerto de Santiago

Rustige plaats.

Yvette
    25-11-2018

Puerto de Santiago is een rustig plaatsje met toch voldoende cafeetjes,restaurantjes en winkeltjes met betaalbare prijzen. Het strand is zwart maar je wordt er niet vies van! Erg schoon; elke morgen worden de straten geveegd. Prijzen voor bus en taxi zijn zeer betaalbaar. Er wordt hard gewerkt aan opbouw, nieuwe wegen,gebouwen en beplanting.

Gereisd Met partner in november 2018

Zeer rustig

Jupa
    28-8-2018

Is een plaats waar je naar toekomt voor de rust en de prachtige uitzichten er zijn ook prima plaatsen voor te snorkelen wel wat oppassen want het is wel niet gemakkelijk voor in de zee te geraken je moet over stenen wandelen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

leuk dorp

CATHARINA
    15-2-2018

Puerto de SANTIAGo is een klein plaatsje. Voor mensen die nog wat rust willen is het heel geschikt. genoeg winkeltjes overal , maar zoek er geen friet van Piet of zoiets. Strandjes zijn niet groot , maar ook niet overvol.

Gereisd Alleenreizend in januari 2018

Rustige ,gezellige plaats,leuke restaurantjes.

Cecile Sobry
    2-6-2017

Bij medische problemen kun je terecht bij een uitstekende vrouwelijke dokter Dr Luczyn ,en hier spreek ik uit ervaring tijdens mijn verblijf in Mei,op de korst mogelijke tijd verloste ze mij van mijn medisch probleem,zeer vriendelijk,uiterst bezorgd,straalt vertouwen uit,kortom ze is de dokter die men zich wenst,haar kabinet vind me op 500m van de Lidl.

Gereisd Met partner in mei 2017

Heerlijk

Frans erkens
    28-5-2017

Puerto de santiago is een mooie romantische plaats maar als je s avonds een cafe of disco zoekt moet je hier niet naar toe gaan.voor een wandeling en een prachtig uitzicht moet je hier absoluut zijn geweest. Wij komen hier al 5 jaar op rij en het bevalt nog steeds prima.het is echt een aanrader .

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Puerto de Santiago scoort een 7,7 uit 10, op basis van 163 reviews