• Type accommodatie

Puerto de Santiago

Reviews over Puerto de Santiago

leuk dorp

CATHARINA, 15-2-2018

Puerto de SANTIAGo is een klein plaatsje.

Voor mensen die nog wat rust willen is het heel geschikt.

genoeg winkeltjes overal , maar zoek er geen friet van Piet of zoiets.

Strandjes zijn niet groot , maar ook niet overvol.

WIJ VINDEN HET HEERLIJK HIER

J.M.HAENEN, 28-6-2017
    je moet wel goed ter been zijn alles berg op en berg af maar dan zie je wel wat

Rustige ,gezellige plaats,leuke restaurantjes.

Cecile Sobry, 2-6-2017
    Bij medische problemen kun je terecht bij een uitstekende vrouwelijke dokter Dr Luczyn ,en hier spreek ik uit ervaring tijdens mijn verblijf in Mei,op de korst mogelijke tijd verloste ze mij van mijn medisch probleem,zeer vriendelijk,uiterst bezorgd,straalt vertouwen uit,kortom ze is de dokter die men zich wenst,haar kabinet vind me op 500m van de Lidl.

Heerlijk

Frans erkens, 28-5-2017
    Puerto de santiago is een mooie romantische plaats maar als je s avonds een cafe of disco zoekt moet je hier niet naar toe gaan.voor een wandeling en een prachtig uitzicht moet je hier absoluut zijn geweest. Wij komen hier al 5 jaar op rij en het bevalt nog steeds prima.het is echt een aanrader .

Gezellig

Mw. Patricia, 30-3-2017
    Gezellige straatjes en winkeltjes, leuke bars en restaurantjes. Voor Pepe's is een goed restaurant, voor café en terrasjes zijn Legends en Blarneys goed, hier kun je ook eten. E.e.a. is gelegen aan een drukke straat en stoppen voor een zebrapad wordt niet altijd gedaan, oppassen dus!
Puerto de Santiago scoort een 7,7 uit 10, op basis van 160 reviews